Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI] turbina w 1z

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 01 lut 2012, 17:56

i lipton, ciezko jest, za regeneracje krzykneli 700, a z alle na polowe, jutro lece na szrot za Żuromin, bo cos ma, bede musial szukac,

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 lut 2012, 18:11

Odpuść sobie turbo wielkości Garretta T2, bo to strata pieniędzy i pakuj jakieś T3 albo lepiej KKK K24 <zly>
Spływ oleju będzie pasił bo TDI ma na 2 śruby i kołnierz, resztę jakoś też dopasujesz <ok>

bocian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 24 cze 2011, 23:20
Lokalizacja: sochaczew

Post autor: bocian29 » 01 lut 2012, 18:25

nowosz jak leci ci olej to spróbuj wyjąc ten przewód i zeszlifować kawałek ok.1mm wystający poza baryłke zacisniętą na nim.Gruszke zostaw w spokoju jak by było z nią coś nie tak to by ci przeładowywał

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 02 lut 2012, 08:57

nie wiem w ktorym miejscu, ale tak sadze,chyba ze to przypadek ze wydmuchnelo uszczelkie pod deklem i turbo wzielo olej, chyba ze to wina oleju zużytego,

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 02 lut 2012, 11:07

A miał ktoś może podobny problem do mojego ? może komuś się zdarzyło wymieniać baryłkę na przewodzie ? tą miedzianą :) może jakieś instrukcję co do tej wymiany ? :) czy też może samo zeszlifowanie przewodu po baryłką coś zmieni ? :)

bocian29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 24 cze 2011, 23:20
Lokalizacja: sochaczew

Post autor: bocian29 » 02 lut 2012, 16:37

nie pod baryłką tylko przed i spróbuj dobrze dokręcić

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 02 lut 2012, 17:52

bocian29 pisze:nie pod baryłką tylko przed i spróbuj dobrze dokręcić

:) Jaki kolega pomocny :) dolną krawędź podszlifuję aby baryłka wchodziła głębiej ( lepiej się klinowała na stożku) teraz dobrze ?:) pozdrawiam

[ Dodano: 2012-02-04, 11:07 ]
Dobra powiem tak przewód od smarowania został zeszlifowany kilka mm z góry nad baryłką został nawinięty teflon z pod nakrętki już nic nie leci , aczkolwiek egr i tak mam trochę w oleju , pytanie skąd może być ten olej ? ma ktoś jakieś pomysły ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga