Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Pytanie dotyczące wtryskiwacza rozruchowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

[B4 2.3 NG] Pytanie dotyczące wtryskiwacza rozruchowego

Post autor: zborek_k-kozle » 27 lut 2012, 15:52

Dobrze rozumuję, że podczas zapalania powinno na nim być ok. 12v ?, po rozruchu 0v ? . Zapalam i mierze, jest 3V, po odpięciu czujniku temp dla ecu jest 3.5 V. Czy coś oprócz czujnika temp. steruje tym wtryskiem ?

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 27 lut 2012, 19:47

a jak mierzyłes ten prad ? miedzy dwoma pinami czy miedzy jednym pinem i masa ? u mnie miedzy dwoma pinami jest 1.5v a miedzy jednym pinem i masa 13.4

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 27 lut 2012, 20:16

Mierzyłem pomiędzy pinami. Tylko jak u Ciebie jest 1.5V ? Cały czas ?

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 27 lut 2012, 20:28

a wiec nie ma roznicy czy jest odpiety czujnik temp napiecie mam tam caly czas takie same , ale gdy odpiełem wtrysk rozruchowy nie bylo zmiany w pracy silnika ale gdy odpinam czujnik temp to obroty spadaja na 900 a normalnie ma 1100-1200 a i ja wszystko mierzylem na LPG

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 27 lut 2012, 20:37

No ok. Ja odepniesz czujnik temperatury to dostaje wtedy większą dawkę paliwa. Ale ja chce się dowiedzieć jakie tam ma być napięcie i przede wszystkim czy cały czas np. 12V i ecu steruje masą czy jak .

[ Dodano: 2012-02-28, 16:34 ]
Ktoś wie coś na temat ?

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 29 lut 2012, 23:27

W układzie KE-Jetronic na jeden pin wtryskiwacza jest podawane +12V cały czas po włączeniu zapłonu. W momencie zimnego rozruchu sterownik zwiera drugi pin do masy najprawdopodobniej w sposób przerywany.

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 01 mar 2012, 19:05

Ok. Jutro zmierze na zapłonie między jednym pinem a masą.

[ Dodano: 2012-03-02, 21:52 ]
Napięcie na wtrysk jest ok. Po jego odłączeniu zapali od razu ale zgaśnie. Za drugim już pali ok. Ale jak pali z nim to muszę go dłużej kręcić, dziwne.

Awatar użytkownika
primo121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 19 lis 2010, 19:21
Lokalizacja: LUBLIN LKR

Post autor: primo121 » 27 kwie 2012, 09:15

Ale czy po osiągnięciu przez auto temperatury pracy na wtyczce od wtrysku rozruchowego, mierząc miedzy jednym pinem a masą powinno być napięcie to 13 V ???

Między wtyczkami jest 0,0 V.

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 27 kwie 2012, 09:29

rozruchowy jest uruchamiany przez podanie masy. plus jest na stałe po zapłonie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl