[B4 2.0 ABT] Problem z ogrzewaniem
jedno pytanko czy ty kolego nie wsypywałeś nic do chłodnicy jakieś uszczelniacze bądz inne wynalazki :?: może ktoś coś kombinował prędzej. Możesz spróbować odłączyć węże od nagrzewnicy podłączyć wąż z wodą i przepłukiwać może jakiś syf poleci,ale wydaje mi się że wymiana będzie nejlepszym wyjściem
Sprawdz jeszcze kolego jak się autko nagrzeje czy oba węże są gorące czy tylko jeden
Sprawdz jeszcze kolego jak się autko nagrzeje czy oba węże są gorące czy tylko jeden
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
na napisz czy samochód w czasie jazdy trzyma 90*C czy spada ?kkaroll pisze:Przejade samochodem 10km i dopiero zaczyna leciec joko tako cieple powietrze??
co jes tego przyczyna i co musze zrobic by sie predzej nagrzewal??
czy obydwa węże od nagrzewnicy grzeja sie równomiernie ?
czy wyntylator załącza sie prawidłowo ?
Witam
A czy to możliwe żeby sam się zapowietrzał ?
Moje auto stało 4 miesiące nieruszane,przez ten czas poziom płynu spadł z max na min, przed jazdą napełniłem do max i zaczął mi się grzać a z kratek leciało zimne powietrze (uznałem że zapowietrzony był bo nie chciał przeskoczyć sam na gaz + to zimne powietrze) więc zatrzymałem się i tym koreczkiem u góry go odpowietrzyłem, przejechałem jakieś kilka km i znowu zimne powietrze zaczęło lecieć to znowu na pobocze i odpowietrzanie (aż zaczną kręcić się wiatraki), leciało powietrze aż w końcu zaczął uciekać płyn (zakręcałem) to znowu w drogę i tak robiłem kilka razy i nie wiem co jest grane bo nigdy tak nie miał na postoju zawsze dobrze grzał.
Ewentualnie czy może zasysać powietrze przez ten odpowietrznik ? Jest on w pewnym stopniu uszkodzony bo zmieliła się ta śrubka, jakoś się trzyma, ale dzisiaj ja zakleiłem silikonem bo już nie chciała się trzymać i na sam koniec dnia ciśnienie ją wysadzało...
Termostat się otwiera bo ciepła chłodnica.
Jestem już bezradny i nie wiem co robić z tym...
Wykluczam uszczelki pod głowicą bo były wymieniane i nie było żadnego problemu, poza tym uważam że bardzo duże by ciśnienie powstawało w dość szybkim tempie i bym to widział w zbiorniczku wyrównawczym.
A czy to możliwe żeby sam się zapowietrzał ?
Moje auto stało 4 miesiące nieruszane,przez ten czas poziom płynu spadł z max na min, przed jazdą napełniłem do max i zaczął mi się grzać a z kratek leciało zimne powietrze (uznałem że zapowietrzony był bo nie chciał przeskoczyć sam na gaz + to zimne powietrze) więc zatrzymałem się i tym koreczkiem u góry go odpowietrzyłem, przejechałem jakieś kilka km i znowu zimne powietrze zaczęło lecieć to znowu na pobocze i odpowietrzanie (aż zaczną kręcić się wiatraki), leciało powietrze aż w końcu zaczął uciekać płyn (zakręcałem) to znowu w drogę i tak robiłem kilka razy i nie wiem co jest grane bo nigdy tak nie miał na postoju zawsze dobrze grzał.
Ewentualnie czy może zasysać powietrze przez ten odpowietrznik ? Jest on w pewnym stopniu uszkodzony bo zmieliła się ta śrubka, jakoś się trzyma, ale dzisiaj ja zakleiłem silikonem bo już nie chciała się trzymać i na sam koniec dnia ciśnienie ją wysadzało...
Termostat się otwiera bo ciepła chłodnica.
Jestem już bezradny i nie wiem co robić z tym...
Wykluczam uszczelki pod głowicą bo były wymieniane i nie było żadnego problemu, poza tym uważam że bardzo duże by ciśnienie powstawało w dość szybkim tempie i bym to widział w zbiorniczku wyrównawczym.
aaa
witam ja mam podobny problem z grzaniem w mojej audi na wolnych obrotach dmucha letnim powietrzem a gdy przygazuję na postoju do 3tyś obr. i przetrzymam go tak chwile to grzeje nawet cipłym lecz gdy wurusze w trase to znowu grzeje zimnym !! Jaki moze byc tego powód ?
-nagrzewnica wymieniona i odpowietrzona
-termostat sprawny
-klapki od nadmuchu w dobrym stanie
Ratujcie bo zimnooo a mi juz pomysły sie skonczyły jaki może być tego powód
-nagrzewnica wymieniona i odpowietrzona
-termostat sprawny
-klapki od nadmuchu w dobrym stanie
Ratujcie bo zimnooo a mi juz pomysły sie skonczyły jaki może być tego powód
usiu19,
1. Czy obydwa węże od nagrzewnicy są gorące gdy silnik ma 90*C ?
2. Czy w Samochodzie jest LPG (jesli tak to jak jest wpięty reduktor w układ chłodzenia)
3. Układ chłodzenia szczelny i odpowietrzony ?
4. Czy w czasie normalnej jazdy silnik osiąga 90*C i czy w czasie jazdy temperatura na wskazniku spada czy się utrzymuje na poziomie 90*C ?
5. W jakim stanie pompa wody ?
6. Węże od nagrzewnicy prawidłowo podpięte ?
7. Korek zbiorniczka wyrównawczego sprawny ?
1. Czy obydwa węże od nagrzewnicy są gorące gdy silnik ma 90*C ?
2. Czy w Samochodzie jest LPG (jesli tak to jak jest wpięty reduktor w układ chłodzenia)
3. Układ chłodzenia szczelny i odpowietrzony ?
4. Czy w czasie normalnej jazdy silnik osiąga 90*C i czy w czasie jazdy temperatura na wskazniku spada czy się utrzymuje na poziomie 90*C ?
5. W jakim stanie pompa wody ?
6. Węże od nagrzewnicy prawidłowo podpięte ?
7. Korek zbiorniczka wyrównawczego sprawny ?