[ng] Wałek pośredni pompy wacum - brak w ASO
[ng] Wałek pośredni pompy wacum - brak w ASO
Witam. Pojawił się dość dziwny problem. Trzpień napędowy pompy vecum jest niedostępny. Nie da się kupić, gdyż zaprzestano produkcji w 2010 r.
No i teraz pytanie - skąd wziąść takie ustrojstwo?
Jak sobie radzicie z tym?
No i teraz pytanie - skąd wziąść takie ustrojstwo?
Jak sobie radzicie z tym?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
- Mateusz794
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 17 sty 2009, 19:39
- Lokalizacja: Olsztyn
czyszczenie nie pomoże, trzpień sie sklepał i trzeba go wymienic. Kolego napisz do koleżanki z forum Żanety gg 5151120 ona ma taki trzpień i pompe najlepiej jest zmienić w komplecie, bo te cześci TRZPIEŃ jaki POMPA razem ze sobą współpracuja i dlatego lepiej jest zmienić komplet i bedziesz miał z tym spokuj.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 221
- Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09
Ja poradziłem sobie z tym problemem inaczej. Wymontowałem vacumpompe i delikatnie splanowałem płaszczyznę która dolega do głowicy. Równe podłoże, na to dosyć drobny papier i chwilka szlifowania. Uwierzcie że wystarczy minimalnie (dziesiątki milimetrów) i po zamontowaniu było ok.
Ktoś z forum też tak zrobił jak poleciłem i mial spokój.
Inny sposób to iść do tokarza i niech utoczy popychacz i go zahartuje na odpowiednią twardość. Tylko skąd wiedzieć jaki musi być idealny wymiar?
Ktoś z forum też tak zrobił jak poleciłem i mial spokój.
Inny sposób to iść do tokarza i niech utoczy popychacz i go zahartuje na odpowiednią twardość. Tylko skąd wiedzieć jaki musi być idealny wymiar?
narzędziownia chodziła mi po głowie, ale właśnie, trzeba by mierzyć luzy i takie tam. No i cena w narzędziowni pewnie by na kolana rzuciła.Leszek pisze:Inny sposób to iść do tokarza i niech utoczy popychacz i go zahartuje na odpowiednią twardość. Tylko skąd wiedzieć jaki musi być idealny wymiar?
pomysł z planowaniem jest doskonały !!
dzięki wielkie - najprostrze rozwiązania najlepsze <ok>
dzisiaj problem chyba zniknął, wygląda na to że poroblem ze stukaniem pochodził z jakiejs innej czesci silnika , pod tytułem pierścień, bądź tłok, wraz z ustaniem stukania pojawiły się przedmuchy w skrzynię korbową. Co w gruncie rzeczy ma sens, bo pompa wygląda na nową a silnik od zawsze wykazywł skłonności samobujcze