Witam
Mam pytanie, czy jest mozliwosc przerzucenia do Audi 2.3 silnika 2.0 razem ze skrzynia? Jest to dosc skomplikowane? Domyslam sie ze lapy i uchwyty bedzie trzeba dokupic lub przerobic? Duzo jest zachodu?
Moderatorow Prosze o przeniesienie do odpowiedneigo dzialu. Za utrudniena Przepraszam.
[100 C4 2.3] Wymiana na 2.0 Czy to mozliwe?
Panowie a mozecie Mi powiedziec, jaki najlepszy bedzie silnik dla instalacji LPG(jaka generacja bylaby najalepsza dla danego silnika), czytam i czytam i nic ciekawego wyczytac nie moge. Czy to prawda ze te mechaniczne wtryski az tak bardzo nie lubia gazu?I nie warto sie pchac z LPG w te wtryski? (Jest to do wyregulowania ale trzeba sie pomeczyc)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak elektroniczny wtrysk wielopunktowy to tylko sekwencja a mono-wtrysk to będzie chodził na zwykłym mieszalniku (I lub II generacja).
Co do gazu w mechanicznym wtrysk to loteria niektórzy wcale nie dbają i działa a są tacy co zostawili fortunę w warsztatach i sklepach z częściami a wraz im strzela. Oczywiście są tacy co nie dbają mają wystrzały, silnik nie pracuje wcale na benzynie a właściciel jeździ cały rok na gazie. I są tacy którzy dbają, działa im to świetnie i dziwią się czemu innym strzela.
Co do gazu w mechanicznym wtrysk to loteria niektórzy wcale nie dbają i działa a są tacy co zostawili fortunę w warsztatach i sklepach z częściami a wraz im strzela. Oczywiście są tacy co nie dbają mają wystrzały, silnik nie pracuje wcale na benzynie a właściciel jeździ cały rok na gazie. I są tacy którzy dbają, działa im to świetnie i dziwią się czemu innym strzela.
na ten temat to pół forum jest. w skrócie - jak jest wybór to lepiej brać elektroniczny wtrysk pod lpg, jak nie ma wyboru to szukać dobrego speca od lpg i da się na mechanicznym jeździć.Piotr4888 pisze:Czy to prawda ze te mechaniczne wtryski az tak bardzo nie lubia gazu?I nie warto sie pchac z LPG w te wtryski?