Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[VW LTII TDI] Szarpie silnikiem przy schodzeniu z obrotów

ODPOWIEDZ
boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

[VW LTII TDI] Szarpie silnikiem przy schodzeniu z obrotów

Post autor: boskijacek447 » 20 lut 2012, 23:16

Może mi ktoś podrzucić pomysł co moze dziac sie z VW LT II silnik 2,5 TDI gdy przy puszczeniu pedału gazu szarpie silnikiem podczas schodzenia z obrotów, zjawisko to można zaobserwować na postoju więc można wykluczyć układ napędowy poza tym wszystko jest ok dobrze się wkręca na obroty i na wolnych obrotach też równo pracuje

Awatar użytkownika
monti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 22 sie 2010, 22:24
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: monti » 21 lut 2012, 21:23

Poduszka pod silnikiem może być

jastom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 19 sie 2008, 22:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jastom » 21 lut 2012, 22:40

Może znawcy tematu potwiedzą, ale może coś z pompą , z jej sterowaniem. Chociaż być może poducha, skoro w miarę w stabilnych warunkach też to się dzieje

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 22 lut 2012, 19:12

OK to czekam czekam na jakieś potwierdzenie bo nie wiem czego się czepić
chyba że ktoś podpowie jak coś można sprawdzić

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 lut 2012, 19:24

W jakim zakresie szarpie?
Nie masz za dużej dawki paliwa?

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 22 lut 2012, 20:27

aktualnie nie mam obrotomierza.. <mikolaj> bo wyrzuciłem tacho, załozylem drugi licznik i nie pokazuje prędkosci ani obrotów a aktualnie nie ma mi kto tego zrobić

ale wstępnie mogę powiedzieć że jeżeli wkręce go pod górną granicę możliwości to przy schodzeniu od połowy zaczyna nim szarpać

dawkę paliwa będe mógł sprawdzić po jutrze jak dorwę lapka z systemem 32bit to wyczytam z VAG'a

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 22 lut 2012, 20:41

Być może szarpanie jest spowodowane za wysoką dawką.

boskijacek447
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05

Post autor: boskijacek447 » 22 lut 2012, 21:15

jak się podepnę to napisze jak sprawa wygląda,
tak przy okazji dawke paliwa modyfikuje się programowo
czy przez przesuwanie koła na pompie paliwa ?/

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 22 lut 2012, 21:23

Dawkę paliwa reguluje się nastawnikiem na górze pompy :) Kołem reguluje się kat wtrysku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl