
Wersja GLS - chromowane listewki dookoła, skrzynia automat, halogeny w zderzaku. W środku zielona tapicerka.
Plan:
- zachować stan oryginalny
- do wiosny popracować na mechaniką
- za rok może dwa blacharka.
Poniżej kilka fotek Lali
Właśnie chcę go zrobić na klasyka ale bez rejestracji na zabytek - za dużo zachodu i kasy. Mam możliwość ubezpieczenia za niewielka kaskę więc po prostu nie opłaca mi się.rafal9h10 pisze:Odszykuj go ładnie, może kiedyś zarejestrujesz jako zabytek i będzie twoją dumą.
Wytrwałości życzę. <ok>
Na razie udało mi się odpalić auto, zrobiłem dosłownie kilka km ale co do skrzyni nie mam zastrzeżeń, zmienia łagodnie. Jutro w planach wymiana łożysk w przednich kołach, wymiana przegubów, tulejek i sworzni wahaczy, łożysk McPhersonów i może końcówek ukł. kierowniczego. Potem ustawienie geometrii i dopiero porządna jazda próbna :mrgreen: :mrgreen:Siwy232 pisze:jak sie spisuje automat :?: 8-)
Daj spokój z felgą i delikatną glebą mogę się zgodzić ale reszta powinna zostać w oryginale szkoda było by zepsuć takiego klasyka.spaykee pisze:fajny grat, kiedy montujesz ciekawszy motor i manual? :mrgreen: na dobrej glebie by zacnie wyglądałDorpowadzisz do ładu lakier i będzie malyna, bo zielone wnętrze ma zajebiaszcze :>