[80 B4 1.9TDI] turbina w 1z
- 
				
				martita8506
 - Forum Audi 80

 - Posty: 67
 - Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50
 
- 
				
				martita8506
 - Forum Audi 80

 - Posty: 67
 - Rejestracja: 17 sty 2011, 23:50
 
Panie Łukasz sprawdzałem na sprzegle wiec ten sam dzwieg
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 21:38 przez martita8506, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						Witam forumowiczów 
 Przeczytałem powyższe posty i stwierdziłem że gdybym się przejmował czy turbo mi gwiżdże to by mnie to nawet jarało ale ja mam o wiele gorzej i nie mogę dojść co to za przyczyna. Mi  piszczy coś w turbo jakby sie coś tarło w niej ale jeżdże już tak z 2 mies i jest ok pompuje dobrze nic sie nie dzieje oprócz tego piszczenia które jest przeraźliwe ... co może być przyczyną?  
			
			
									
									
						Witam kolegów , mam poważny problem z turbiną i wężem smarowania , mianowicie: 
od pewnego czasu po dawaniu w palnik z węża smarującego leciał olej przy turbinie bałem się że turbina się zepsuję więc zmieniłem wąż na używany , aczkolwiek problem ustał na około 2 - 3 dni ostatnio wracałem i znowu przycisnąłem - zaczęło lecieć tak że osłona termiczna maski od dołu cała w oleju . Dzisiaj próbując dokręcić dobrze przewód wysoko ciśnieniowy od smarowania turbiny zerwał mi się gwint i śruba została w turbinie , nie chcę się dać ani dokręcić ani odkręcić........ co robić podobno może się udać przegwintowanie tego na większą średnicę proszę o pomocne komentarze cóż z tym począć ?
			
			
									
									
						od pewnego czasu po dawaniu w palnik z węża smarującego leciał olej przy turbinie bałem się że turbina się zepsuję więc zmieniłem wąż na używany , aczkolwiek problem ustał na około 2 - 3 dni ostatnio wracałem i znowu przycisnąłem - zaczęło lecieć tak że osłona termiczna maski od dołu cała w oleju . Dzisiaj próbując dokręcić dobrze przewód wysoko ciśnieniowy od smarowania turbiny zerwał mi się gwint i śruba została w turbinie , nie chcę się dać ani dokręcić ani odkręcić........ co robić podobno może się udać przegwintowanie tego na większą średnicę proszę o pomocne komentarze cóż z tym począć ?
- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
Zdejmij turbosprężarkę z samochodu i zobacz co da się zrobić. Może po prostu uda Ci się wykręcić ten kikut śruby, który został w korpusie turbawki ? Istnieją nawet specjalne "wykrętaki" do tego celu. Taki "wykrętak" przypomina trochę gwintownik, tylko ma grubszy skok gwintu i lewy gwint. Dobierasz odpowiedni rozmiar wykrętaka, nawiercasz otwór w kikucie śruby (najlepiej idealnie na środku), wkręcasz wykrętak i wykręcasz nim kikut od śruby <ok>
Spływ oleju jest u Ciebie montowany na "kołnierz" i dwie śruby ? Może to wina uszczelki a nie samego spływu ?
			
			
									
									
						Spływ oleju jest u Ciebie montowany na "kołnierz" i dwie śruby ? Może to wina uszczelki a nie samego spływu ?
Wiem Kolego 
 muszę jutro sprężarkę wyjąć z samochodu jechać do magika i trzeba to przegwintować, bo jestem pewny że to gwint w sprężarce się zerwał bo śruba jest stalowa , a co do uszczelki to tam jest baryłka ze względu na to że jest tam wysokie ciśnienie . więc jedyne co do baryłka chyba do wymiany o ile można takową kupić proszę kolegów jeszcze o podanie numeru tego przewodu wysokociśnieniowego jak uda mi się wkręcić nagwintowaną śrubę na nowo to może bym przewód zmienił a nie znam numeru tejże części . jutro się okaże czy da się to naprawić.
			
			
									
									
						- pawelrybak15
 - Forum Audi 80

 - Posty: 4321
 - Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
 - Lokalizacja: Miasto
 - Kontakt:
 
o kurdę nawet nie wiem .............. cóż za wstyd!
nie zaglądałem z dołu jutro sobie zanotuję numery turbawki nawet nie wiem jaki model....
z góry to wygląda tak. http://imageshack.us/photo/my-images/85/imag0127ss.jpg/
, zdjęcie co prawda zapożyczone od kolegi z tematu o cieknących przewodach (mam nadzieje że się nie obrazi) ta śruba mi się obraca i leci z nakrętki pod samym egrem
			
			
									
									
						nie zaglądałem z dołu jutro sobie zanotuję numery turbawki nawet nie wiem jaki model....
z góry to wygląda tak. http://imageshack.us/photo/my-images/85/imag0127ss.jpg/
, zdjęcie co prawda zapożyczone od kolegi z tematu o cieknących przewodach (mam nadzieje że się nie obrazi) ta śruba mi się obraca i leci z nakrętki pod samym egrem
							








