gornik pisze:Mało kto, z tego co wiem dwu-tłoczki i sprawna S2 = problemy z hamowaniem.LU CASH pisze:W s2 co maja po 280 KM mają serie,to u Ciebie z pewnością
A czego tak sadzisz?
o kurw... <rotfl> to ja swoim 1Z dobiłem pare razy do 200 i hamowałem do zera i nadal mam hamulce ale jajachmiel25 pisze:Heble ori S2 padaja po 4/5 hamowaniach ostrych bo z 200 do zera to wystarczy im 2 razy i świeca i puchną. Audi niestety seryjne hamulce ma słabe. I to bez wyjątku. Pomija limitowane wersje RS.
Ale ile czasu zajmuje tobie dojscie do 200 a ile mi <lol> i powiedz mi czy hamowałeś normalnie czy pełne awaryjne hamowanie. I odnowa ogień do 200??wujo1 pisze:o kurw... <rotfl> to ja swoim 1Z dobiłem pare razy do 200 i hamowałem do zera i nadal mam hamulce ale jajachmiel25 pisze:Heble ori S2 padaja po 4/5 hamowaniach ostrych bo z 200 do zera to wystarczy im 2 razy i świeca i puchną. Audi niestety seryjne hamulce ma słabe. I to bez wyjątku. Pomija limitowane wersje RS.
chmiel25 pisze:Ale ile czasu zajmuje tobie dojscie do 200 a ile mi <lol> i powiedz mi czy hamowałeś normalnie czy pełne awaryjne hamowanie. I odnowa ogień do 200??wujo1 pisze:o kurw... <rotfl> to ja swoim 1Z dobiłem pare razy do 200 i hamowałem do zera i nadal mam hamulce ale jajachmiel25 pisze:Heble ori S2 padaja po 4/5 hamowaniach ostrych bo z 200 do zera to wystarczy im 2 razy i świeca i puchną. Audi niestety seryjne hamulce ma słabe. I to bez wyjątku. Pomija limitowane wersje RS.