[b4 abk] zalewa na pb, na pb gaśnie.
[b4 abk] zalewa na pb, na pb gaśnie.
Witam. Problem jaki tym razem mi się pojawił jest następujący:
Autko zaczęło kopcić na czarno, świece czarne, po puszczeniu gazu autko gaśnie. Na LPG gaśniecie również występuje. wyczyściłem świece, skasowałem błędy, sprawdziłem regulator podciśnieniowy paliwa ( to dzięki Wojtek26 ). I nic dalej to samo dymi i śmierdzi paliwem.
Problem ze śmierdzącym paliwa pojawił się jak byłem u mechanika, gdyż rozkręciło się połączenie miedzy dwururką a katem. Te dwie rzeczy niby nie mają nic do rzeczy ale warto o tym wspomnieć. Teraz przyszło mi do głowy czy wtedy mechanik nie upierniczył lub nie uszkodził kabla od lambdy?.
Tylko czy lambda ma coś wspólnego z lpg skoro jest oszukiwana na lpg.
zaraz pójdę zmierzyć napięcie na lambdzie.
Proszę o pomoc.
Autko zaczęło kopcić na czarno, świece czarne, po puszczeniu gazu autko gaśnie. Na LPG gaśniecie również występuje. wyczyściłem świece, skasowałem błędy, sprawdziłem regulator podciśnieniowy paliwa ( to dzięki Wojtek26 ). I nic dalej to samo dymi i śmierdzi paliwem.
Problem ze śmierdzącym paliwa pojawił się jak byłem u mechanika, gdyż rozkręciło się połączenie miedzy dwururką a katem. Te dwie rzeczy niby nie mają nic do rzeczy ale warto o tym wspomnieć. Teraz przyszło mi do głowy czy wtedy mechanik nie upierniczył lub nie uszkodził kabla od lambdy?.
Tylko czy lambda ma coś wspólnego z lpg skoro jest oszukiwana na lpg.
zaraz pójdę zmierzyć napięcie na lambdzie.
Proszę o pomoc.
Więc wartość na czarnym kablu od lambdy: pb-0,47V lpg-0,50.
Dodam że na lpg gdy puszczę gaz z ok 2.5tys to obroty spadają do zera i jak nie zgaśnie to wracają na 900. To też może być silniczek krokowy i nie musi mieć związku z zalewaniem silnika na pb.
Rano gdy odpaliłem auto zauważyłem dym w okolicy filtra paliwa, raczej nie śmierdział on ani benzyną, ani spalinami. (może nieszczelny układ wydechowy)
[ Dodano: 2011-05-30, 11:16 ]
Chyba podjadę sprawdzić błędy być może czujnik temperatury poszedł ew coś czego samemu nie sprawdzę.
Dodam że na lpg gdy puszczę gaz z ok 2.5tys to obroty spadają do zera i jak nie zgaśnie to wracają na 900. To też może być silniczek krokowy i nie musi mieć związku z zalewaniem silnika na pb.
Rano gdy odpaliłem auto zauważyłem dym w okolicy filtra paliwa, raczej nie śmierdział on ani benzyną, ani spalinami. (może nieszczelny układ wydechowy)
[ Dodano: 2011-05-30, 11:16 ]
Chyba podjadę sprawdzić błędy być może czujnik temperatury poszedł ew coś czego samemu nie sprawdzę.
Uszkodzony przepływomierz (elektryka), komputer przechodzi w tryb awaryjny, napiecie sondy w VAG 0,57 V i spalania na poziomie 20/100.dziubcio4 pisze:witam ja mam taki sam problem jak kolega ale przepływka już chodzi luźno... a samochód dalej sie zalewa paliwem... na gazie jest ok ale na benzynie nie chce chodzic. C mogę zrobic zeby chodził na benzynie??
mam podobny problem tylko ze w silniku ABT samochód na gazie śmiga dobrze ale gdy odpale go na benzynie i tak sobie chodzi na wolnych obrotach to po minucie obroty spadają i dymi na czarno. sprawdziłem Membranę w regulatorze ciśnienia paliwa i jest cała. mechanik mówił żeby wymienic cały gaznik. Co wy na to?