[B4 1.9 TDI 1Z] Niebieski dym przy odpaleniu
Hehehe ja sobie zdaje sprawę że źle wysterowana pompa potrafi robić zasłonę dymną ale z tego co robiłem i widziałem w innych samochodach na warsztacie jest to typowo czarny i własnie żrący dym - wynik niecałkowitego spalenia mieszanki a gryzący zapach to dwutlenek siarki i tlenek wegla
U mnie jest to ewidentnie niebieski dymek z ciężkim tłustym zapachem Po wysterowaniu pompy przestał dymić na czarno przy deptaniu, wcześniej było trochę za dużo dymu
Świece są nowe Denso a ciśnienia sprężania jeszcze nie mierzyłem ale mam zamiar zrobić to jak najszybciej :->
Fakt... CR to są kapcie... żeby ku--- 80 tyś mieć problem bezawaryjnie przejechać, paranoja <osohozi>
U mnie jest to ewidentnie niebieski dymek z ciężkim tłustym zapachem Po wysterowaniu pompy przestał dymić na czarno przy deptaniu, wcześniej było trochę za dużo dymu
Świece są nowe Denso a ciśnienia sprężania jeszcze nie mierzyłem ale mam zamiar zrobić to jak najszybciej :->
Fakt... CR to są kapcie... żeby ku--- 80 tyś mieć problem bezawaryjnie przejechać, paranoja <osohozi>
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Przestaw rozrząd na pompie raz o dwa ząbki w jedną, raz o dwa ząbki w drugą, do tego podbij ciśnienie w pompie raz na maksa, raz wogóle zrób aby pompa nie miała ciśnienia i zobacz jak to będzie wyglądać I zapewniam Ci, że w skrajnych przypadkach nie będzie mógł wogóle odpalić silnika a rury wydechowej raz będą wychodzi niesamowite kłeby białego dymu a raz niebieskiego.Popej pisze:Hehehe ja sobie zdaje sprawę że źle wysterowana pompa potrafi robić zasłonę dymną ale z tego co robiłem i widziałem w innych samochodach na warsztacie jest to typowo czarny i własnie żrący dym
Czarny dym występuje jak mieszanka się całkowicie nie spala a inne kolory dymu występują np. jak ON spali się ale w zbyt niskiej temp.
N108 był sprawdzany w blokach pomiarowych w grupie 004. Przełączone zostało na nastawy podstawowe i słychać było że kąt się zmienił..
Swojego wyjątkowo pieszczę na wszelkie znane mi sposoby i ciężko mu idzie odwdzięczanie się za włożony trud :-| Aaaaale wiem że kiedyś nastanie ten dzień że będziemy mogli wspólnie przemierzać świat bez obawy o awarie
Swojego wyjątkowo pieszczę na wszelkie znane mi sposoby i ciężko mu idzie odwdzięczanie się za włożony trud :-| Aaaaale wiem że kiedyś nastanie ten dzień że będziemy mogli wspólnie przemierzać świat bez obawy o awarie
Zobaczę jak będzie kiedy się ociepli, może przestanie a i tak pewnie za jakiś czas będę zdejmował głowę żeby sprawdzić w jakim jest stanie zetorek wtedy wyjdzie na jaw jak z tymi prowadnicami jest
Heheh zgadzam się z Tobą tylko ja bym chciał zrobić z niego nówkę a nowy raczej tak nie dymił <ok>ńie zapomńij kolego że NADGORLIWOŚĆ JEST GORSZA OD FASZYZMU
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 sty 2012, 20:41
- Lokalizacja: Suwałki