[2.3 NG b4] problem z podlaczeniem VAG
[2.3 NG b4] problem z podlaczeniem VAG
Jak w temacie nie moge sie podpiac w zaden sposob do tego auta. 1992rok kiedys podpinalem i bylo ok, kolega niedawno zakupil sobie Audiczke i nie moge do niej sie podlaczyc .nawet w ABS ktory sie pali. Gdzies odkopalem ze za sygnal jest odpowiedzialny przekaznik, idac po kablach od wtyczek diagnostycznych doszedlem do przekaznikow pod kierownica do gniazda w ktorym nie ma przekaznika. Moglby mi ktos podac numer owego przekaznika? Moze jakies inne pomysly?
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
nie znam takiego kodu jak 444
od ABS wg. VAG są takie:
257 Zawór dolotowy ABS lewy przód - N101
258 Elektrozawór 1 - N88
259 Zawór dolotowy ABS prawy przód - N99
260 Elektrozawór 2 - N89
261 Zawór dolotowy ABS tył - N103
262 Elektrozawór 3 - N90
263 Skrzynia przekładniowa
264 Elektrozawór 4 - N91
265 Zawór wylotowy ABS lewy przód - N102
266 Elektrozawór 5 - N92
267 Zawór wylotowy ABS prawy przód - N100
268 Elektrozawór 6 - N93
269 Zawór wylotowy ABS tył-N104
270 Elektrozawór 7 - N94
273 Zawór dolotowy ABS prawy tył - N133
274 Zawór dolotowy ABS lewy tył - N134
275 Zawór wylotowy ABS prawy tył -N135
276 Zawór wylotowy ABS lewy tył -N136
277 Zawór dolotowy / wylotowy ABS lewy przód - N137
278 Zawór główny ABS-N105
a i jeszcze migowe:
1111
- Defekt sterownika
1231
- Czujnik szybkościomierza
1232
- Silnik biegu jałowego
2111
- Obrotomierz
2112
- Czujnik położenia wałka rozrządu
2113
- Czujnik halla
2114
- Czujnik punktu zapłonu
2121
- Włącznik biegu jałowego
2122
- Brak sygnału obrotów
2123
- Włącznik pełnego obciążenia
2124
- Czujnik ustawienia klapy przepustnicy
2132
- Brak połączenia sterownika wtrysku i zapłonu
2141
- Czujnik stukowy 1 – zły sygnał
2142
- Czujnik stukowy 1 – brak sygnału
2143
- Czujnik stukowy 2 – zły sygnał
2144
- Czujnik stukowy 2 – brak sygnału
2212
- Czujnik ustawienia klapy przepustnicy
2214
- Przekroczone obroty maksymalne
2221
- Błędny sygnał podciśnienia
2222
- Czujnik podciśnienia w komputerze
2223
- Czujnik ciśnienia powietrza
2224
- Za wysokie ciśnienie doładowania
2231
- Regulacja biegu jałowego
2232
- Miernik masy powietrza
2233
- Napięcie referencyjne miernika masy powietrza
2234
- Napięcie zasilające
2242
- Potencjometr CO
2312
- Czujnik temperatury płynu
2314
- Przesyłanie danych
2322
- Czujnik temperatury powietrza
2323
- Miernik masy powietrza
2324
- Miernik masy powietrza
2341
- Mieszanka paliwowa poza tolerancją
2342
- Sonda lambda
2343
- Spaliny za ubogie
2344
- Spaliny za bogate
2411
- Recyrkulacja spalin
2412
- Czujnik temperatury powietrza
2413
- Spaliny za ubogie
4332
-
4343
- Zawór zbiornika węgla aktywnego
4411
- Zawór wtryskowy 1
4412
- Zawór wtryskowy 2
4413
- Zawór wtryskowy 3
4414
- Zawór wtryskowy 4
4421
- Zawór wtryskowy 5
4422
- Zawór wtryskowy 6
4431
- Zawór regulacji biegu jałowego
4432
- Silnik regulacji biegu jałowego
4442
- Zawór regulacji ciśnienia doładowania
4443
- Zawór zbiornika węgla aktywnego
4444
- Brak błędów
od ABS wg. VAG są takie:
257 Zawór dolotowy ABS lewy przód - N101
258 Elektrozawór 1 - N88
259 Zawór dolotowy ABS prawy przód - N99
260 Elektrozawór 2 - N89
261 Zawór dolotowy ABS tył - N103
262 Elektrozawór 3 - N90
263 Skrzynia przekładniowa
264 Elektrozawór 4 - N91
265 Zawór wylotowy ABS lewy przód - N102
266 Elektrozawór 5 - N92
267 Zawór wylotowy ABS prawy przód - N100
268 Elektrozawór 6 - N93
269 Zawór wylotowy ABS tył-N104
270 Elektrozawór 7 - N94
273 Zawór dolotowy ABS prawy tył - N133
274 Zawór dolotowy ABS lewy tył - N134
275 Zawór wylotowy ABS prawy tył -N135
276 Zawór wylotowy ABS lewy tył -N136
277 Zawór dolotowy / wylotowy ABS lewy przód - N137
278 Zawór główny ABS-N105
a i jeszcze migowe:
1111
- Defekt sterownika
1231
- Czujnik szybkościomierza
1232
- Silnik biegu jałowego
2111
- Obrotomierz
2112
- Czujnik położenia wałka rozrządu
2113
- Czujnik halla
2114
- Czujnik punktu zapłonu
2121
- Włącznik biegu jałowego
2122
- Brak sygnału obrotów
2123
- Włącznik pełnego obciążenia
2124
- Czujnik ustawienia klapy przepustnicy
2132
- Brak połączenia sterownika wtrysku i zapłonu
2141
- Czujnik stukowy 1 – zły sygnał
2142
- Czujnik stukowy 1 – brak sygnału
2143
- Czujnik stukowy 2 – zły sygnał
2144
- Czujnik stukowy 2 – brak sygnału
2212
- Czujnik ustawienia klapy przepustnicy
2214
- Przekroczone obroty maksymalne
2221
- Błędny sygnał podciśnienia
2222
- Czujnik podciśnienia w komputerze
2223
- Czujnik ciśnienia powietrza
2224
- Za wysokie ciśnienie doładowania
2231
- Regulacja biegu jałowego
2232
- Miernik masy powietrza
2233
- Napięcie referencyjne miernika masy powietrza
2234
- Napięcie zasilające
2242
- Potencjometr CO
2312
- Czujnik temperatury płynu
2314
- Przesyłanie danych
2322
- Czujnik temperatury powietrza
2323
- Miernik masy powietrza
2324
- Miernik masy powietrza
2341
- Mieszanka paliwowa poza tolerancją
2342
- Sonda lambda
2343
- Spaliny za ubogie
2344
- Spaliny za bogate
2411
- Recyrkulacja spalin
2412
- Czujnik temperatury powietrza
2413
- Spaliny za ubogie
4332
-
4343
- Zawór zbiornika węgla aktywnego
4411
- Zawór wtryskowy 1
4412
- Zawór wtryskowy 2
4413
- Zawór wtryskowy 3
4414
- Zawór wtryskowy 4
4421
- Zawór wtryskowy 5
4422
- Zawór wtryskowy 6
4431
- Zawór regulacji biegu jałowego
4432
- Silnik regulacji biegu jałowego
4442
- Zawór regulacji ciśnienia doładowania
4443
- Zawór zbiornika węgla aktywnego
4444
- Brak błędów