---WszyStkO o nIczYM czyli OffTopiC pełną gębą---
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
bez diagnostyki silnika nic nie zrobisz pod deską od strony pasażera jest sterownik silnika
na początku sprawdź czy chodzi na wszystkich cylindrach
jeśli oleju nie wywaliło i nie zagrzałeś do 150 silnika to nic się nie zatarłoPAKIN pisze:mozliwe ze jest zatarty, dziwnie zaczal klekotac, przypominajac dizla
na początku sprawdź czy chodzi na wszystkich cylindrach
PAKIN, ACE + gaz + mróz + awaria = ogromny problem.
Z tego co wiem sterownik/komputer silnika nie jest za deską na tyle nisko by
mógł sie zalać, chyba, że była tam powódź.
Może to ustrojstwo od lpg, ale wątpie na motaż w tym miejscu.
Szklanej kuli nie mam i nie wywróże co sie stało, szukaj mechanika co ogarnia k-jet,
obejrzy i powie Ci co jest grane. Długo masz auto?
Z tego co wiem sterownik/komputer silnika nie jest za deską na tyle nisko by
mógł sie zalać, chyba, że była tam powódź.
Może to ustrojstwo od lpg, ale wątpie na motaż w tym miejscu.
Szklanej kuli nie mam i nie wywróże co sie stało, szukaj mechanika co ogarnia k-jet,
obejrzy i powie Ci co jest grane. Długo masz auto?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: