[b4 2.3 ng] Nie pali
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
[b4 2.3 ng] Nie pali
Witam kolegów, znowu mam poważny problem, wczoraj wymieniłem uszczelki na wtryskach oraz uszczelniłem dolot. Dzisiaj rano poszedłem to wszystko zmontować na miejsce i ok. Niestety jak próbowałem go odpalić to łapie i od razu gaśnie. przed wymianą zapalał i chodził w miarę dobrze. Dodam, że jak mi udało się go wkręcić na obroty, to jak trzymam go na gazie to od 4tyś. wzwyż pracuje bez problemu i równo nic nie przerywa, jak tylko spuszcze z gazu na chwile to już nie wejdzie spowrotem na te 4tyś. Co mi możecie poradzić ? Czujniki wszystkie sprawne.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
No ale niemożliwe by było, żeby się rozrząd przestawił, wczoraj przed demontażem wtrysków auto pracowało, dzisiaj już nie po montażu wtrysków, czyli ogólnie po uszczelnieniu, świece delikatnie mokre jak odkręciłem, szczerze nie wiem jak wygląda zalana świeca, ale jest wilgotna z paliwa, jutro spróbuje pokręcić tą śrubą od regulacji mieszanki od razu będę kręcił w celu zubożenia mieszanki i zobaczę co z tego wyjdzie, już mam wszystko ponotowane jak wyregulować mieszankę i ogólnie przepływkę, ale do tego trzeba mieć zapalone auto ...
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Zapalić z gazem w podłodze wogule się nie da, klapka chodzi idealnie.
[ Dodano: 2012-02-13, 20:26 ]
No więc tak, popełniłem pewien błąd, próba reulacji mieszanki okazała się klęską, tzn. nic mi nie dała. Więc rozebrałem spowrotem kolektor górny, bo jak zobaczyłem zdjęcia w necie, to pomyslałem, że za mało włożyłem wtryski, i tak było. Wystawały około 1,5mm, tylko nie wiem czy to może być przyczyną nie palenie poniżej 4tyś obrotów. Nie poskładałem z powodu pęknięcia uszczelki pod ten kolektor, jutro kupie i poskładam to. Zobacze co z tego będzie.
[ Dodano: 2012-02-13, 20:26 ]
No więc tak, popełniłem pewien błąd, próba reulacji mieszanki okazała się klęską, tzn. nic mi nie dała. Więc rozebrałem spowrotem kolektor górny, bo jak zobaczyłem zdjęcia w necie, to pomyslałem, że za mało włożyłem wtryski, i tak było. Wystawały około 1,5mm, tylko nie wiem czy to może być przyczyną nie palenie poniżej 4tyś obrotów. Nie poskładałem z powodu pęknięcia uszczelki pod ten kolektor, jutro kupie i poskładam to. Zobacze co z tego będzie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Nie ma takiej opcji, zaznaczyłem przy rozdzielaczu, oraz papierowe zawieszki
[ Dodano: 2012-02-13, 22:07 ]
A jeszcze takie pytanie mam, z dołu do gumy idzie metalowa rurka z silnika nie pamiętam ale chodzi chyba o jakiś aspekt ekologiczny czy się myle ? Chodzi o to, że syf jest z tego straszny i dostaje się do przepustnicy, cała odma jest tym zasyfiona, czy mogę tego nie podłączać ?
[ Dodano: 2012-02-13, 22:07 ]
A jeszcze takie pytanie mam, z dołu do gumy idzie metalowa rurka z silnika nie pamiętam ale chodzi chyba o jakiś aspekt ekologiczny czy się myle ? Chodzi o to, że syf jest z tego straszny i dostaje się do przepustnicy, cała odma jest tym zasyfiona, czy mogę tego nie podłączać ?
jak jest syf to odkrec i wyczysc jest to rurka odpowietrzajaca skrzynie korbowa mozna tez zrobic sucha odme ale najpierw wyczysczborek_k-kozle pisze:Nie ma takiej opcji, zaznaczyłem przy rozdzielaczu, oraz papierowe zawieszki
[ Dodano: 2012-02-13, 22:07 ]
A jeszcze takie pytanie mam, z dołu do gumy idzie metalowa rurka z silnika nie pamiętam ale chodzi chyba o jakiś aspekt ekologiczny czy się myle ? Chodzi o to, że syf jest z tego straszny i dostaje się do przepustnicy, cała odma jest tym zasyfiona, czy mogę tego nie podłączać ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Ok, podłącze, tylko się trochę przeraziłem jak to zobaczyłem... Odma w domu się klei i już
wyczyszczona.
[ Dodano: 2012-02-14, 18:15 ]
A więc, jednak to była wina tych wtrysków... Wsadziłem, dałem nową uszczelkę, próbowałem na oko wyregulować mieszanke, ale słabo mi to wyszło. Powyżej 2 tysięcy pracuje równo, poniżej szarpie silnikiem, szczególnie podczas dodawania gazu.
[ Dodano: 2012-02-15, 16:36 ]
A takie pytanie mam do Was, jak pojadę na analizę spalin, to na co patrzyć ? Na współczynnik lambda ? Jaka wartość ma być ?
wyczyszczona.
[ Dodano: 2012-02-14, 18:15 ]
A więc, jednak to była wina tych wtrysków... Wsadziłem, dałem nową uszczelkę, próbowałem na oko wyregulować mieszanke, ale słabo mi to wyszło. Powyżej 2 tysięcy pracuje równo, poniżej szarpie silnikiem, szczególnie podczas dodawania gazu.
[ Dodano: 2012-02-15, 16:36 ]
A takie pytanie mam do Was, jak pojadę na analizę spalin, to na co patrzyć ? Na współczynnik lambda ? Jaka wartość ma być ?