[B4 95' 1z] Dziwny obiaw czsem muł czsem nie
[B4 95' 1z] Dziwny obiaw czsem muł czsem nie
Otóż jakiś czas temu mój ojciec zakupił sobie ładna B4 avant 1z i od początku występował tam dziwny objaw jak odpaliło się zimny silnik (odpala idealnie) to chodzi bez zarzutu natomiast jak odpaliło się ciepły to w 8 na 10 przypadkach występował totalny muł bagienny absolutny "no ciung" tak że z pedałem w podłodze po 3km 80km/h . Po podłączeniu vaga znalazłem błąd przepływomierza i czujnika temp zasysanego powietrza i tu kolejna ciekawostka bo przepływomierz jest na 100% sprawny a błędu nie da się skasować . Co ciekawe problem z pojawiającym się mułem znikł po tym jak przeciągnąłem go do v-max (ewentualnie zbieg okoliczności ) ale nadal jest błąd przepływomierza i zastanawiam sie co mogło powodować te objawy i co powoduje błąd .
Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne sugestie.
Będę wdzięczny za wszelkie konstruktywne sugestie.
takie rzeczy posprawdzałem w pierwszej kolejności wężyki od N75 itp , teraz od dwóch miesięcy właściwie samochód jeździ normalnie nic się nie dzieje ale intryguje mnie co mogło powodować to mulenie . No i ten dziwny błąd jak sie ociepli to morze znajdę chwile żeby przejrzeć dokładnie wiązkę do przepływki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Skoro jesteś pewien przepływki ,to są tylko dwie możliwości .Pierwsza,brak dobrego styku gdzieś na drodze przepływka -komp .Druga ,zimny lut w kompie gdzieś na zasilaniu lub wejsciu sygnału z przepływki .Innej opcji nie ma ,skoro przepływka sprawna na 100%maniek887 pisze: No i ten dziwny błąd jak sie ociepli to morze znajdę chwile żeby przejrzeć dokładnie wiązkę do przepływki.