Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 JN]Czasami Brakuje Mocy Audi 80

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
marcin80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 19 sie 2008, 23:43
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: marcin80 » 24 lut 2012, 08:30

ja mam 1.8 JN i pompke mam pod podloga z tylu po prawej a nie w zbiorniku. u mnie pompka dzialala okej na niskich obrotach a jak dalem wyzej to juz kiszka byla, nawet jak podlaczalem na krotko do aku.

Pekus12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:47
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: Pekus12 » 24 lut 2012, 15:40

Ja mam pompkę pod autem także się nie musi ,,moczyć''
A na silniku mam wybite jakieś WW coś tam Chyba WWA.. nie pamiętam tej jednej literki. Możliwe to?

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 24 lut 2012, 15:44

Moczy się tak samo, przecież w środku jest paliwo które omywa silnik pompki i wszystkie ruchome elementy;-) Co do silnika to powinny być wybite na bloku, pod chyba 3 świecą na początku litery takie jak PM, JN, RU itd. Nie na głowicy.

Pekus12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:47
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: Pekus12 » 24 lut 2012, 16:22

A no to ww pisało na głowicy.
A chodziło mi o to, ze tak jakby obudowa się nie moczy tzn nie jest w zbiorniku:) Środek no to chyba każdy wie, że się moczy
[ Dodano: 2012-02-24, 16:25 ]
Lookam, właśnie na ten blok i za przeproszeniem H..a widzę:)
Po zdjęciu rozpozna ktoś?

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 24 lut 2012, 16:46

Te nr często są bardzo słabo widoczne, też myślałem że nie ma, a jednak były. Zdjęcie też możesz dać.

Pekus12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:47
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: Pekus12 » 27 lut 2012, 15:48

Znalazłem. To jest na pewno JN.
Mam jeszcze silnik NE na gaźniku..
Można to poprzekładać tak, zeby się tego cholernego wtrysku pozbyć?

[ Dodano: 2012-02-27, 15:48 ]
A i nie ma sondy w ogóle.
Albo jej nie widzę. Gdzie ona ma się znajdować?

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 27 lut 2012, 18:17

W kolektorze wydechowym zaraz przy głowicy praktycznie patrząc pod spód na kolektor wydechowy.

Pekus12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:47
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: Pekus12 » 05 mar 2012, 22:17

Witam po krótkiej przerwie.
Wymieniłem filtr paliwa, czujnik Halla i dalej nic to nie dało.
W nocy pod maską dyskoteki nie ma.
Znalazłem sondę. Jednak ma 3 kable, W najbliższym czasie sprawdzę ją woltomierzem.
Rozumiem, że na tych 2 białych kabelkach mam mieć po 12v. A co z tym czarnym?

Mam jeszcze sondę od escorta. Ona ma 4 kable. Może mi ktoś powiedzieć po co aż tyle? Wiem że to nie forum forda, ale nie będę zakładał konta na fordzie, bo nigdy więcej w życiu nie chcę na oczy forda widzieć,
Miałem 3 mondki i wszystkie po dupie dały. 2 escorty z którymi było jeszcze gorzej. Miałem jeszcze SIERRĘ... no tym to aż 5 lat jeździłem i tylko klocki, paski etc. robiłem. I ona nadal jeździ w mojej okolicy.. Czasem jak jedzie koło mnie, to aż łezka się ciśnie na oko

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 mar 2012, 06:49

Pekus12 pisze:Rozumiem, że na tych 2 białych kabelkach mam mieć po 12v.
tak bo to zasilanie grzałki, ale napięcie będzie jak silnik jest zimny jak ciepły to nie ma
Pekus12 pisze:A co z tym czarnym?
to jest właśnie kabel sygnałowy i na tym kablu napięcie powinno się wahać w przedziale od 0,1 do 1,1V
Pekus12 pisze:Mam jeszcze sondę od escorta. Ona ma 4 kable. Może mi ktoś powiedzieć po co aż tyle?
prawdopodobnie jest to dodatkowy kabel masowy

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 06 mar 2012, 20:59

Ktoś chyba taką zakręcił sonde 4 przewodową bo ori jest jedno ;-)

Pekus12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:47
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: Pekus12 » 06 mar 2012, 21:37

karol89 pisze:Ktoś chyba taką zakręcił sonde 4 przewodową bo ori jest jedno ;-)
Kolego mam 3 przewodową sondę. Ale chyba orginał, bo to tak podpiętej jest ,,Po Audicowsku'' Z szacunkiem do auta:)
A 4 przewodowa to mam osobno inną z Escorta

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 06 mar 2012, 22:11

ABK ma ori 3-przewodową. ADA chyba też. 4-przewodowe mają tylko dodatkową masę lecz pracują tak samo. Gazownia tylko coś miesza i nie chcą dawać gwarancji jak jest gaz.
Wiem, ze JN ori miał jednoprzewodową a to dlatego, że jest wkręcona w kolektor, który szybko się nagrzewa i sonda nie potrzebuje grzałki do prawidłowej pracy. A, że ABK ma sondę w kacie(który jest zimniejszy) to musi mieć ona dodatkowe ogrzewanie.
Poza tym jest pytanie czy sondy 1-przewodowe są prądowe czy napięciowe?
Miałem tak, że sonda mi w ogóle nie chciała pracować o czym dowiedziałem się u gazownika. Zacząłem od głupoty czyli bezpieczników i jeden był uwalony (jeden z tych w poprzek nie tak jak większość). Wymieniłem i sonda ożyła.

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 06 mar 2012, 22:13

No nie będę się sprzeczał możliwe że w nowszych wersjach JN montowali sondę z grzałką u nas przy JN jest jedno przewodowa data produkcji to 5.87 :->

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 mar 2012, 07:01

Ja miałem JN z roku 89 nie pamiętam niestety jaki miesiąc i tam sonda była też jedno przewodowa. Ale czy wszystkie tak miały tego nie wiem.

Pekus12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 21 gru 2011, 20:47
Lokalizacja: Z-ce

Post autor: Pekus12 » 07 mar 2012, 19:18

Mam audi 87 także na jakiś nowszy typ to nie wygląda.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl