[B4 TDI] Olej na świecy żarowej
[B4 TDI] Olej na świecy żarowej
Witam. Dzisiaj wymieniałem świece żarowe. Okazało się że żadna nie grzała:) A do teraz nie miałem żadnego problemu z odpalaniem. Ale po wykreceniu świecy z drugiego cylindra świeca była cała oblana olejem. Czy to normalne zjawisko???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo to TeDeik z bezpośrednim wtryskiem ,jakbyś miał z komorą wirową ,to byś na pewno nie odpaliłtomo1233 pisze:Dzisiaj wymieniałem świece żarowe. Okazało się że żadna nie grzała:) A do teraz nie miałem żadnego problemu z odpalaniem.
Tak jak już koledzy napisali ,albo pierscienie wytarte ,albo olej górą ,przez uszczelniacze się dostaje ...wtedy by ci dymił na biało od razu po odpaleniu ...normalnie też dymi na biało ,jak jest zimno ,ale to dopiero po jakiejś chwili ,nie od razu ...tomo1233 pisze:Ale po wykreceniu świecy z drugiego cylindra świeca była cała oblana olejem
Chciałbym odświeżyć temat. W te mrozy jakie ostatnio były zauważyłem że na starcie lekko podkapca na niebiesko(podczas jazdy dymka nawet nie puści). Dodam że osiągi ma książkowe vmax 175. Na 10tyś km dolałem 200-300ml oleju. Może to być wina uszczelniaczy?? Jeszcze pytanie: Kiedyś w jednym z tematów pisałem o niezidentyfikowanym cykaniu. Czy zużyte uszczelniacze które napewno powodują zmniejszenie kompresji na tym cylindrze mogą mieć wpływ na klepiące popychacze zaworowe??
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: Nie mogą i nie mają ...i nie pleć głupot ,bo zużyte uszczelniacze nie mają nic do kompresji ...zostaw ten silnik w spokoju ,bo szukasz dziury w całymtomo1233 pisze:Czy zużyte uszczelniacze które napewno powodują zmniejszenie kompresji na tym cylindrze mogą mieć wpływ na klepiące popychacze zaworowe??
To już by była lekka przesada:)arti004 pisze:a dokładnie to do 1,0 l \ 1000 km książka podaje.gibaj pisze:to ile masz przebiegu na liczniku? weź zostaw ten silnik w spokoju i nie szukaj bo nawet książka podaje że więcej może zużywać oleju na 10000km :mrgreen:Na 10tyś km dolałem 200-300ml oleju. Może to być wina uszczelniaczy??
tak podaje książka ale nie koniecznie teoria ma się pokrywać z praktykątomo1233 pisze:To już by była lekka przesada:)arti004 pisze:a dokładnie to do 1,0 l \ 1000 km książka podaje.gibaj pisze: to ile masz przebiegu na liczniku? weź zostaw ten silnik w spokoju i nie szukaj bo nawet książka podaje że więcej może zużywać oleju na 10000km :mrgreen: