Cewka zapłonowa ADR
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Cewka zapłonowa ADR
Witam
Ma ktoś dostęp do jakiejś hurtowni z częściami motoryzacyjnymi. Ktoś kiedyś gdzieś tu oferował się z czymś takim ale już nie pamiętam kto.
Mianowicie potrzebna mi cewka zapłonowa do A4 1,8 ADR.
Ma ktoś dostęp do jakiejś hurtowni z częściami motoryzacyjnymi. Ktoś kiedyś gdzieś tu oferował się z czymś takim ale już nie pamiętam kto.
Mianowicie potrzebna mi cewka zapłonowa do A4 1,8 ADR.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dupa Jaś, zdolny sprzedawca w sklepie zamówił cewkę pod 1,8T a wyraźnie mu mówiłem że cewka ma być podwójna pod 1,8 ADR z 95. Jeszcze próbował mi wmówić że pokazywał mi obrazek jak bym nie wiedział jak ta cewka wygląda. Koszt tej podwójnej 650 zł :roll: To już chyba wolałbym od razu zmienić na 1,8T.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Gdyby był jakiś ciekawy angol w granicach 3,5tyś maks 4tyś w odległości do 150-200 km to uwierz już bym go chapnął. Ale tak filuje od dobrego pół roku, jak nie więcej i nic nie mogę wyhaczyć. Bo kupować sam silnik na SWAPa to mi się nie kalkuluje bo jednak byłoby trochę dodatkowego osprzętu który trzeba by było kupić.spiczi pisze:czyli będzie swap
Jak coś ciekawego się znajdzie to zazwyczaj drugi koniec polski a nie będę ganiał 400km z lawetą żeby obejrzeć auto.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Umie ktoś chociaż trochę oceniać logi? Ostatnio zrobiłem sobie jeden pomiar. Nie miałem nikogo do pomocy więc po pierwszym pomiarze olałem sprawę bo samemu to kiszka. Może niedługo zgarnę kumpla to zrobi się to fest. Ale z pomiaru wyszło coś dziwnego:
Jeśli dobrze mniemam przepływka w 3 miejscach wskazuje prawie identyczny spadek ilości zasysanego powietrza. Tak sobie myślę czy te spadki to nie objaw skoku iskry i chwilowego spadku mocy? Może tak byś?
Jeśli dobrze mniemam przepływka w 3 miejscach wskazuje prawie identyczny spadek ilości zasysanego powietrza. Tak sobie myślę czy te spadki to nie objaw skoku iskry i chwilowego spadku mocy? Może tak byś?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No tak, ale w momencie kiedy powiedzmy idzie przebicie silnik traci na ułamek sekundy moc, spada więc dynamika przyśpieszenia auta, czyli tego wkręcania się na obroty. Ale mniejsza teraz o to bo w sobotę może zdołam zrobić sobie pełne logi pb/lpg bo ten nawet nie wiem na czym był :mrgreen:aldi pisze:IMHO spadek przypływu to nie może być wina świec bo nawet jakby wyłączyć całkiem iskrę to silnik będzie zaciągał powietrze. Chyba że znikną jakieś zjawiska falowe które mogę lepsze zaciągnie powietrza.
Na necie znalazłem logi również z ADRa który był po wymianie przepływki i generalnie wszystko w nim hulało ok. Porównałem więc sobie te wykresy stosując medianę aby je wygładzić (skalowanie co 20rpm). Wykresy nieco odbiegają od siebie, mój ssie niby około 10 g/s mniej ale warunki pewnie były inne. Po za tym on zaczynał przyśpieszanie od 2800rpm a ja od 1500rmp. Ale nie o to chodzi. Generalnie przebieg linii jest bardzo podobny z tym że u mnie od 4000rmp zaczyna coś się dziać i linia nie jest już taka płynna. Dziwny jest ten spadek w granicach 3000rpm na moim wykresie i tym z sieci.