Turboquattro projekt bardzo fajny czytałem już jakis czas temu.
Mam tylko pytanie czemu 2.5 tdi R5?? Przy takim projekcie czemu nie poszedłeś w 1.9 jakieś nowe np PD lub CR??
To taka sztuka dla sztuki chyba, nie zagłębiałem się w treść i tak przejrzałem po łebkach, ale wsadziłeś tam najbardziej kondoniaste TDI R5. Wolne to, klekocze i jest ciężkie przed przednią osią.
To taki trening przy pozostałych projektach żeby nie wypaść z rytmu ? :mrgreen:
Przeglądałem temat jak wcześniej kefirsky zarzucił link.
Swap oryginalny nie powiem, podejście profi.
Wrzuć jakieś aktualne zdjęcia do pierwszego postu.
Obecnie jest chyba jakiś ciekawy setup z przodu soczewki i zderzak RS2 jak się nie mylę?
Póki co forum US jest bez rejestracji, ale jak to się zmieni to nic nie będzie widać.
Dzekuje za komentarze.
Jestem 5cio cylindrowiec wiec nie bylo innego wyboru dla mnie.
No i oczywiscie, rarytas tez jest i to mi pasuje.
Jak bede mial troszke czasu to przezuce zdjecia tutaj z Polskim opisem.
A tu jest terazniejszy wyglad
Szukam kilka gratow, tylny zderzak B4 sedan zeby pasowal do przedniego.
Kupilem felgi Competition, na lato.
Nastepny projekt to szukanie Audi 80 quattro 2.3E kombi i tez wsadzenie 2.5TDI R5..
gornik pisze:turboquattro, tylny zderzak S2/Competition, RS2 czy zwykły?
Tlny S2/Competition, niestety ale nie lubie RS2 wyglad.
Osiagi sa nie zle... autostrada 5.5L/100 a w miescie 6.5L/100.
To jest jak nazywacie Dupowoz wiec tu sie nie liczy moc.
Kefir mial 1T i byl w stanie zapakowac i wyslac.
Szuka dla mnie teraz AEL na nastepny swap... tak, jestem swapowiczem..
Ostatnio zmieniony 15 lut 2012, 15:18 przez turboquattro, łącznie zmieniany 1 raz.