Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 1.8 JN ] Zapalanie....

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
wojmak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 16 lis 2011, 20:53
Lokalizacja: świętokrzyskie

[ B3 1.8 JN ] Zapalanie....

Post autor: wojmak » 22 lut 2012, 16:24

Wiem były już dziesiątki takich tematów ale nie znalazłem podobnego jak ten.
Otóż:

1 Rano po nocy nawet żeby było -26 silnik zapala na Pb od przysłowiowego strzału nawet nie musi obrócić raz wałem i pali. Obroty uitrzymuje w zakresie 950 na PB i poźniej na LPG jak przełączę i ma co najmniej 60 stopni.
2. Jak jest temperatura dodatnia to po nocy zapala ale trochę dłużej muszę pokręcić - oczywiście cały czas na PB. I wszystko ok.
3. Teraz problem - po postoju w temperaturach takich jak teraz czyli + 2 + 5 + 6 zapala na benzynie od strzała i po przegazowaniu gaśnie, zpala drugi raz znowu gaśnie, trzeci raz to już różnie bywa czasem tak a czasem nie. Przeważnie nie. I nie ma ochoty zapalić ani na gazie ani na benzynie. Trzeba bardzo długo kręcić na wciśnietym pedale gazu na PB aby zapalił. Pali wtedy nierówno, szarpie i trzeba trzymać go na gazie bo zgaśnie. Po chwili wyrównuje obroty i od tego momentu nie ma problemu do następnego postoju tak około 6 - 7 godzin. potem albo zapali od razu i jest Ok albo od nowa ten cyrk.

Czasami jest w porządku i nic sie nie dzieje. czemu pali rano i przy mrozach a po postoju w dodatnich temperaturach nie? Gdy były cały dzień mrozy nie było problemu.

Dziwne jakieś to czyż nie?
Pomóżcie bo spalę kiedyś rozrusznik. Dobrze że mam nowe aku.

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 23 lut 2012, 23:12

jeżeli wpływ ma temperatura to duże prawdopodobieństwo że to czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Ja miałem problem z odpalaniem na ciepłym. Jak coś to mam mój stary, mogę Ci wysłać to będziesz wiedział. A kable, świece sprawne? Po mrozach może wilgotnieje układ WN i cyrki są? Na zimnym też mi kiedyś źle odpalał tzn. musiałem długo kręcić ale to już przez świece, także loteria <ok> Dziwny problem ale tak czy inaczej układ WN musi być 100% sprawny żeby szukać dalej ;-)

wojmak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 16 lis 2011, 20:53
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: wojmak » 28 lut 2012, 15:06

Ot i świece wymieniłem i filtry też, a powód??? Prozaiczny - za mało powietrza a za dużo paliwa. Przeregulowałem, czyli śrubą dodałem powietrza a na wtrysku zmniejszyłęm skład i jest lepiej. Aha i jeszcze przy zapalaniu nauczyłem się wciskać pedał gazu w bardzo małym zakresie i tak go trzymać po zapaleniu. Gazowanie zalewa go i tyle. Niestety silniki JN zagazowane mają swoje chimery, ale trzeba ich wyczuć. Każdy zapala inaczej i nie ma reguły. To tak jak z kobietą trzeba podejść indywidualnie i wtedy jest Ok.
Dziękuję za podpowiedź

Awatar użytkownika
1.8s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 349
Rejestracja: 08 sty 2011, 10:19
Lokalizacja: Kamienna Góra dolśl

Post autor: 1.8s » 28 lut 2012, 15:42

"To tak jak z kobietą trzeba podejść indywidualnie i wtedy jest Ok. "

święte słowa.. CZasami też mam tak u siebię ale cisne gaz do dechy a obroty max do 3,5 idą ale gaszę o czekam z 15 minut odpalam 2 raz i działa. TYlkio że ja nie mam zagazowanego.

kamil5N47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 01 kwie 2011, 19:00
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: kamil5N47 » 28 lut 2012, 17:40

Sprawdź czujnik temperatury ten na dole krućca co daje sygnał na komputer miałem tez taki problem i takie same objawy były. nie musisz go nawet wkręcać tylko kostkę podpinasz i masujesz czujnik do silnika i zobaczysz czy coś to pomoże

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl