Audi 90 B2a by ezu
Audi 90 B2a by ezu
Przedstawiam moją czwartą już machinę z segmentu B Audi, jest to 90tka B2a z 1984 roku (tylko ośka niestety) w kolorze Calahari Beige Metallic.
Zakupiona została od klubowicza z Pomorskiego Klubu Audi.
Silnik 2.0 JS R5 (115 PS)
Z wypasu :
- tapicerka beżowy welur
- podłokietnik w kanapie
- szyberdach korbotronic
- pneumatyczny centralny zamek
- ori hak
- alufele 14"
Do ogarnięcia w sumie są jedynie takie pierdoły, blacha w stanie bardzo dobrym, z wyjątkiem prawego przedniego słupka, reszta to tylko kosmetyka lakieru (docelowo malowanie całego nadwozia). Mechanicznie można powiedzieć igła jak na 28 letnie auto, silnik o przecudownym dźwięku pięciu cylindrów suchutki i żwawy, skrzynia również ok. Jak na swoje lata to 90tka trzyma się wzorowo
Z planów to póki co ogarnięcie auta do stanu igła/prawie igła, a dalej będziemy myśleć
Foto poglądowe od poprzedniego właściciela jeszcze, swoje wrzucę jak się ogarnę trochę
28.02.12 - Jako że tylne hamulce się skończyły należało się nimi zająć, prosta wymiana szczęk przerodziła się w wymianę: szczęk, cylinderków, 3 z 4 miedzianych przewodów hamulcowych oraz jednego gumowego i od razu również płynu w całym układzie. Zajęło to nieco dłużej ale mam teraz sprawne w pełni heble
22.03.12 - Zestawik założony, stare zawieszenie nie poddało się bez walki, powiem więcej okazało się godnym przeciwnikiem. Koniec końców udało się wszystko rozłożyć i złożyć, przy okazji wymieniłem osłone lewego przegub i obydwie końcówki drążków oraz filtr powietrza.
04.04.12 - W dniu dzisiejszym 90'tka została trochę wybebeszona i odstawiona do warsztatu blacharskiego w celu ogarnięcia blach oraz od razu całkowitego polakierowania z zewnątrz. Dodatkowo międzyczasie przednie reflektory trafią do regeneracji, a fotele i boczki będą prane. Teraz pozostaje czekać.
09.04.12 - Przednie lampy rozmontowane, odbłyśniki idą na dniach do regeneracji. Jak się bawić to się bawić...również znaczek z grilla zostanie dokładnie oczyszczony przy okazji gdyż ma na sobie dużo nalotu który zbierał przez lata.
19.04.12 - Udało mi się zdobyć kilka spyfotek. Prace są ogólnie na etapie jakichś 60%, prawdopodobnie będzie nowa maska bo na obecnej po usunięciu lakieru i kitu pokazały się głębokie wżery.
Na chwile obecną wygląda to tak...
24.04.12 - Spyfoto ciąg dalszy, 90tka zawitała w końcu do lakierni co oznacza iż blacha jest w stanie igła. Jesteśmy bliżej jak dalej
28.06.12 - Prawie trzy miesiące rozstania, masa komplikacji, ale wreszcie jest. To początek nowej historii...
10.08.12 - Jakieś tam koło, Dare RS 16" przód 8", tył 9", opony Pirelli P zero Nero 195/45.
Lepsze fotky później......
14.08.12 -Brakujące dekielki do kołpaków i myślę rarytasik, budzik w mylach
Zakupiona została od klubowicza z Pomorskiego Klubu Audi.
Silnik 2.0 JS R5 (115 PS)
Z wypasu :
- tapicerka beżowy welur
- podłokietnik w kanapie
- szyberdach korbotronic
- pneumatyczny centralny zamek
- ori hak
- alufele 14"
Do ogarnięcia w sumie są jedynie takie pierdoły, blacha w stanie bardzo dobrym, z wyjątkiem prawego przedniego słupka, reszta to tylko kosmetyka lakieru (docelowo malowanie całego nadwozia). Mechanicznie można powiedzieć igła jak na 28 letnie auto, silnik o przecudownym dźwięku pięciu cylindrów suchutki i żwawy, skrzynia również ok. Jak na swoje lata to 90tka trzyma się wzorowo
Z planów to póki co ogarnięcie auta do stanu igła/prawie igła, a dalej będziemy myśleć
Foto poglądowe od poprzedniego właściciela jeszcze, swoje wrzucę jak się ogarnę trochę
28.02.12 - Jako że tylne hamulce się skończyły należało się nimi zająć, prosta wymiana szczęk przerodziła się w wymianę: szczęk, cylinderków, 3 z 4 miedzianych przewodów hamulcowych oraz jednego gumowego i od razu również płynu w całym układzie. Zajęło to nieco dłużej ale mam teraz sprawne w pełni heble
22.03.12 - Zestawik założony, stare zawieszenie nie poddało się bez walki, powiem więcej okazało się godnym przeciwnikiem. Koniec końców udało się wszystko rozłożyć i złożyć, przy okazji wymieniłem osłone lewego przegub i obydwie końcówki drążków oraz filtr powietrza.
04.04.12 - W dniu dzisiejszym 90'tka została trochę wybebeszona i odstawiona do warsztatu blacharskiego w celu ogarnięcia blach oraz od razu całkowitego polakierowania z zewnątrz. Dodatkowo międzyczasie przednie reflektory trafią do regeneracji, a fotele i boczki będą prane. Teraz pozostaje czekać.
09.04.12 - Przednie lampy rozmontowane, odbłyśniki idą na dniach do regeneracji. Jak się bawić to się bawić...również znaczek z grilla zostanie dokładnie oczyszczony przy okazji gdyż ma na sobie dużo nalotu który zbierał przez lata.
19.04.12 - Udało mi się zdobyć kilka spyfotek. Prace są ogólnie na etapie jakichś 60%, prawdopodobnie będzie nowa maska bo na obecnej po usunięciu lakieru i kitu pokazały się głębokie wżery.
Na chwile obecną wygląda to tak...
24.04.12 - Spyfoto ciąg dalszy, 90tka zawitała w końcu do lakierni co oznacza iż blacha jest w stanie igła. Jesteśmy bliżej jak dalej
28.06.12 - Prawie trzy miesiące rozstania, masa komplikacji, ale wreszcie jest. To początek nowej historii...
10.08.12 - Jakieś tam koło, Dare RS 16" przód 8", tył 9", opony Pirelli P zero Nero 195/45.
Lepsze fotky później......
14.08.12 -Brakujące dekielki do kołpaków i myślę rarytasik, budzik w mylach
Ostatnio zmieniony 14 sie 2012, 15:56 przez Ezumaru, łącznie zmieniany 11 razy.
Stara szkoła lansu <=> F**k new cars, i'm driving oldschool
Nienawidzacze będą nienawidzieć ^_^
Nienawidzacze będą nienawidzieć ^_^
Ezumaru, fajnie że pozostajesz w rodzinie Co tam zamierzasz modzić przy aucie?
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
compi bylo ladne
ale b2 ma w sobie cos wiecej zobaczymy ile z niej piekna wycisniesz <ok>
ale b2 ma w sobie cos wiecej zobaczymy ile z niej piekna wycisniesz <ok>
Audi 80 b3 1989r. sedan 1.8 Pb+LPG > sprzedane
Audi 80 b4 1992r. sedan 2.6 Pb+LPG > ujeżdżam
Moja BeCzwóreczka
na zimówkach, na lato szykują się 17:D
Audi 80 b4 1992r. sedan 2.6 Pb+LPG > ujeżdżam
Moja BeCzwóreczka
na zimówkach, na lato szykują się 17:D
gornik, od razu inwalida, nie każdy samochód jest doskonały . A audi ładne i te 5 cylindrów.
Było: Coupe 2.3 Ng
https://audi80.pl/coupe-typ-89-by-ir ... t57046.htm
Jest Avant 1.9 1Z
https://audi80.pl/topics127/audi-ava ... t95652.htm
Graty na sprzedaż
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/I9SB/
https://audi80.pl/coupe-typ-89-by-ir ... t57046.htm
Jest Avant 1.9 1Z
https://audi80.pl/topics127/audi-ava ... t95652.htm
Graty na sprzedaż
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/I9SB/
Widzę autko z Konarzyn od Kuby poszło w końcu <ok>
Jeździłem nim po lotnisku, no dźwięk silnika jest niesamowity
Jeździłem nim po lotnisku, no dźwięk silnika jest niesamowity
Było: VIII 2008 - X 2008 - B3 1.8PM; X 2008 - III 2010 B3 1.6PP; -> IV 2010 - VIII 2013 B3 1.6D
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?
Pudło już gdzieś tam widziane na innym forum, obyś z niego zrobił coś sensowniejszego.
A w którym roku planujesz malować, że tak się już martwisz ? :mrgreen:duo pisze:to sie złotych b2jek narobiło rad nie rad chyba musze zmienić koncepcję i nie ozstawię oryginalnego koloru swojej bo jakoś ciasno się robi za chwile wszystkie b2ki w polsce będą złote .. DRAMAT
ps. ogólnie gratuluje zakupu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga