FAQ - Nie wiesz jaki silnik wybrać? zajrzyj tutaj!
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
u mnie jak kupilem b4, to z poczatku byl taki problem w aah ale wystarczylo, ze zmienilem zbiornik wyrownawczy (stary byl polamny), termostat, rozciete weze - zalalem wodą i odpowietrzylem (ok 20l przelałem) wczoraj specjalnie wyjezdzilem cwierc baku, praktycznie obrotomierz chodzil tylko w gornej partii i temp. wody nie przeroczyla ani razu pierwszej kreski za 90, przed wylaczeniem zaplonu pochodzil z 10minut na wolnych i tez wszystko bylo ok, wskazowka temp. stala jak zolniez przy 90stopniach-z przegrzewaniem - dlaczego ten problem wystepuje ?
to jest element zuzywajacy sie jak kazdy inny, jak bedzie caly czas lany ten sam olej, przy wymaganym momencie to tak wczesnie nie padnie-z zaworkami olejowymi w głowicy - dlaczego ten problem wystepuje ?
polecam ten silnik kazdemu, dobra jednostka z nawet miłym momentem jak na wolnossacego dziadka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Należy dodać, że nie ma przepływomierza i pęknięcia zdarzają się szczególnie przy LPG.aldi pisze:2.6 dodatkowo ma plastikowe, rozpadające się elementy kierujące powietrze wewnątrz kolektora. I spora część tych silników lubi brać olej.cienkii pisze:czy silnik 2.6 tez ma takie ,,bolączki'' jak 2.8 ?
w gre wchodzi oczywiscie sekwencja i to jakas z wyzszej półki ..
wczoraj gadalem z kolega ma 2.8 w A6 C4 Quattro w trasie jego kobieta 90-110 max zeszla do 11 litrów gazu ... w miescie jeździ on wychodzi miedzy 13-15 gazu przy normalnej jeździe . . oczywiscie od swiatel do swiatel na czerwonym polu potrafi wziąśc max 23 litry wiecej sie nie udało . . .
sekwencja dokladnie nie wiem jaka ale poltorej roku temu zakładał i połozył 3,5 tys ... ani jednego złego słowa o niej nie powiedział . . .
strzały miejsca miec nie bd bo na sekwencji nie strzela ... co to za elementy ktore sie rozpadaja w ,,dolocie'' ??
o pobieraniu oleju czytalem i czesto uszczelniacze w duzym stopniu pomagaja , ale nie zawsze . . . ten typ tak ma
przegrzewanie hmm. . . mozliwe ze ktos ma tez nieszczelnosc i takie opinie powstały i zostały zapisane na pierwszej stronie tego tematu
z gory dzieki za odpowiedzi :mrgreen: . . chciałbym zeby na kazdym forum wszyscy dzielili sie informacjami tak jak tu . . .
wczoraj gadalem z kolega ma 2.8 w A6 C4 Quattro w trasie jego kobieta 90-110 max zeszla do 11 litrów gazu ... w miescie jeździ on wychodzi miedzy 13-15 gazu przy normalnej jeździe . . oczywiscie od swiatel do swiatel na czerwonym polu potrafi wziąśc max 23 litry wiecej sie nie udało . . .
sekwencja dokladnie nie wiem jaka ale poltorej roku temu zakładał i połozył 3,5 tys ... ani jednego złego słowa o niej nie powiedział . . .
strzały miejsca miec nie bd bo na sekwencji nie strzela ... co to za elementy ktore sie rozpadaja w ,,dolocie'' ??
o pobieraniu oleju czytalem i czesto uszczelniacze w duzym stopniu pomagaja , ale nie zawsze . . . ten typ tak ma
przegrzewanie hmm. . . mozliwe ze ktos ma tez nieszczelnosc i takie opinie powstały i zostały zapisane na pierwszej stronie tego tematu
z gory dzieki za odpowiedzi :mrgreen: . . chciałbym zeby na kazdym forum wszyscy dzielili sie informacjami tak jak tu . . .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj masz fotki:cienkii pisze:co to za elementy ktore sie rozpadaja w ,,dolocie'' ??
https://audi80.pl/80b4-26-v6-abc-pro ... t29419.htm
Niektórym się urywają w silnikach, które nie widziały nigdy LPG. Można dostać nowe części do kolektora za około 600zł.
Jeszcze układ chłodzenie tych silników potrafi coś takiego: https://audi80.pl/v6-abc-aah-problem ... t37238.htm ale może w późniejszych wersjach coś z tym zrobili.
Adi181094, Nie ma czegoś takiego
Były 1,8 w Sport Edition (S-line wystepowało dopiero od Audi A4/A6, dokładki zderzaków, inna tapicerka itd.), i miały góra 90km.
Dalej 1,8E 112 km, to już nie wystepowało w żadnej wersji typu Sport Edition/Comfort itd.
Dopiero 2,0 16V miało 136km ale tego nie masz.
Jednymi słowy ktoś niezły kit Ci wcisnął z tym S-line i 135km :lol:
Były 1,8 w Sport Edition (S-line wystepowało dopiero od Audi A4/A6, dokładki zderzaków, inna tapicerka itd.), i miały góra 90km.
Dalej 1,8E 112 km, to już nie wystepowało w żadnej wersji typu Sport Edition/Comfort itd.
Dopiero 2,0 16V miało 136km ale tego nie masz.
Jednymi słowy ktoś niezły kit Ci wcisnął z tym S-line i 135km :lol:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z tego co czytam to silnika • 2.0E 16V (140KM), R4, silnik benzynowy (06.1995-07.1996) – 16 zaworów – typ ACE nie dostanę w Audi Cabrio bo były montowane tylko w Coupe?
Szukałem w portalu mobile.de i nie ma
To mam problem:
- na auto powyżej 2 litrów jest chyba 13,1% akcyzy przy sprowadzeniu do Polski
- silnik 2.0 115 KM idealny do przeróbki na gaz ale przy 1,5 tonowym aucie chyba będzie dla mnie za słaby
-1.8 20V - jest spora oferta ale czytam i są opinie negatywne (tym bardziej z gazem)
Szukałem w portalu mobile.de i nie ma
To mam problem:
- na auto powyżej 2 litrów jest chyba 13,1% akcyzy przy sprowadzeniu do Polski
- silnik 2.0 115 KM idealny do przeróbki na gaz ale przy 1,5 tonowym aucie chyba będzie dla mnie za słaby
-1.8 20V - jest spora oferta ale czytam i są opinie negatywne (tym bardziej z gazem)
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Compi/Avant, w cabrio chyba nie było 2.0 16VTo mam problem:
- na auto powyżej 2 litrów jest chyba 13,1% akcyzy przy sprowadzeniu do Polski
- silnik 2.0 115 KM idealny do przeróbki na gaz ale przy 1,5 tonowym aucie chyba będzie dla mnie za słaby
-1.8 20V - jest spora oferta ale czytam i są opinie negatywne (tym bardziej z gazem)
Silnik 1.8 20V (ADR) raczej nie należy do silników awaryjnych, ja bym go zdecydowanie wolał od ABK, nowsza, żwawsza jednostka która na pewno więcej nie spali.