[PP 1.6] Wysoka temperatura itd. EDIT: Jaki olej ?
[PP 1.6] Wysoka temperatura itd. EDIT: Jaki olej ?
Mam kilka pytań dot. usterek w moim audi.
Jest to 1.6 PP w gaźniku
Pierwsze pytanko czemu trzyma mi około 95 C' ogrzewanie mam tylko trzyma wyższą temperaturę tak mi się wydaje? Może być zapowietrzony układ chłodzenia ? :shock:
Drugie gaśnie na zimnym silniku falują obroty po ok 5 min obroty dalej falują tylko już nie gaśnie.. :shock:
Trzecie.. Jedziemy np. na 2 biegu wkręci się tak aby już zmienić bieg ok zmieniamy go i tu już jest problem dajemy jej gaz w podłogę po zmianie i tu lipa łapie ją muł ni ch.. nie chce iśc do przodu dopiero po około 2 sekundach dostaje strzała jak bym jechał na NITRO?
Może to być przestawiony zapłon? Wydaje mi się że dużo pali. Dzieje się tak przy spokojnej jeździe, gdy pałuje ją do ok 5 tyś i zmienię bieg to idzie jak strzała :shock:
Ogólnie o co tu kurde chodzi?
Z góry dzięki za pomoc.
Tylko proszę o szybką odpowiedź wierzę w was
Jest to 1.6 PP w gaźniku
Pierwsze pytanko czemu trzyma mi około 95 C' ogrzewanie mam tylko trzyma wyższą temperaturę tak mi się wydaje? Może być zapowietrzony układ chłodzenia ? :shock:
Drugie gaśnie na zimnym silniku falują obroty po ok 5 min obroty dalej falują tylko już nie gaśnie.. :shock:
Trzecie.. Jedziemy np. na 2 biegu wkręci się tak aby już zmienić bieg ok zmieniamy go i tu już jest problem dajemy jej gaz w podłogę po zmianie i tu lipa łapie ją muł ni ch.. nie chce iśc do przodu dopiero po około 2 sekundach dostaje strzała jak bym jechał na NITRO?
Może to być przestawiony zapłon? Wydaje mi się że dużo pali. Dzieje się tak przy spokojnej jeździe, gdy pałuje ją do ok 5 tyś i zmienię bieg to idzie jak strzała :shock:
Ogólnie o co tu kurde chodzi?
Z góry dzięki za pomoc.
Tylko proszę o szybką odpowiedź wierzę w was
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, 21:01 przez cycu-01, łącznie zmieniany 2 razy.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
i zajrzyj tutaj na początek ja już zęby zjadłem na tym gażniku i juz nie mam siły do niego wszystko po przekładane i po jakimś czasie problem falujących obrotów powrócił co do żę silnik gaśnie jak zimny sprawdz ssanie
https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htm
https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htm
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Wszystkie problemy rozwiązane :mrgreen:
Na podwyższoną pomogło odpowietrzenie małego układu chłodzenia 8-) Banał ale w tym wina leżała
Falujące obroty... Jeszcze większy banał <ok> Spadł jeden wężyk od podciśnienia :lol:
Dziura w obrotach też przez ten sam wężyk Hahaha trochę powietrza w układzie chłodniczym i jeden mały wężyk tyle nerwów
Dosłownie 20 min. roboty i auto jeździ jak nowe :mrgreen:
Jeszcze panowie pytanie jaki na jaki olej zalać przy wymianie przebieg 160/180tyś półsyntetyk może minerał i jakiej firmy a może przy wymianie użyć jakiej płukanki ?
Na podwyższoną pomogło odpowietrzenie małego układu chłodzenia 8-) Banał ale w tym wina leżała
Falujące obroty... Jeszcze większy banał <ok> Spadł jeden wężyk od podciśnienia :lol:
Dziura w obrotach też przez ten sam wężyk Hahaha trochę powietrza w układzie chłodniczym i jeden mały wężyk tyle nerwów
Dosłownie 20 min. roboty i auto jeździ jak nowe :mrgreen:
Jeszcze panowie pytanie jaki na jaki olej zalać przy wymianie przebieg 160/180tyś półsyntetyk może minerał i jakiej firmy a może przy wymianie użyć jakiej płukanki ?
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15