[Audi 80b3] ustawienie gaznika
[Audi 80b3] ustawienie gaznika
Witam mam problem wymieniłem gaźnik i mam takie problemy ze na początku ma takie coś że na niskich obrotach szarpie jak by paliwo nie dochodziło a jak wezmę po wyżej 2500 obrotów to idzie normalnie i jeszcze jest takie coś ze na gazie lepiej odpala w te mrozy niż na benzynie.
I mam pytanie co może być i jak można to poustawiać
Z góry wielkie dzięki.
I mam pytanie co może być i jak można to poustawiać
Z góry wielkie dzięki.
Z tego co mi sie wydaje to jest to przez to ze jezdzimy na gazie tylko i po zgaszeniu samochodu gdy chcemy go zapalic na benzynie to nie ma jej w gazniku, ponieważ nie mamy pompki paliwa która by go podała po przekręceniu kluczyka. tak jak to jest w samochodach z wtryskiem i tp. jeśli zle mowie to prosze mnie poprawić. Pozdrawiam
ja tak właśnie dzisiaj zrobiłem i zobaczymy jaki bedzie efekt rano.. mam nadzieje ze zapali odrazu. chociaz musze powiedziec ze i tak nie jest tak zle bo aby złapał na benzynie to przełaczam go migiem na gaz ssanie do konca i chodzi na gazie potem powoli zmniejszam ssanie do mometu gdzie chodzi płynnie nie przygasa i jest git
jest dokładnie tak jak koledzy pisali.
jeśli chcesz zostawić auto na PB to musisz ( najlepiej jeszcze podczas jazdy, około 1,5 km przed zgaszeniem ) wcześniej przełączyć na PB. gaźnik musi wypełnić się PB i wtedy rano nie powinno być problemów.
jak już ktoś zauważył pompka jest mechaniczna więc działa tylko wtedy jak pracuje silnik.
jest to odwrotna sytuacja do przełączania się z PB na LPG. zanim przełączysz pstryczka na LPG najpierw przełączasz na pozycje ,, 0 '' czyli na tzw. wypalanie, dopiero jak silnik zaczyna przerywać włączasz LPG.
jest tak w przy każdym gaźniku
jeśli chcesz zostawić auto na PB to musisz ( najlepiej jeszcze podczas jazdy, około 1,5 km przed zgaszeniem ) wcześniej przełączyć na PB. gaźnik musi wypełnić się PB i wtedy rano nie powinno być problemów.
jak już ktoś zauważył pompka jest mechaniczna więc działa tylko wtedy jak pracuje silnik.
jest to odwrotna sytuacja do przełączania się z PB na LPG. zanim przełączysz pstryczka na LPG najpierw przełączasz na pozycje ,, 0 '' czyli na tzw. wypalanie, dopiero jak silnik zaczyna przerywać włączasz LPG.
jest tak w przy każdym gaźniku
Wie ktoś jak zwiększyć dawkę paliwa na ssaniu w gaźniku Keihin II ? Na poprzednim gaźniku paliła mi na benzynie z półobrotu, niestety musiałem go wymienić bo zaczął przeciekać i silnik się zalewał. Kupiłem drugi, wszystko fajnie działa ale jak zimny to muszę pokręcić 3-4s zanim załapie a ponadto potrafi zgasnąć 2-3 razy. Pamiętam, ze na poprzednim gaźniku silnik jak pochodził 2 minuty na całym ssaniu to trzeba było o ząbek zmniejszyć ssanie bo zaczynał silnik przerywać z nadmiaru paliwa a teraz może chodzić na całym ssaniu długo. Linka od ssania na 100% założona dobrze, pełne wyciągnięcie linki otwiera klapkę na max.