Siemka, moje audi jest z 94r, rok modelowy R. Przepływka pierburg.
Posiadam obd II i przejściówkę od Viakena. Na win XP Mode zainstalowałem wszystko z VAGiem 311.2 z Crackiem.
W A6 C5 wszystko śmiga.. a u mnie... no właśnie
Po podpięciu do auta, VAG elegancko czyta wszystko co związane z silnikiem, wszystkie bloki pokazuje itp i ABS, na tym sie zabawa kończy...
Program nie łączy się z zegarami, szybami, klimą(manual), i całą resztą zabawek na pokładzie mimo, że wszystko działa.
Czy coś mam źle poustawiane w programie, czy jest to wina auta, czy może w tym roczniku, działanie VAGa zaczyna i kończy się na silniku?? Jak jest u was? Jeśli to wszystko powinno działać, to co zrobić żeby faktycznie działało?
80 B4 [1.9 1Z] - co powinien widzieć VAG? + pare pytań
80 B4 [1.9 1Z] - co powinien widzieć VAG? + pare pytań
Ostatnio zmieniony 20 lut 2012, 15:57 przez Dawidof, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego, wszystko z VAG-iem jest ok. Pamiętaj z którego roku masz auto :roll:Dawidof pisze:Program nie łączy się z zegarami, szybami, klimą(manual), i całą resztą zabawek na pokładzie mimo, że wszystko działa.
Czy coś mam źle poustawiane w programie, czy jest to wina auta, czy może w tym roczniku, działanie VAGa zaczyna i kończy się na silniku?? Jak jest u was? Jeśli to wszystko powinno działać, to co zrobić żeby faktycznie działało?
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
No tak, AB też pokazuje. Automatu nie mam to nie wiem.
[ Dodano: 2012-02-20, 16:20 ]
Mam jeszcze pare pytań odnosnie VAGa. Ponieważ w końcu udało mi się go uruchomić, to postanowiłem co nieco poszperać. Podpiąłem sie dziś po robocie do auta jak jeszcze było ciepłe i wyszło mi kilka problemów...
1. Szukałem już na forum tym i innych, gdzie znaleźć dawke paliwa i kąt wtrysku i jakie mają mieć wartości... wyczytałem, że kąt w Measuring Blocks blok 000 i 2 pozycja. I to powinno być ok 49 wartość... natomiast u mnie...
a jeśli chodzi o dawkę, to na tym samym screenie niżej - jest wyrażone w mg/R tak?? i u mnie jest ustawione na 4.0 ?
2. Jeśli chodzi i Basic Setting to co oznaczają tu poszczególne pozycje, bo różnią sie jak widać od MB ??
i 3. Jak to ma wyglądać w TDI Timing? Bo ponoś ten wykres ma być na niebieskim a u mnie wygląda to tak...
I w ogóle napiszcie co i jak ma być wg VAGa ustawione dla 1Zta?
[ Dodano: 2012-02-20, 16:21 ]
Aha i jeszcze mi powiedzcie czy podczas robienia logów statycznych coś się bedzie działo z silnikiem?? Bo robiłem 000 i 004 i tak jakby nic się nie działo.
[ Dodano: 2012-02-20, 16:20 ]
Mam jeszcze pare pytań odnosnie VAGa. Ponieważ w końcu udało mi się go uruchomić, to postanowiłem co nieco poszperać. Podpiąłem sie dziś po robocie do auta jak jeszcze było ciepłe i wyszło mi kilka problemów...
1. Szukałem już na forum tym i innych, gdzie znaleźć dawke paliwa i kąt wtrysku i jakie mają mieć wartości... wyczytałem, że kąt w Measuring Blocks blok 000 i 2 pozycja. I to powinno być ok 49 wartość... natomiast u mnie...
a jeśli chodzi o dawkę, to na tym samym screenie niżej - jest wyrażone w mg/R tak?? i u mnie jest ustawione na 4.0 ?
2. Jeśli chodzi i Basic Setting to co oznaczają tu poszczególne pozycje, bo różnią sie jak widać od MB ??
i 3. Jak to ma wyglądać w TDI Timing? Bo ponoś ten wykres ma być na niebieskim a u mnie wygląda to tak...
I w ogóle napiszcie co i jak ma być wg VAGa ustawione dla 1Zta?
[ Dodano: 2012-02-20, 16:21 ]
Aha i jeszcze mi powiedzcie czy podczas robienia logów statycznych coś się bedzie działo z silnikiem?? Bo robiłem 000 i 004 i tak jakby nic się nie działo.