[B4 2.3 NG] Caly czas na ssaniu ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
[B4 2.3 NG] Caly czas na ssaniu ?
Autko po ustawioniu zaplonu i wyregulowaniu dawki paliwa chodzi na 1200-1400 obr , ale po odlaczeniu czujnika 2-pinowego spada na 900obr , wymienilem czujnik na nowy i to samo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
proponowalbym wyjac, przeczyscic krokowca, tj, ja zanurzylem go w nafcie na noc, pozniej wyjalem, przedmuchalem wszedzie gdzie moglem powietrzem z kompresora, pozniej to samo tylko ze z benzyna ekstrakcyjna, wyszyscilem, wysuszylem i wlozylem. dzialal... a tak jak kolega wyzej pisal, praca na benzynie pokaze Ci wszelkie nieszczelnosci ukladu dolotowego i ukladu krokowca.
przypomina mi sie ze po czyszczeniu krokowego wymienilem weze idace od niego, oraz ten plastikowy trójnik. obroty sie ustabilizowaly.
a jezeli to nie to, to w takim razie moga to byc tez:
nieszczelne oringi na wtryskach
zle ustawiony talerzyk przeplywki
rozregulowany potencjometr
nieszczelnosc na 'kobrze'
badz w skrajnych przypadkach rozregulowany sklad mieszanki
jak mnie cos jeszcze oswieci to dopisze.
Pozdrawiam i powodzenia
tzn? co robiles? i jak to troche? albo uszczelniles albo wcale?maciek1006 pisze: lewego powietrza raczej nie łapie bo uszczelniałem troche weze
przypomina mi sie ze po czyszczeniu krokowego wymienilem weze idace od niego, oraz ten plastikowy trójnik. obroty sie ustabilizowaly.
a jezeli to nie to, to w takim razie moga to byc tez:
nieszczelne oringi na wtryskach
zle ustawiony talerzyk przeplywki
rozregulowany potencjometr
nieszczelnosc na 'kobrze'
badz w skrajnych przypadkach rozregulowany sklad mieszanki
jak mnie cos jeszcze oswieci to dopisze.
Pozdrawiam i powodzenia