[80 B4 1.9TDI 1Z] Centralny zamek
[80 B4 1.9TDI 1Z] Centralny zamek
Witam
Niedawno kuiłem audiczke i niedziała centalny zamek.Totalnie nic nie działa-zero reakcji na kluczyk.
Wydaje mi sie ze to pompka centralnego ponieważ jak ja rozebrałem to troszke śmierdzi jakby się spaliła. W zwiazku z tym mam takie pytanko czy do tej pompki aby działała wystarczy że są podłączone te 2 kostki zasilające??czy tez musi byc podlaczony do niej wezyk do powietrza, bo przy mojej pompce nie jest on zamontowany i nawet nie mam zadnego przewodu do powietrza.Aha jescze jedno pytanko czy centalny działa na kluczyk czy tez na przycisk w kluczyku(mam takowy w oryginalnym kluczyku audi)??
Dzieki i pozdrawiam
[ Dodano: 2007-06-19, 21:15 ]
sory mala pomyłka. wezyk do powietrza jest ale po podlaczeniu do pompki, centralny nadal nie dziala :cry:
jaka jest tego przyczyna - pompka ??? czy moze cos innego
czekam na odpowiedz
Niedawno kuiłem audiczke i niedziała centalny zamek.Totalnie nic nie działa-zero reakcji na kluczyk.
Wydaje mi sie ze to pompka centralnego ponieważ jak ja rozebrałem to troszke śmierdzi jakby się spaliła. W zwiazku z tym mam takie pytanko czy do tej pompki aby działała wystarczy że są podłączone te 2 kostki zasilające??czy tez musi byc podlaczony do niej wezyk do powietrza, bo przy mojej pompce nie jest on zamontowany i nawet nie mam zadnego przewodu do powietrza.Aha jescze jedno pytanko czy centalny działa na kluczyk czy tez na przycisk w kluczyku(mam takowy w oryginalnym kluczyku audi)??
Dzieki i pozdrawiam
[ Dodano: 2007-06-19, 21:15 ]
sory mala pomyłka. wezyk do powietrza jest ale po podlaczeniu do pompki, centralny nadal nie dziala :cry:
jaka jest tego przyczyna - pompka ??? czy moze cos innego
czekam na odpowiedz
do pompki o ile dobrze pamiętam dochodzi + i - jako zasilanie. Do tego dochodzi dodatkowy +/- na otwieranie/zamykanie i inne przewody od lampki m.in. Dokładnie nie pamiętam, który to który.
Samo podłączenie głównego + i - nic nie da. Nie musisz podłączać na razie węzyka - najpierw sprawdź czy będzie działała pompka. W downloadzie gdzieś chyba są schematy, wiec tam poszukaj
ten guziczek w kluczyku, to zapewne taka mini latarenka
przejrzyj te tematy:
viewtopic.php?t=2720&highlight=centralny+zamek
i inne z centraly + zamek w szukajce
Samo podłączenie głównego + i - nic nie da. Nie musisz podłączać na razie węzyka - najpierw sprawdź czy będzie działała pompka. W downloadzie gdzieś chyba są schematy, wiec tam poszukaj
ten guziczek w kluczyku, to zapewne taka mini latarenka
przejrzyj te tematy:
viewtopic.php?t=2720&highlight=centralny+zamek
i inne z centraly + zamek w szukajce
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Grzesiek, na początek sprawdź w drzwiach kierowcy kontakt krańcowy otwarcia/zamknięcia przy siłowniku (może zwyczajnie wtyczka jest wypięta). Żeby to sprawdzić musisz zdjąć tapicerkę drzwi.
Bdg312, niestety prawdopodobnie pompka ma już dosyć . W którymś wątku Doc pisał, że udało mu się naprawić tą elektronikę, mi niestety nie udała się ta sztuka i musiałem wymienić cały zespół pompki. Wewnątrz jest gromada elektroniki sterującej.
Bdg312, niestety prawdopodobnie pompka ma już dosyć . W którymś wątku Doc pisał, że udało mu się naprawić tą elektronikę, mi niestety nie udała się ta sztuka i musiałem wymienić cały zespół pompki. Wewnątrz jest gromada elektroniki sterującej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 65
- Rejestracja: 25 lis 2006, 11:24
- Lokalizacja: Olsztyn
Ja też pozwolę się dołączyć do tematu bo mam nieraz tak ze jak zamknę drzwi centralny zamek zamknie wszystkie drzwi bagażnik itp ale zdarzyło mi się już kilka razy że zamykam, niby wszystko sie zamyka ale przychodzę po np godzinie do auta a drzwi są otwarte tak jak by po jakims czasie centralny zamek odbił i otworzył drzwi sam bez żadnej ingerencji czy ktoś z was tak miał a jeśli tak to co trzeba sprawdzić ?? Może to problem z instalacją elektryczną ??
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Jean_Pierre jak wyżej na początek krańcówki do sprawdzenia. Potem sprawdź czy gdzieś nie masz poprzecieranych przewodów od krańcówek. Nie wiem na pewno jak jest w w naszych niuniach (nie miałem potrzeby tego rozgryzać póki co - tfu,tfu,tfu), ale jeśli centralny jest sterowany "masą" to zwarcie przewodu krańcówki do blachy może spowodować otwarcie. Z kolei w przypadku sterowania "plusem" przerwa w przewodzie sygnałowym krańcówki może skutkować otwarciem.
witam Klubowiczów
mój centralny tez jakos swirował (jak wyrzucałem bieg wsteczny lub puszczałem pedał hamulca to sie zamykał), postawnowiłem sprawdzic kable w bagażniku i widac było ze juz ktos tam cos robił wczesniej bo było duzo izolacji. zlokalizowałem jeden urawany przewód koloru żółto-zielonego i mam pytanie: za co on odpowiada? dodam ze problem dotyczy B4 2.0 ABK, i jeszcze jedno: co mam pod siedziskiem tylnym za kierowca? wyglada na jakis komputer lub układ sterujący centralnym pozdrawiam
mój centralny tez jakos swirował (jak wyrzucałem bieg wsteczny lub puszczałem pedał hamulca to sie zamykał), postawnowiłem sprawdzic kable w bagażniku i widac było ze juz ktos tam cos robił wczesniej bo było duzo izolacji. zlokalizowałem jeden urawany przewód koloru żółto-zielonego i mam pytanie: za co on odpowiada? dodam ze problem dotyczy B4 2.0 ABK, i jeszcze jedno: co mam pod siedziskiem tylnym za kierowca? wyglada na jakis komputer lub układ sterujący centralnym pozdrawiam
ja wywaliłem cały seryjny centaralny (jak ktoś chce to mam jeszcze częsci) i wstawiłem elektryczny za 150zł, wymiana to dzień roboty. Teraz wiem wszystko co i jak bo sam zakładałem więc jak się coś popsuje to naprawa będzie łatwa. Narazie jest już rok i nie sprawia problemów. Oryginalny jest chyba połączony z elektryką samochodu więc tam trudniej się połapać.
edit.to pod siedzeniem też mnie zastanawia
edit.to pod siedzeniem też mnie zastanawia