[ABT 2.0] Problem z obrotami Cały czas wysokie
[ABT 2.0] Problem z obrotami Cały czas wysokie
Witam wszystkich.
Tak jak w temacie autko wskakuje na wysokie obr zaraz po odpaleniu. Spadną jak ruszę do przodu tzn jak go troszke przyduszę. Podczas jazdy rozpędzam się np. do 3tys obr zmieniam bieg i podczas zmiany auto dalej trzyma 3 tys. problem na benzynie jak i na gazie. Na postoju ma tak 2100 cały czas. A i jeszcze jedno jak jadę na prostej puszcze gaz auto nie zwalnia obr nie spadają zachowuje się praktycznie jak bym miał tempomat.
Proszę o pomoc i rade
Tak jak w temacie autko wskakuje na wysokie obr zaraz po odpaleniu. Spadną jak ruszę do przodu tzn jak go troszke przyduszę. Podczas jazdy rozpędzam się np. do 3tys obr zmieniam bieg i podczas zmiany auto dalej trzyma 3 tys. problem na benzynie jak i na gazie. Na postoju ma tak 2100 cały czas. A i jeszcze jedno jak jadę na prostej puszcze gaz auto nie zwalnia obr nie spadają zachowuje się praktycznie jak bym miał tempomat.
Proszę o pomoc i rade
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Prawdopodobnie silnik krokowy zawiesza się na wysokich obrotach...Miałem tak w Poldku Atu plus (też 1-punktowy wtrysk prawie identyczny jak w audi bosch) zresztą cały osprzęt też na boschu po sprzedaniu dopiero zorientowałem się, że krokowiec,którego tam wymieniłem ma identiko oznaczenie jak w PM-ce... :mrgreen:
Może też być czujnik temp.- najlepiej kupić w ASO- audi oryginał-koszt(ok.80zł) itak nieporównywalnie mniejszy do krokowca(ok. 320zł oryginał).
Aby sprawdzić ten czujnik możesz odłączyć wtyczkę i wtedy zapal auto- czy będzie miało też wys. obr.
Może też być czujnik temp.- najlepiej kupić w ASO- audi oryginał-koszt(ok.80zł) itak nieporównywalnie mniejszy do krokowca(ok. 320zł oryginał).
Aby sprawdzić ten czujnik możesz odłączyć wtyczkę i wtedy zapal auto- czy będzie miało też wys. obr.
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
...czy to prawda- to można łatwo sprawdzić jeśli masz oryginalne opakowanie...
Kilka dni temu kupowałem 2 czujniki temp. Topran w sklepie motoryzacyjnym i jakie ceny? Na pewno nie takie jak podajesz, bo trochę wydaje mi się,że z kosmosu...
Czujnik temp. niebieski 18zł, czujnik 3-pin na zegary 35zł więc dałem za dwa tyle co Ty za jeden...Gdzie robisz zakupy :?: Na Alledrogo.pl <ok> :?: Pozdro
Odpisz jaką masz temp. na zegarach- bo u mnie po wymianie na Topran 3-pin temp trzyma się cały czas na 90* z groszami, na razie go sprawdzam bo oryginał czasami szwankował i albo nie pokazywał wcale albo temp. w granicach 70* z hakiem...
Nie wiem po prostu czy ten nowy nie zawyż trochę o jakieś 10*
Kilka dni temu kupowałem 2 czujniki temp. Topran w sklepie motoryzacyjnym i jakie ceny? Na pewno nie takie jak podajesz, bo trochę wydaje mi się,że z kosmosu...
Czujnik temp. niebieski 18zł, czujnik 3-pin na zegary 35zł więc dałem za dwa tyle co Ty za jeden...Gdzie robisz zakupy :?: Na Alledrogo.pl <ok> :?: Pozdro
Odpisz jaką masz temp. na zegarach- bo u mnie po wymianie na Topran 3-pin temp trzyma się cały czas na 90* z groszami, na razie go sprawdzam bo oryginał czasami szwankował i albo nie pokazywał wcale albo temp. w granicach 70* z hakiem...
Nie wiem po prostu czy ten nowy nie zawyż trochę o jakieś 10*