Ja wiem, że sam topik sugeruje odpowiedź, ale chciałbym, żeby ktoś kto wie na pewno, powiedział mi:
czy ten tu przewód / rurka / zaworek śledzony obiektywem:
jednym końcem łączący się z "czołem" kolektora,drugim końcem łączący się z serwem..
- czy to dynks, dostarczający podciśnienie do serwa / wspomagania hamulców?
- skąd wziąć taki $%^&* zaworek z trójnikiem? (u mnie jest przepalony/przetopiony/dziurawy)
- jeśli nie kupię samego zaworka, a będę musiał cały "przewód", to czy to numer (11) - 8A1 611 931 AH na tym obrazku (skoro VIN mojego pojazdy to WAUZZZ8CZRA169XXX) ?
- dobrze w ogóle koncypuję, że skoro tutaj syczy, to mam "oszukane" i za niskie podciśnienie, w związku z czym hamulce działają gorzej niż powinny?
- jak go wyjąć z obudowy serwa? jest wciśnięty, pociągnąć mocno po odpięciu od kolektora, czy są jakieś patenty..?
[ Dodano: 2011-10-27, 10:14 ]
mam paskudne przeczucie, że gdybym zapytał "jak zrezać ringi?" albo czy do podświetlenia podwozia lepsze będą ledy zielone czy różowe - byłoby co najmniej kilka/naście odpowiedzi