[B4 2.0 E] bardzo wysokie obroty
[B4 2.0 E] bardzo wysokie obroty
witam.ostatnio oddałem samochód do mechanika, wyregulował mi zapłon i lpg, wymienił cewkę i przepływomierz i myślałem że samochód będzie śmigał mi już jak trzeba. lecz ostatnio podczas jazdy chciałem sprawdzić na co stać nowy przepływomierz czyli 1-3500 obr , 2-3000 obr , 3-3500 obr i wcisnąłem sprzęgło do zmiany biegu na 4 a obroty same wskoczyły mi na maxymalne i szybko zgasiłem silnik.odpaliłem za chwilę i tyle co silnik załapał zrobiło się to samo.następnie po odpaleniu silnika szybko puściłem sprzęgło w celu zduszenia samochodu i pomogło.teraz robi mi się to zawsze gdy trochę przeciągnę silnik na którymś z biegów.mechanik kazał przeczyścić mi silniczek krokowy lecz to nic nie dało (użyłem WD40).dziś w nocy odpaliłem silnik na PB od razu obroty zaczęły mi szaleć do maxymalnych.czego to wina? wina może leżeć po stronie przełącznika LPG - PB? bo gdy dzisiaj przed odpalaniem na PB przełączyłem przełącznikiem na samą PB usłyszałem dziwny dzwięk z przełącznika.możliwe że ssanie sie nie wyłącza?dziękuję za odp i pozdrawiam
silniczek krokowy nie ma tu nic do rzeczy a napewno nie w tym zakresie obrotów o ktorych piszesz
krokowy odpowiada za utrzymanie obrotów na biegu jałowym na poziomie np.850obr
szybciej doczepil bym sie czujnika polozenia przepustnicy lub obejrzal kable idace do niego czasami potrafi sie z nich guma przetrzec robiac zwarcie itp luib tak jak napisalem zdechl czujnik polozenia przepustnicy ktory potrafi sam podnosic obroty przy uszkodzeniu
zdejmij obudowe filtra powietrza i zerknij na przepływke czy klapka nie ociera o nic czy płynnie chodzi.nie miałeś strzału gazu ?
krokowy odpowiada za utrzymanie obrotów na biegu jałowym na poziomie np.850obr
szybciej doczepil bym sie czujnika polozenia przepustnicy lub obejrzal kable idace do niego czasami potrafi sie z nich guma przetrzec robiac zwarcie itp luib tak jak napisalem zdechl czujnik polozenia przepustnicy ktory potrafi sam podnosic obroty przy uszkodzeniu
zdejmij obudowe filtra powietrza i zerknij na przepływke czy klapka nie ociera o nic czy płynnie chodzi.nie miałeś strzału gazu ?
Witam pozwolicie ze sie podepne mam podobny problem w moim coupe tylko z silnikiem AAD ruszylem z impetem z pod swiatel nic powyzej 4000rpm wsystko ok po ok 10min zatrzymalem sie na stacji po fajki wsiadam do wozu przekrecam kluczyk odpalil normalnie ale obroty wskakuja mi odrazu na ok 2500rpm i nie zchodza dodam iz posiadam podtlenek lpg i tu tez jest ten sam problem jak na bp