Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 abt] dużo pali

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

[80 b4 abt] dużo pali

Post autor: Maniek1993 » 28 gru 2011, 23:28

Gdy kupilem moje audi palilo ono 15 l gazu przy przeciaganiu do min. 3 tys obr i jazda minimum 90 na godz. Potem cos zaczlo sie dziac auto sie dusilo wiec zaczolem zakrywac dolot powietrza i wyszlo na to ze. Ze srednicy dolotu zostalo 1/4. Bo caly prawie zakrylem. I przykrecalem dawke gazu juz Auto tracil moc ale Robilem to bo auto coraz wiecej palilo i taraz pzy spokojnej jezdzie potrafi 18 wypic . Co robic! Obawiam sie ze jak odkryje dolot powietrza i odkrece srube tak jak byla na poczatku i wyreguluje jalowy to zacznie pic jeszcze wiecej[/i]

bolidxxl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 lip 2009, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: bolidxxl » 29 gru 2011, 08:58

A nie wyczułeś zapachu gazu ? może gdzieś ucieka..Może czas na wymiane parownika jak przekroczył 50k km.. jedż do dobrego gazownika.

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 29 gru 2011, 09:58

Niby troche czuc. W lipcu wszysko bylo ok. Palila 15 ale nie oszcczedzalem jej a teraz odwrotnoie i pali 18: slyszalem ze jak za bardzo sie przykreci srube od gazu to wlasnie mimo braku mocy i tak spali tyle samo. Czy to prawda?

piotrek233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
Lokalizacja: stopnica

Post autor: piotrek233 » 29 gru 2011, 14:11

maniek sprawdz filter powietrza .ja jak moja andzie nabyłem to tez tyle mi paliła luknołem do filtra powietrza i sie przezegnałem :shock: był tak zapchany ze szok :mrgreen: po tym zabiegu miasto 11-13, trasa 10 l. a co do registera tzn srubki do regulacji , to jak utniesz mu gazu to i sie nie uciagniesz :mrgreen: a spalanie bedzie jeszcze wieksze bo bedziesz musiał gniesc pedał :-D daj znac o efektach <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 gru 2011, 15:49

Eh, typowe Polskie podejście. Panowie, to nie jest do końca tak że jak gaz przykręcimy to znaczeni palić mniej. Efekt może być odwrotny, to znaczy przykręcimy gaz, auto będzie słabsze i spali więcej gazu. Podstawa to wymiana filtrów, świec, ewentualnie kabli WN i porządna regulacja.

Mam znajomego który ma B3 w gazie. Regulacja średnio raz na 2 miesiące. Jak ktoś mu dobrze gaz ustawi tak że auto rwie do przodu jak głupie to po pewnym czasie stwierdza że za dużo pali (a pali więcej bo ciśnie gaz do dechy). Więc przykręca, przykręca aż w końcu stwierdza że auto nie chce jeździć i pali jeszcze więcej. Więc znowu regulacja. Dla mnie to nie pojęte że po pierwszy razie się nie nauczył, ale historia prawdziwa.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 29 gru 2011, 15:58

Wyjmij to co włożyłeś w dolot powietrza ( nie zakrywaj go ) i po odkryciu wyreguluj gaz , odzyskasz moc silnika i wróci do pierwotnego spalania . W mieście na krótkich odcinkach do 4km jazda na zimnym silniku i spalanie wychodzi koło 15 LPG . Jeżeli robisz po mieście przynajmniej 15km to ze spalaniem możesz zejść do 11 litrów . Jeżeli spalanie Cię nie satysfakcjonuje to szukaj usterki w WN lub w filtrach , ale nie zasłaniaj dolotu powietrza .

piotrek233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 30 wrz 2011, 20:29
Lokalizacja: stopnica

Post autor: piotrek233 » 29 gru 2011, 19:16

kolego Labiel ja własnie o tym pisze ze skrecanie registera do najmniejszej dawki gazu nic nie daje, bo auto staje sie mułem i i trzeba dobrze gniesc gaz do podłogi a co za tym idzie auto wiecej spali choc ktos pomysli ze powinno mniej spalic :roll: <piwo>

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 29 gru 2011, 23:32

Co do filtra powietrza to wymienilem go ponad miesiac temu. Bo stary byl nie dosc ze czarny to jesszcze wygkadal jakby go ktos szczotka druciana czyscil. I na tym starym filtrze przy ostrzejszej jezdzie palila 15: ale zrobie tak jak mowicie. Odkryje dolot i odkrece srube. Wyreduluje jalowy i dawke powietrza tak narazie na oko i zobaczymy

[ Dodano: 2011-12-30, 13:09 ]
Przed chwila odkrecilem srube na 2 i 1/4 obrotu i odkrylem dolot powietrza auto ma kopa dosc ale powrzej 3 tys obr jak ja wkrece a potem puszcze noge z gazu troche kicha. Co do spalania nie wiem jeszcze ale zeby nie bylo ze wwciagnie 20 litrow...

Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuba1990 » 31 gru 2011, 15:11

Panowie, podpowiedzcie proszę, czy odkręcenie za bardzo śruby regulacji gazu bezpośrednio przy butli ma jakieś znaczenie przy spalaniu?
Też mam taki problem że teraz pali mi 20l LPG/100km.(ABT) ale przedtem spalał 14l, filtr powietrza wymieniłem, świece i nadal 20l lpg co to może być?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 gru 2011, 15:17

kuba1990 pisze:Panowie, podpowiedzcie proszę, czy odkręcenie za bardzo śruby regulacji gazu bezpośrednio przy butli ma jakieś znaczenie przy spalaniu?
nie, to jest zwykły zawór którym zamykasz dopływ gazy przy jakichś np: naprawach.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 31 gru 2011, 16:54

A mnie przeraża takie luźne podejście do kręcenia tą śrubą.

Maniek1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 09 sie 2011, 21:10

Post autor: Maniek1993 » 01 sty 2012, 21:39

Spalanie w krotkich odcinkach 15.5 litra. W trasie okolo 13 przy nie przekraczaniu 80 km na godz ( posiadam krotka skrzynie) to chyba tez nie rewelacja...

[ Dodano: 2012-01-02, 16:18 ]
W 70% trasy pali 11 l to dobrze nawet. Czyli problem chyba nie w parowniku itd tylko w niedogrzaniu silnika. Co wy na to?

Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuba1990 » 11 sty 2012, 15:35

Też mam taki problem bo PB spala 15l a gazu 20l, myślę ze chyba nie reduktor co to może być? dzięki.

Kamolek69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 2012, 19:10

Post autor: Kamolek69 » 27 lut 2012, 22:00

teraz mi pali 16 a przed mrozami palil 12 13 ;[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl