Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Alufelgi ... wszystko na ten temat !

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 17 lut 2012, 07:25

No tak, Czyli opona 205/45 na feldze 9J będzie na takiej samej wysokości jak 205/45 na 8J? Chyba nie. A o to mi chodziło. I tak samo 185/45 na feldze 7J bedzie bardziej rozciagniete niż 205/45 na feldze 7J, czyli będzie niżej.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 17 lut 2012, 07:40

no tak masz racje, ale nie rozciagnie sie tak bardzo jak zmiana profilu
edit: ahhh nie ma mowy wogole o zmianie profilu, sory, musze przestac pisac po nockach :-P

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 17 lut 2012, 07:47

Należy też wiedzieć, że 205 to nie zawsze 205mm szerokości bieżnika. Każda marka opon, a nawet model z tej samej marki może mieć istotne różnice. Często spotykane jest, iż opona marki X 205/40 jest tak samo szeroka i wysoka jak opona marki Y o rozmiarze 215/40.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 17 lut 2012, 07:51

Dokładnie ATLAS, opona oponie nie równa.

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 19 lut 2012, 08:14

mam pytanie co fakowców typu jakie opony zeby podobnie to wyglądało trzeba zarzucić na 7.5 16 i 9 16 przypominam ze et ma 15 9 calowa i a iść to na b3 i przy naciągu jakie ciśnienia się stosuje ?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 19 lut 2012, 09:43

Na 7,5 to chyba z 185 musiało pójść żeby wyglądać podobnie do 205 na 9J. Ja na takim naciągu jeździłem na 3 barach. Twardo, ale dla felgi bezpiecznie.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 19 lut 2012, 11:06

Ptaku KST, bardzo trudno będzie upchać 9x16" ET15 z tyłu w B3. Na forum ktoś przymierza ET25 i ma obawy, że jest za szeroko.

Myślę, że opona 195/45/16, czyli spory naciąg byłaby tu jedynym ratunkiem, a z przodu 175/50/16.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 19 lut 2012, 11:55

195/45 to będzie faktycznie spoooory naciąg na 9J :-D Ogarnięte chłopaki będą musiały takie coś zakładać :->

To jest dla przykładu 205/45/16 na 9J brockach B1. Tył w quattro.

Obrazek

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 19 lut 2012, 12:48

ja pracuje na wulkanizacji ale takich rzeczy u mnie jeszcze nie robiło się robię od października wiec jakieś wskazówki by się przydały bo szef to wątpię żeby coś wiedział w tym temacie inflatro jest wiec strzał z powietrza jest możliwy coś więcej jest potrzebne a co do błotników trzeba będzie je najwyżej rozepchać w jakimś zakładzie lakierniczym

obecnie na nich sa opony 205 45 na 7.5 a na 9 215 40 i te tylne po założeniu ł bieżnik się chowa ale wystaje z 1cm 1,5 cm felgi po za obrys

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2012, 13:11

Ptaku KST, najpierw wrzucasz opone w felge, a nastepnie inflatorem wtlaczasz powietrze pomiedzy felge a opone, proste jak budowa cepa, poogladaj filmiki na YT, napewno podlapiesz bagcyla

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 19 lut 2012, 13:11

Ptaku KST pisze:inflatro jest wiec strzał z powietrza jest możliwy
u mnie w mieście zakładali mi w piątek 215/40 na 9-cio calowe felgi i nie było potrzeby "strzelania"
wystarczył sprytny wulkanizator

ale tak jak napisał Mabrothrax 195/45 to już "wyższa szkoła jazdy"
opona węższa od felgi o ok 30-35mm :shock:

jednak pewnie i tak montują skoro Atlas tak pisze, to tak jest ;-)

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 19 lut 2012, 13:16

inflatorem to ja śmigam jak szalony tylko myślałem ze coś trzeba więcej wykonać aby założyć a co do opon co proponujecie ?

gelnio miał 195 45 na RS borbetach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/202 ... 4458b.html
Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 13:23 przez Ptaku KST, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 19 lut 2012, 13:21

zaklada sie i wiekszy naciag, ja mam 215/40 na 10J i jest to wiekszy naciag niz 195/40/9J... wyzsza szkole to mi pokazal koles w zeszlym sezonie jak pomylil 215/40 z 205/40 i zalozyl mi to drugie na 10J, wtedy opona nie przylegala do rantu felgi

Ptaku KST, gdybym mial wybor to kupowalbym dunlopy sp9000, wzoruje sie na doswiadczeniu mojego kumpla ktory ktorys sezon z kolei smiga na mocnym naciagu przy tej oponie i nie da sobie zlego slowa powiedziec

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 19 lut 2012, 13:25

tyle co będę musiał dać komuś mądremu żeby mi wyprostował rant błotnika

szkoda mi trochę tych opon co sa na 9j bo są uniroyal jak nówki

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 19 lut 2012, 17:32

Ptaku KST, po co bedziesz wyciagal blotniki, jak jest zglebiony tyl to 9j et 15 w b3 wyglada luxio ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl