[B3 PM]Czujniki
[B3 PM]Czujniki
Witam. Czy mógł by mi ktoś powiedziec cos o tych czujnikach? bo wiem tylko tyle że są od temperatury , ale co i jak dalej to nie mam pojęcia <mikolaj>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na górze z lewej podgrzewacz kolektora po prawej czujnik na deskę rozdzielczą.SoNiK__ pisze:górne zaczynałes od lewej mam rozumiec?
[ Dodano: 2009-11-29, 21:37 ]
Szczegółowo to jest opisane w książkach o naprawach Audi 80...SoNiK__ pisze:MOżna to bardziej rozwinąć? Mianowicie w szczegółach?
Czujnik dla ECU to na jego podstawie jest dobierana dawka paliwa (ssanie) w zależności od temperatury silnika.
Czujnik na deskę rozdzielczą - nie muszę pisać.
Podgrzewacz kolektora - inaczej "jeż", znajduję się w dolnej części kolektora i podgrzewa mieszankę gdy silni jest zimnym żeby silnik nie szarpał.
pierwszy mial oznaczenie nr:035919369C(orginał) TZW TERMICZNY?
drógi : 6-24V nr:049919501E(orginał) (120 st.C max130st.C)
trzeci to nie wiem co mial (nie wymieniany jeszcze:) )
A piszę to ponieważ ciągle świeci mi lampka w kokpicie że temp jest za duża,a w gruncie rzeczy jest ok <ok> jest kilka modeli B3 więc chce sie poradzić fachmanów <mikolaj>
drógi : 6-24V nr:049919501E(orginał) (120 st.C max130st.C)
trzeci to nie wiem co mial (nie wymieniany jeszcze:) )
A piszę to ponieważ ciągle świeci mi lampka w kokpicie że temp jest za duża,a w gruncie rzeczy jest ok <ok> jest kilka modeli B3 więc chce sie poradzić fachmanów <mikolaj>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja kupowałem ten dla ECU to oryginał Boscha kosztował 50zł.
ona także świeci gdy jest mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym lub masz zużyte klocki hamulcowe z czujnikiem zużycia (obie rzeczy nie wstępowały we wszystkich modelach).SoNiK__ pisze:ciągle świeci mi lampka w kokpicie że temp jest za duża
Szkoda ,że nie mieszkam koło żadnego ASO bo bym pewnie kupował tam wszystko ,a do najbliższego mam 50km(Olsztyn lub Elbląg) :-> . Co do zużytych klocków hamulcowych to wątpie w mojej wersji tergo raczej nie ma. ide własnie z serwisowanym wiatrakiem zainstalować go. Odpale i zobacze może cos mi sie uda zrobic z czujką.
[ Dodano: 2009-11-30, 14:56 ]
Więc tak. temperatura nie odpuszcza świeci sie jak wczesniej.I nowość nie dziala wiatrak :evil: a wcześniej się włączał. styki skleiłem od spodu żywicą epoksydową żeby nie ruszały sie możliwe że to przez to?
Dodam: ze wiatrak zaczol chodzić ale bez kostki(po podlącznie pod aku. z kostką robi sie spięcie ale ciągnie .
Odkryłem dlaczego robi sie spięcie :benzyna ekstrakcyjna w polączeniu z zabrudzeniami w środku jej nie chciala wyparować .
[ Dodano: 2009-11-30, 14:56 ]
Więc tak. temperatura nie odpuszcza świeci sie jak wczesniej.I nowość nie dziala wiatrak :evil: a wcześniej się włączał. styki skleiłem od spodu żywicą epoksydową żeby nie ruszały sie możliwe że to przez to?
Dodam: ze wiatrak zaczol chodzić ale bez kostki(po podlącznie pod aku. z kostką robi sie spięcie ale ciągnie .
Odkryłem dlaczego robi sie spięcie :benzyna ekstrakcyjna w polączeniu z zabrudzeniami w środku jej nie chciala wyparować .