Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,6/1,8 LPG] problem z gaźnikiem

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
rybazj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 16 sty 2012, 22:11

[B3 1,6/1,8 LPG] problem z gaźnikiem

Post autor: rybazj » 16 sty 2012, 23:00

- w ktorej wczesniej byl silnik 1.6 gaznikowy benzyna/gaz, zamonowalem silnik 1.8, ktory pracowal na wtrysku, poniwaz nie bylo instalacji elektrycznej do komputera zamonowalem kolektor ssacy z gaznikiem od poprzedniego silnika 1.6. W tej chwili pali mi okolo 20 litrow gazu na 100 km. Co moze byc przyczyna tak duzego zuzycia gazu. Czy niewlasciwy kolektor ssacy czy gaznik i czy jest roznica w budowie w kolektorach ssacych 1.6 i 1.8, jezeli to jest przyczyna tak duzego spalania to gdzie moge kupic orginalny kolektor ssacy z gaznikiem do silnika 1.8 lub zamiennik z innego samochodu. Uprzejmie prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 26 sty 2012, 17:28 przez rybazj, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 17 sty 2012, 08:29

Zbigniewie, a czy zmieniłeś mikser gazu?

Awatar użytkownika
pawelw_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 249
Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
Lokalizacja: białystok/grajewo

Post autor: pawelw_1986 » 17 sty 2012, 10:59

ja bym zaczol od regulacji gazu. wieksza pojemność ma to do siebie ze na cykl pracy potrzebuje wiecej powietsza co za tym idzie pobiera tez wiecej gazu bo mieszanke masz ustawiona na 1.6 a nie 1.8. kolektor jest raczej ten sam w kazdym razie u mnie pasowal. u mnie wystarczylo gaz wyregulowac puzniej zaczolem sie bawic w wiekszy gaznik z 1.8 ds bo i pojemnosc i moc ta sama co abt

[ Dodano: 2012-01-17, 11:01 ]
jeszcze jedno zasdnicze pytanie jaki to byl wtrysk????? teraz dopiero pomyslalem ze przecierz na wielopunkcie sa zupelnie inne kolektory!!! gaznikowe maja obieg cieczy chlodzacej a z wielowtrysku nie.

darek995
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 21 paź 2010, 13:05
Lokalizacja: Turek/ Konin

Post autor: darek995 » 20 sty 2012, 00:07

Kolektor dostaniesz na każdym szrocie, pasuje od golfów 1.8 (jeśli sie myle to poprawcie), ja jeszcze bym sprawdził Reduktor gazu bo niesprawny on może taki problem robic, podmień z innego auta.
A co do tego wtrysku na gaźnik to kombinacja świetna.
Jeśli bedzie miał za dużo gazu a mało powietrza to bedzie czuc w spalinach gaz a silnik buczy nie jedzie, napisz jak sie zachowuje silnik, ciągnie?

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 21 sty 2012, 14:26

Tak jak jeden z przedmówców wspomniał większy mikser gazu i gaznik od 1.8 albo i 2.0 bo masz teraz zweżke w dolocie i podcisnienie zwiększone co powoduje większe spalanie , no i oczywiście gruntowna regulacja zarówno gaźnika jak i gazu .

Awatar użytkownika
zulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 03 lis 2010, 12:12
Lokalizacja: DDZ

Post autor: zulus » 09 lut 2012, 10:53

polecam zapoznanie sie z tą stroną http://www.moderngaz.pl/dysze.php i zakup miksera zwiększa moc i zmniejsza spalanie naprawdę warto <ok>

waski1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:34

Post autor: waski1 » 22 lut 2012, 17:50

kolego po wymianie silnika sprawdz czy zapłon masz dobrze ustawiony miałem ten sam problem po wymianie silnika miałem 1.8 na gażniku i wsadziłem też 1.8 który był na wtrysku od starego silnika przełożyłem koletor i gażnilk i hula palił mi 15-20L/100 LPG a po ustawieniu zapłonu specjalną lampą a nie na oko spala mi 9 LPG 100 km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl