[all b4] linka otwarcia maski - jak to działa
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
a to po co szukasz konkretnie linki :roll: przecież to najzwyklejszy w świecie drut zakończony końcówką mocującą ją do rączki.Kup drut w "żelaznym"(uwierz napewno znajdziesz)następnie śrubę z otworem(coś jak w rowerach przy hamulcach i skręć do kupyjabko_nb pisze:używki to na allegro już obadałem chodziło mi raczej o nowa ale bez pancerzy bo po co jak mam ze starej linki , rączka tez nie będzie potrzebna raczej
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
witam wszystkich.
ja niestety dzis tez odkryłem ze urwała mi sie linka od przedniej maski i teraz kwestia wymiany.
otworzyc to zrobiłem mastepujaco w zderzaku zdemontowałem srodkowa kratke i poprzez kluczy pasko oczkowyz grzechotka wykreciłem trzy srubki trzymajaca grill w masce i wtedy miałem pełny dostep do obudwu dzwigienek otwierania maski....
wracajac do wymiany linki tu tkwi problem bo niemoge wyciagnac pancerza co przechodzi do przegrody pasazerskiej.... czy jest tam gdzie zamocowana ?????
teraz niewiem czy wymieniac cała linkez pancerzem czy sama linke....
ja niestety dzis tez odkryłem ze urwała mi sie linka od przedniej maski i teraz kwestia wymiany.
otworzyc to zrobiłem mastepujaco w zderzaku zdemontowałem srodkowa kratke i poprzez kluczy pasko oczkowyz grzechotka wykreciłem trzy srubki trzymajaca grill w masce i wtedy miałem pełny dostep do obudwu dzwigienek otwierania maski....
wracajac do wymiany linki tu tkwi problem bo niemoge wyciagnac pancerza co przechodzi do przegrody pasazerskiej.... czy jest tam gdzie zamocowana ?????
teraz niewiem czy wymieniac cała linkez pancerzem czy sama linke....
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
ŁUKASZ74 pisze:Czy mógłby ktoś wytłumaczyć krok po kroku jak otworzyć maske z zerwaną linką :?:
otworzyc maskeprzednia to zrobiłem mastepujaco w zderzaku zdemontowałem srodkowa kratke i poprzez kluczy pasko oczkowy z grzechotka na 8 wykreciłem trzy srubki trzymajaca grill w masce i wtedy miałem pełny dostep do obudwu dzwigienek otwierania maski....
ja wyciagnalem linke na podszybiu kombnerkami-szczypcami jakos, latwo nie bylo, pociagajac za nia otworzy sie nam zamek po stronie pasazera.
Z tym po stronie kierowcy poradzilem sobie za pomoca drutu zaadoptowanego z wieszaka na ubrania, takiego jak daja w pralniach, do tego latarka i przez szczeliny w grillu da sie zachaczyc o dzwigienke od zamka po stronie kierowcy, bynajmniej u mnie sie dalo.
PS- Jesli zerwala sie komus linka przy raczce to jesli uda mu sie wyciagnac linke na podszybiu, proponuje cofnac pancez pod kierownica a nastepnie szczypcami wyciagnac go na szybke na podszybiu, pognie sie i zniszczy ale sie da go wyciagnac, nastepnie skracamy pancerz tak aby nie przeciac linki wewnatrz, jak juz mamy dostep do pancerza i linki wewnatrz pancerze to bierzemy dwoje kombinerek, jedna lapiemy za pancerz i odpychamy od siebie, drugimi lapiemy za linke i jednoczesnie odychajac pancerz ciagniemy linke do siebie, da sie w ten sposob otworzyc, dwa miesiace tak otwieralem
Z tym po stronie kierowcy poradzilem sobie za pomoca drutu zaadoptowanego z wieszaka na ubrania, takiego jak daja w pralniach, do tego latarka i przez szczeliny w grillu da sie zachaczyc o dzwigienke od zamka po stronie kierowcy, bynajmniej u mnie sie dalo.
PS- Jesli zerwala sie komus linka przy raczce to jesli uda mu sie wyciagnac linke na podszybiu, proponuje cofnac pancez pod kierownica a nastepnie szczypcami wyciagnac go na szybke na podszybiu, pognie sie i zniszczy ale sie da go wyciagnac, nastepnie skracamy pancerz tak aby nie przeciac linki wewnatrz, jak juz mamy dostep do pancerza i linki wewnatrz pancerze to bierzemy dwoje kombinerek, jedna lapiemy za pancerz i odpychamy od siebie, drugimi lapiemy za linke i jednoczesnie odychajac pancerz ciagniemy linke do siebie, da sie w ten sposob otworzyc, dwa miesiace tak otwieralem
A ja wyłamałem reflektory. Bo się po prostu wkur***łem. Po jednym zaczepie miały plastikowym, to to się sklei, a nie wyobrażacie sobie co to znaczy stać na mrozie i próbować dostać się do silnika kiedy zdjęta jest klema i nigdzie nie można pojechać... Rąk nie czuję do teraz.
Anyway - moja metoda tylko dla desperatów, którym nie szkoda plastiku.
Anyway - moja metoda tylko dla desperatów, którym nie szkoda plastiku.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Linka to numer 30 (wersja LHD jeśli kierownica po lewej stronie) a 38 to chyba ta tulejka: http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... g/e#sec_30
Jak klikniesz na numer części i weźmiesz EU to wyświetli w jakich innych modelach była ta część.
Jak klikniesz na numer części i weźmiesz EU to wyświetli w jakich innych modelach była ta część.
Podepnę się z moim problemem. Podczas ciągnięcia za wajchę pod kierownicą wybija mi maskę od strony kierowcy a od pasażera nie. Jak w dwie osoby sie otwiera to wtedy idzie od razu. Jak otworze raz, pojdę unieść maskę a później wrócę pod kierownicę i ponownie pociągnę wajchę to wtedy juz wybija równieź od strony pasażera. Linka wydawała mi się luźna więc ją naciągnąłem ale wtedy cala czas druty były w pozycji otwarta i nie zatrzaskiwala sie maskę. Poluzowałem więc trochę (ale nadal bardziej naciągnięta niz wczesniej) i nadal to samo, przy kierowcy wybija a przy pasażerze nie. Ktoś ma jakiś pomysł? Wymyśliłem ze moze byc Linka zapieczona w pancerzu ale jakiś sam sobie w to nie wierze i nie wiem co z paskudztwem zrobić. Mam nadzieje ze Ktoś cos doradzi