Post
autor: ksenonn » 18 lut 2012, 20:14
a poza tym sprawdź niebieski czujnik temp. ustawienie zapłonu, domyślam się że masz 2-giej generacji instalacja, albo i pierwszej..
u mnie było podobnie, wchodzi mi ok 36l gazu i robiłem na tym ok. 210-230km, wymieniłem niebieski czujnik całkiem fiksował, sondę lambda- raczej niepotrzebnie mam instalacje 2iej gen. z wywalonym krokowcem zastąpionym śrubą czyli w sumie inst pierwszej gen., w sumie spalanie po tych zabiegach się nie zmioeniło zbytnio więc zacząłem kręcić zapłonem ok. 0.5cm przesunąłem zapłon i róznica jest taka
na trasie przy bardzo spokojnej jeździe spalanie ok. 13.5l gazu oczywiście - tak było przed regulacją
teraz jazda trochę miesznaa że tak powiem bo trochę na mieście a więcej na trasiue wyszło 12,2
ost. pomiary 100km miasto krótkie odcinki i miasto 180km momentami dość się zwijałem raz miałem 185km/h, bywało że zapierdzielałem - wiadomo nie zawsze się da - wyszło 12,8/100km gazu więc wydaje mi sie ze po tym przestawieniu zapłonu jest porawa - trzeba by się przejechac do jakiegos magika zeby ustawił zaplon tak ja ma być
końcZe ten wywód bo trochę ciepły jestem i mi sietroszki literki mieszaja
pozdro