Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABK Pb+LPG] Obroty wolno spadają

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
emil0893
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2011, 21:40
Lokalizacja: Parczew/Lublin

[80 B4 ABK Pb+LPG] Obroty wolno spadają

Post autor: emil0893 » 31 sty 2012, 21:50

Od dwóch dni obserwuje dziwne zjawisko :-? Gdy zostawię silnik na luzie obroty utrzymują się ok. 20 tyś a podczas jazdy gdy zdejmę nogę z gazu przez chwilę utrzymują się ok. 20 tyś a następnie powoli spadają. Czy może mieć to związek z bardzo niskimi temperaturami?

Awatar użytkownika
szoton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 21 lip 2010, 18:46
Lokalizacja: Hindenburg

Re: [80 B4 ABK Pb+LPG] Obroty wolno spadają

Post autor: szoton » 01 lut 2012, 12:22

emil0893 pisze:Gdy zostawię silnik na luzie obroty utrzymują się ok. 20 tyś
20 tys ?? z czego masz swapa zrobionego? :-D A tak na poważnie to chyba chodziło Ci o 2 tyś , jeżeli tak to całkiem możliwe że silnik jeszcze nie jest zagrzany i obroty są podwyższone.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 lut 2012, 18:48

emil0893 pisze:Czy może mieć to związek z bardzo niskimi temperaturami?
pewnie tak
emil0893 pisze:Od dwóch dni obserwuje dziwne zjawisko Gdy zostawię silnik na luzie obroty utrzymują się ok. 20 tyś a podczas jazdy gdy zdejmę nogę z gazu przez chwilę utrzymują się ok. 20 tyś a następnie powoli spadają.
też mam ostatnio w te mrozy jakieś podobne objawy. W takie mrozy nie wszystko będzie działać idealnie - takie moje zdanie.

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 01 lut 2012, 21:43

No ale 2tys. to jednak sporo za wysokie obroty. 1200 - 1500 rozumiem na ssaniu, ale 2000 to za dużo. Mój w aktualne mrozy utrzymuje na ssaniu około 1300.

emil0893
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2011, 21:40
Lokalizacja: Parczew/Lublin

Post autor: emil0893 » 01 lut 2012, 22:27

2 tyś to tylko dwa razy tak było. A najczęściej obroty utrzymują się ok.1300-1800. Poczekam do wiosny i wtedy zobaczę :-)

Awatar użytkownika
szoton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 21 lip 2010, 18:46
Lokalizacja: Hindenburg

Post autor: szoton » 02 lut 2012, 07:10

emil0893 pisze:2 tyś to tylko dwa razy tak było. A najczęściej obroty utrzymują się ok.1300-1800. Poczekam do wiosny i wtedy zobaczę :-)
masz gaz? u kumpla w B4 wczoraj było to samo okazało się że przepływka przymarza , po lekkim stuknięciu w obudowę pomogło :-D

emil0893
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2011, 21:40
Lokalizacja: Parczew/Lublin

Post autor: emil0893 » 02 lut 2012, 08:51

Oczywiście że mam gaz :-D

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lut 2012, 16:59

No ale 2tys. to jednak sporo za wysokie obroty. 1200 - 1500 rozumiem na ssaniu, ale 2000 to za dużo. Mój w aktualne mrozy utrzymuje na ssaniu około 1300.
źle się wyraziłem obroty mam ok 1300 chodziło mi o to że po prostu kilka razy tak jakby się coś zacięło

emil0893
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 02 cze 2011, 21:40
Lokalizacja: Parczew/Lublin

Post autor: emil0893 » 02 lut 2012, 22:12

Właśnie przed chwilą wróciłem z trasy i podjechałem pod garaż a obroty utrzymywały się na poziomie 2 tyś.. Następnie wyłączyłem silnik i ponownie odpaliłem i wtedy obroty falowały od 1tyś. do 1,2tyś.. Po kolejnym odpaleniu obroty były stabilne.

Awatar użytkownika
Kamuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 359
Rejestracja: 19 maja 2011, 14:00
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: Kamuś » 03 lut 2012, 09:49

Sprawdź przepływomierz, czy się nie zawiesza, czy równo chodzi.
Jeśli masz VAGa to podłącz i sprawdź jakie wartości pokazuje (powinno być 12-15% przy 850obr.).

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 04 lut 2012, 00:59

Silnik krokowy do przepłukania. Najlepiej środkiem do czyszczenia płynu hamulcowego. Później smar w spreju

Awatar użytkownika
Roy Batty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 10 sty 2008, 11:45
Lokalizacja: GLIWICE

Post autor: Roy Batty » 04 lut 2012, 09:40

U mnie było podobnie,rano kiedy było poniżej - 5 silnik pracował na zakresie 2000 -4000 tys obrotów.Nie chce mi sie na mrozie myć reg.biegu .jałowego,więc scisnełem klamra gumowy przewód owego regulatora i chodzi jak malina na ssaniu 1250 na ciepłym koło 850 i na gazie i na benzynie.Prawdopodobnie przycina sie iglica w regulatorze stąd te wysokie obroty obroty.Spróbuj wpierw scisnąć palcami ten przewód,być może masz podobną przyczyne,oczywiscie wtedy kiedy obroty w Twoim aucie są wysoki.powodzenia...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl