Mam problem takiej natury: chodzi mi o to, jak zrezac w pajaku aby po wlaczeniu dlugich swiatel krotkie nie gasly. zakupilem soczewki, wstawilem tam xenon i na krotkich jest cacy ale jak wlaczam dlugie to krotkie mi gasna a zapalaja sie same dlugie. Da rade to zrobic tak aby po wlaczeniu dlugich zapalaly sie i krotkie i dlugie? to podobno kwestia przelaczenia/podlaczenia jednego kabelka. Z gory dziekuje za pomoc
[COUPE 8B NG] Lewy pająk
[COUPE 8B NG] Lewy pająk
Witam 
Mam problem takiej natury: chodzi mi o to, jak zrezac w pajaku aby po wlaczeniu dlugich swiatel krotkie nie gasly. zakupilem soczewki, wstawilem tam xenon i na krotkich jest cacy ale jak wlaczam dlugie to krotkie mi gasna a zapalaja sie same dlugie. Da rade to zrobic tak aby po wlaczeniu dlugich zapalaly sie i krotkie i dlugie? to podobno kwestia przelaczenia/podlaczenia jednego kabelka. Z gory dziekuje za pomoc
Mam problem takiej natury: chodzi mi o to, jak zrezac w pajaku aby po wlaczeniu dlugich swiatel krotkie nie gasly. zakupilem soczewki, wstawilem tam xenon i na krotkich jest cacy ale jak wlaczam dlugie to krotkie mi gasna a zapalaja sie same dlugie. Da rade to zrobic tak aby po wlaczeniu dlugich zapalaly sie i krotkie i dlugie? to podobno kwestia przelaczenia/podlaczenia jednego kabelka. Z gory dziekuje za pomoc
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80

- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
wszystko mozna, tylko za jaka cene, zawsze istnieje mozliwosc spalenia instalacji auta, a jako ze jest to mozliwe to prosze tylko musisz sie dobrze zastanowic czy naprawde warto
miedzy 8 a 7 pin na tym schemacie dajesz diode prostownicza z radiatorem bo musi byc na kilka amper, (to akurat musisz sam zmierzyc ile amperazu biora zarowki, lub przeliczyc moc zarowek krotkichze wzory i weisz w teori ile pradu i na jaki prad kupujesz wtedy diode) oraz na przynajmniej 50v napiecia wstecznego, dioda jest po to ze jak wlaczysz krotkie to nie zapal sie dlugie ale jak dasz dlugie to beda krotkie jednoczesnie
![Obrazek]()
oczywiscie pajak dostanie wkosc bo dlugo nie pozyje na takim obciazeniu
miedzy 8 a 7 pin na tym schemacie dajesz diode prostownicza z radiatorem bo musi byc na kilka amper, (to akurat musisz sam zmierzyc ile amperazu biora zarowki, lub przeliczyc moc zarowek krotkichze wzory i weisz w teori ile pradu i na jaki prad kupujesz wtedy diode) oraz na przynajmniej 50v napiecia wstecznego, dioda jest po to ze jak wlaczysz krotkie to nie zapal sie dlugie ale jak dasz dlugie to beda krotkie jednoczesnie

oczywiscie pajak dostanie wkosc bo dlugo nie pozyje na takim obciazeniu
trzeba przełożyć przewody na kostce od pajaka i będzie tak jak chcesz ![Obrazek]()
tak jest
![Obrazek]()
tak ma być
[ Dodano: 2012-01-28, 22:16 ]
ja mam u siebie tak zamienione jak na fotkach i jeżdżę juz dwa lata i nic niepokojącego się nie dzieje pajak działa jak należy przecież główny prąd idzie z przekażników a nie przez pająka

tak jest

tak ma być
[ Dodano: 2012-01-28, 22:16 ]
ja mam u siebie tak zamienione jak na fotkach i jeżdżę juz dwa lata i nic niepokojącego się nie dzieje pajak działa jak należy przecież główny prąd idzie z przekażników a nie przez pająka
Tak jak wyzej kolega napisal, wzialem cienki maly plaski srubokrecik i podwazylem i wsowka wyszla. przebeg pracy wygladal nastepujaco, wkladalem owy srubokrecik w gniazdo od strony wyjscia kabelka, miąchałem nim ciagnac jednoczenie za kabelek i pyk cyk, wyszlo :mrgreen:
wsio dziala tak jak chcialem :mrgreen:
podziekowal jeszcze raz
wsio dziala tak jak chcialem :mrgreen:
podziekowal jeszcze raz










