Tzn.? Poldka i ABT? Jeśli masz na myśli Poldka GLI, GSI to chyba w takim razie masz wyeksploatowanego ABTDarecki3037 pisze:mam oba typy w domu i wiem co mówie...
[80 B4]Jaki silnik wybrać
- Danek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3410
 - Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
 - Imię: Damian
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.2 KK
 - Lokalizacja: Mazowsze
 - Kontakt:
 
- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
- Danek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3410
 - Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
 - Imię: Damian
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.2 KK
 - Lokalizacja: Mazowsze
 - Kontakt:
 
No to trzeba było do porównywania wybrać bardziej adekwatne autko. Bo jak ktoś przeczyta to jeszcze uwierzy, że poczciwy poldzio objeżdża ABT.Darecki3037 pisze:haha jak sie wszyscy czepili tego poldka, który użyty był tylko w celu porównawczym
A wracając do sedna. To jest jeszcze coś takiego, że jak zagazujesz ABK i ABT II generacją to ich osiągi automagicznie bardzo się zbliżają ze względu na dużo większe dławienie dolotu w ABK
- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
- Danek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3410
 - Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
 - Imię: Damian
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.2 KK
 - Lokalizacja: Mazowsze
 - Kontakt:
 
No widzisz a pisałem, że ten ABT jest wyeksploatowany 
 albo gazownik się nie popisał. Co do ABK, że lepiej chodzi na LPG to też problem tkwi w jakiejś usterce układu benzynowego albo rozjechanej mapie benzynowej. A jeszcze jak jakiś partacz zagazuje ABK (o czym pisał CzarekJ) to zamiast 115 - 20 masz 115 - 30 koników. Zresztą nieważne. Straty mocy na LPG wynikają z czystej fizyki, to że Ci się wydaje, że autko ciągnie "tak jak na benzynie" to tylko Twoje "wydawanie się" 
 . A te 210 km/h to włóż między bajki albo wyprostuj górkę 
 .
			
			
									
									
						- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
wlasnie...przymierzyc...ale po co skoro AAH nie musi sie przymierzacklucho pisze:No toś kolego Darecki przegiął. Choć mam ABT, to w życiu bym się chyba nie dał polonezowi wyprzedzić a i inne - powazniejsze autka da się objechać tym samochodem, o ile odpowiednio się do tego przymierzyć. :lol:
- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
rozmiar opon 195/65/15 to że licznik zawyża to ja dobrze wiem. Prędkość porównywałem z samochodem kolegi (citroen zx) przy prędkości 60km/h i 100km/h różnica była niecałe +5km/h przy obu prędkościach, niestety na większe prędkości nie dał sie namówić... :mrgreen: (porównanie robiłem gdyż rozbierałem zegary pod założenie białych tarcz) ale prędkość ponad 200 osiągałem również na początku na oryginalnych zegarach, no nie mówcie że jest to niemożliwe dla tego samochodu....POZDRO :evil:
			
			
									
									
						- Danek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3410
 - Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
 - Imię: Damian
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.2 KK
 - Lokalizacja: Mazowsze
 - Kontakt:
 
Prędkość katalogowa ABK to 190km/h. LPG II generacji z racji budowy (zwężka w dolocie) i właściwości fizycznych gazu jeszcze bardziej obniża moc i osiągi autka. Czysta fizyka, więc wyprostuj tą górkę 
 . Ścigać się nie mam zamiaru, bo nie muszę i nie będę nikomu niczego udowadniać. Pomiary licznikowe takie czy inne, można sobie darować. Jedynym wiarygodnym pomiarem jest pomiar za pomocą radaru. 
Co do różnic z Citroenem to myślisz, że jego zegar nie przekłamuje? Hahaha. Każdy licznik zawyża wskazywaną prędkość od 5 do 10%. Niewiele (zaledwie kilka) jest autek, których liczniki nie zawyżają pomiaru.
Biorąc za wartość przekłamania 10% wskazania to 210-10%=189km/h. Prostując górkę zejdziemy do jakichś 175-180km/h, a ABT na LPG 175 jest w stanie pociągnąć. Fakt długo to będzie trwało, ale jest możliwe, a to dlatego, że mikser w ABT nie stanowi już tak dużego ograniczenia dolotu jak w ABK bo w ABT takim ograniczeniem jest już moduł wtrysku i dodatkowe zmniejszenie średnicy dolotu jest o wiele mniejsze w stosunku do rzeczywistego przekroju dolotu.
Ale dosyć już o tym, bo wątek nie na ten temat. Nie rozumiem czemu się złościsz.
			
			
									
									
						Co do różnic z Citroenem to myślisz, że jego zegar nie przekłamuje? Hahaha. Każdy licznik zawyża wskazywaną prędkość od 5 do 10%. Niewiele (zaledwie kilka) jest autek, których liczniki nie zawyżają pomiaru.
Biorąc za wartość przekłamania 10% wskazania to 210-10%=189km/h. Prostując górkę zejdziemy do jakichś 175-180km/h, a ABT na LPG 175 jest w stanie pociągnąć. Fakt długo to będzie trwało, ale jest możliwe, a to dlatego, że mikser w ABT nie stanowi już tak dużego ograniczenia dolotu jak w ABK bo w ABT takim ograniczeniem jest już moduł wtrysku i dodatkowe zmniejszenie średnicy dolotu jest o wiele mniejsze w stosunku do rzeczywistego przekroju dolotu.
Ale dosyć już o tym, bo wątek nie na ten temat. Nie rozumiem czemu się złościsz.
- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
kto tu sie złości kolego Danek ja nic nikomu na siłe nie wpieram, nie chcesz to nie wierz (scigac też sie nie chce) a na radar to mnie już nieraz złapali i o dziwo różnica we wskazaniach licznika i radaru była w 2 przypadkach 3 km/h... :evil: widocznie ta Twoja fizyka ma sie nijak do mojego auta :mrgreen: a moze ja nie mam oryginalnego chipa??? ktos może mi podac jakiś numer oryginału dla ABK...
			
			
									
									
						- Danek
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3410
 - Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
 - Imię: Damian
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan
 - Silnik: 2.2 KK
 - Lokalizacja: Mazowsze
 - Kontakt:
 
Ja na pewno nieDarecki3037 pisze:kto tu sie złości kolego Danek
Darecki3037 pisze::evil:
A może to ja wklejam Ci te emotki? One oznaczają chyba "złość" (no chyba, że mój angielski szwankujeDarecki3037 pisze:POZDRO :evil:
To nie jest "moja fizyka", tylko prawa rządzące w świecie techniki.Darecki3037 pisze:widocznie ta Twoja fizyka ma sie nijak do mojego auta
, a kto pisał, że przy ABT będzie się gryzło kierownicę i definitywnie przekreśla ten silniczek jako całkiem żwawą jednostkę napędową? Owszem rakieta to nie jest, ale i ABK to nie Ferrari, a do gazunku II generacji (bo oto w tym wątku pośrednio chodziło) zdecydowanie bardziej nadaje się ABT (nie sprawia tylu kłopotów jak gazownik patałach).Darecki3037 pisze:ja nic nikomu na siłe nie wpieram
Cały czas piszę o standardowym wyposażeniu + LPGszantis pisze:Danek napisał/a:
Prędkość katalogowa ABK to 190km/h.
zależy z jaką skrzynką....
Dobra, koniec na ten temat, bo off top na całego
					Ostatnio zmieniony 05 paź 2007, 11:52 przez Danek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- Darecki3037
 - Audi 80 Klub

 - Posty: 975
 - Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
 - Lokalizacja: Krk
 
wydaje mi sie że po to jest forum żeby wymieniac poglądy na jakiś temat a czy wymiana jest żwawa czy usypiająca to tylko kwestia temperamentu dyskutujacych. W takim razie cos nie tak z moim ABT bo na kompie wychodzi że jest ok a realnie jest do d... dodam że silnik miał teraz zrobiony kapitalny remont i jedyne co się poprawiło to 0 zużycia oleju.  
			
			
									
									
						
							









