[B4 2,0 ABT Sedan]
[B4 2,0 ABT Sedan]
Witam moja furka to Audi 80 2,0 Abt, rok produkcji 1994 (jeden z ostatnich wypustów), przebieg 165 000 (chyba oryginalny .
W standardzie auto posiada:
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- 2 poduszki powietrzne
- elektryczne szyby przód
- elektryczny szyberdach
- elektryczne i pogrzewane lusterka
- halogeny
W planach:
- obrotomierz (zrobione)
- nowe dywaniki
- klima
- regeneracja alusów
Muszę trochę odświeżyć temat, bo dawno mnie tu nie było. Autko wizualnie nie zmieniłlo się wogóle (może poza środkiem, który został wyczyszczony po poprzednim właścicielu). Teraz po kolei naprawy przeprowadzone w aucie:
- wymiana oleju oraz wszystkich filtrów i wycieraczek (kwiecień 2010)
- wymiana nagrzwenicy (lipiec 2010)
- wymiana tarcz oraz klocków hamulcowych z tyłu i przodu na ate oraz korektor siły hamowania również na ate (wrzesień 2010)
- mały remont silnika: wymiana uszczelniaczy, pierścieni, szlif głowicy, nowe uszczeli w całym silniku, wymiana oleju na Castrola, wymiana sworzni wahacza, wymiana termostatu, zrobiona geometria, zbieżność (wrzesień 2010)
- zakup opon zimowych goodyear ultra grip 7+ oraz felg stalowych (grudzień 2010)
- wymiana reduktora gazu na lovato oraz króćca płynu z tyłu za głowicą (czerwiec 2011)
- wymiana łączników stabilizatora oraz nowe wycieraczki Bosch Eko (lipiec 2011)
- wymiana oleju, filtrów, czujnika ciśnienia oleju, osłon przegubów, ustawiona zbieżność oraz zakup gumowych dywaników na zimę (wrzesień 2011)
- wymiana tulei tylnej belki oraz w końcu ustawiona idealnie zbieżność (listopad 2011)
- wymiana termostatu :evil: oraz czujnika temperatury silnika (grudzień 2011)
- zakup opon letnich Miechlin Energy Saver oraz montaż obrotomierza (marzec 2012)
- zrobiony kompletny rozrząd (marzec 2012)
- zakupiony nowy akumulator bosch s3 (kwiecień 2012)
- wymiana chłodnicy na behr (maj 2012)
- założony nowy środkowy tłumik (sierpień 2012)
- wymienione tuleje wahaczy i sanek silnika (sierpień 2012)
- wymieniony olej na castrol 10w 40 oraz wszystkie filtry (październik 2012)
- wymienione łożysko na skf lewy przód (grudzień 2012)
- wymienione przewody na sentech oraz świece na ngk (marzec 2013)
- kolejna wymiana oleju (marzec 2013)
Na razie tyle, z autka jestem mega zadowolony. Pali, jeździ a przedewszystkim nie sprawia większych problemów.
Teraźniejsze fotki:
W standardzie auto posiada:
- wspomaganie kierownicy
- ABS
- 2 poduszki powietrzne
- elektryczne szyby przód
- elektryczny szyberdach
- elektryczne i pogrzewane lusterka
- halogeny
W planach:
- obrotomierz (zrobione)
- nowe dywaniki
- klima
- regeneracja alusów
Muszę trochę odświeżyć temat, bo dawno mnie tu nie było. Autko wizualnie nie zmieniłlo się wogóle (może poza środkiem, który został wyczyszczony po poprzednim właścicielu). Teraz po kolei naprawy przeprowadzone w aucie:
- wymiana oleju oraz wszystkich filtrów i wycieraczek (kwiecień 2010)
- wymiana nagrzwenicy (lipiec 2010)
- wymiana tarcz oraz klocków hamulcowych z tyłu i przodu na ate oraz korektor siły hamowania również na ate (wrzesień 2010)
- mały remont silnika: wymiana uszczelniaczy, pierścieni, szlif głowicy, nowe uszczeli w całym silniku, wymiana oleju na Castrola, wymiana sworzni wahacza, wymiana termostatu, zrobiona geometria, zbieżność (wrzesień 2010)
- zakup opon zimowych goodyear ultra grip 7+ oraz felg stalowych (grudzień 2010)
- wymiana reduktora gazu na lovato oraz króćca płynu z tyłu za głowicą (czerwiec 2011)
- wymiana łączników stabilizatora oraz nowe wycieraczki Bosch Eko (lipiec 2011)
- wymiana oleju, filtrów, czujnika ciśnienia oleju, osłon przegubów, ustawiona zbieżność oraz zakup gumowych dywaników na zimę (wrzesień 2011)
- wymiana tulei tylnej belki oraz w końcu ustawiona idealnie zbieżność (listopad 2011)
- wymiana termostatu :evil: oraz czujnika temperatury silnika (grudzień 2011)
- zakup opon letnich Miechlin Energy Saver oraz montaż obrotomierza (marzec 2012)
- zrobiony kompletny rozrząd (marzec 2012)
- zakupiony nowy akumulator bosch s3 (kwiecień 2012)
- wymiana chłodnicy na behr (maj 2012)
- założony nowy środkowy tłumik (sierpień 2012)
- wymienione tuleje wahaczy i sanek silnika (sierpień 2012)
- wymieniony olej na castrol 10w 40 oraz wszystkie filtry (październik 2012)
- wymienione łożysko na skf lewy przód (grudzień 2012)
- wymienione przewody na sentech oraz świece na ngk (marzec 2013)
- kolejna wymiana oleju (marzec 2013)
Na razie tyle, z autka jestem mega zadowolony. Pali, jeździ a przedewszystkim nie sprawia większych problemów.
Teraźniejsze fotki:
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 15:43 przez gunia256, łącznie zmieniany 30 razy.