[80 B4] Kim jesteś kabelku? + foto
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jak mam u siebie taką kostkę w tunelu to myślisz że i u mnie siedzi bańka i czujnik temperatury?aldi pisze:Ja ostatnio zakładałem, więc kupiłem zegary, czujniki itd. Patrze gdzie się wkręca czujnik od temp. oleju patrzę patrzę i już mam taki i do tego podłączony. Patrze przy czujnikach ciśnienia oleju i też mam...
W którym miejscu tego szukać w AAH (przypuszczam że tam gdzie w ABC).
Bo w ETCE znalazłem czujniki w AAH ale bańka pokazana jest w 2 miejscach. :shock:
Chciałbym sprawdzić czy musze kołować czujniki i czy muszę coś robić w obrębie komory silnika do dodatkowych zegarków czy tylko w obrębie kabiny podłączenie + i -.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Lajt. Mam jakieś 2 bańki 2 pinowe w piwnicy więc z tym nie problem.aldi pisze:a do "bańki" miałem tylko wolny kabel przy silniku
Po lewo rozumem jest czujnik ciśnienia 1 pinowy (na zegary) gdzie należy wykręcić ten pod kapturkiem i wkręcić bańkę.
Luźny kabelek wskazań cinienia na dod zegary to ten co leży w tym szlamie za tym czymś niebieskim?
On na tej focie jest luźny tak?
A na focie po prawej zielony kabel idzie to czujnika temperatury.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wykręcasz ten po prawej z niebieską osłoną wsuwki. to czujnik 0,3 Bara i jego zamieniasz z bańką. ten po lewej na foto to jest czujnik 1,8BAR (albo innej wartości wyższego ciśnienia) idzie do niego kabel biało-szary. U mnie ten oryginalny 0,3 bara szczał olejem dlatego wszystko w koło takie zalepione.
A na drugim foto jak napisałeś - czujnik temperatury oleju.
A na drugim foto jak napisałeś - czujnik temperatury oleju.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 22:47 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Czekaj.aldi pisze:Nie wykręcasz ten z niebieską osłoną wsuwki
A który to na zdjęciu kabel który ma drugi koniec przy lewarku?
W którym to jest mniej więcej miejscu w komorze silnika. Foto było robione od góry czy od dołu z kanału?
[ Dodano: 2012-12-04, 22:47 ]
A już widzę. Z jednego kondomika wyłażą 2 kable (w sumie na fotce są trzy).
Jeden z tych podwójnych wchodzi do tego niebieskiego kapturka a druga czarna kostka leży pod tym niebieskim. Zgadza się?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak są trzy z czego jeden wolny leży przy czujniku 0,3 bara którego się podmienia na bańkę. Wolny podłącza się na wskaźnik ciśnienia oleju (zacisk G na "bańce") a ten z niebieską osłonką podłącza się pod (WK).
Tutaj masz wszytko na jednym foto, czujnik temperatury jest przy kole paska wieloklinowego na wale.
Tutaj masz wszytko na jednym foto, czujnik temperatury jest przy kole paska wieloklinowego na wale.