Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Cewka zapłonowa ADR

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Cewka zapłonowa ADR

Post autor: Motostacja pl » 27 lut 2012, 22:31

Witam

Ma ktoś dostęp do jakiejś hurtowni z częściami motoryzacyjnymi. Ktoś kiedyś gdzieś tu oferował się z czymś takim ale już nie pamiętam kto.

Mianowicie potrzebna mi cewka zapłonowa do A4 1,8 ADR.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 lut 2012, 22:51

Doc pisał o jakiejs wyprzedaży.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 lut 2012, 23:01

trepek pisze:Doc pisał o jakiejs wyprzedaży.
Nie ma na ich stanie, a cena kosmos bo ponad 1100 zł :mrgreen:

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 28 lut 2012, 01:10

Rafał daj nr.częsci

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 lut 2012, 11:06

058 905 101 A

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4646
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 28 lut 2012, 15:50

Mam jeszcze dostępne 4 szt, numer: 058 905 105
Oczywiście cewki są używane.
Jakby co... zapraszam ;-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 28 lut 2012, 20:06

niestety cewka/moduł do 1,8 N/A to koszt 240 euro

sama cewka w granicy 50 euro/aso

Doc`a są do 1,8t.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 lut 2012, 20:15

Zamówiłem dziś w jednym sklepie, niby w cenie 150 zł SWAGa. Zobaczymy co to przyjdzie. A swoją drogą dziwna sprawa że nigdzie tego nie ma. Na allegro ledwie dwie sztuki i to używki. W IC na stanie nie ma. Dzwoniłem do kilku sklepów i też nigdzie nie było na stanie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 mar 2012, 10:34

Dupa Jaś, zdolny sprzedawca w sklepie zamówił cewkę pod 1,8T a wyraźnie mu mówiłem że cewka ma być podwójna pod 1,8 ADR z 95. Jeszcze próbował mi wmówić że pokazywał mi obrazek jak bym nie wiedział jak ta cewka wygląda. Koszt tej podwójnej 650 zł :roll: To już chyba wolałbym od razu zmienić na 1,8T.

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 01 mar 2012, 11:21

Labiel pisze: Koszt tej podwójnej 650 zł :roll: To już chyba wolałbym od razu zmienić na 1,8T.
czyli będzie swap <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 mar 2012, 13:17

spiczi pisze:czyli będzie swap
Gdyby był jakiś ciekawy angol w granicach 3,5tyś maks 4tyś w odległości do 150-200 km to uwierz już bym go chapnął. Ale tak filuje od dobrego pół roku, jak nie więcej i nic nie mogę wyhaczyć. Bo kupować sam silnik na SWAPa to mi się nie kalkuluje bo jednak byłoby trochę dodatkowego osprzętu który trzeba by było kupić.

Jak coś ciekawego się znajdzie to zazwyczaj drugi koniec polski a nie będę ganiał 400km z lawetą żeby obejrzeć auto.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 mar 2012, 20:28

Umie ktoś chociaż trochę oceniać logi? Ostatnio zrobiłem sobie jeden pomiar. Nie miałem nikogo do pomocy więc po pierwszym pomiarze olałem sprawę bo samemu to kiszka. Może niedługo zgarnę kumpla to zrobi się to fest. Ale z pomiaru wyszło coś dziwnego:

Obrazek

Jeśli dobrze mniemam przepływka w 3 miejscach wskazuje prawie identyczny spadek ilości zasysanego powietrza. Tak sobie myślę czy te spadki to nie objaw skoku iskry i chwilowego spadku mocy? Może tak byś?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 mar 2012, 22:23

IMHO spadek przypływu to nie może być wina świec bo nawet jakby wyłączyć całkiem iskrę to silnik będzie zaciągał powietrze. Chyba że znikną jakieś zjawiska falowe które mogę lepsze zaciągnie powietrza.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 01 mar 2012, 22:39

aldi pisze:IMHO spadek przypływu to nie może być wina świec bo nawet jakby wyłączyć całkiem iskrę to silnik będzie zaciągał powietrze. Chyba że znikną jakieś zjawiska falowe które mogę lepsze zaciągnie powietrza.
No tak, ale w momencie kiedy powiedzmy idzie przebicie silnik traci na ułamek sekundy moc, spada więc dynamika przyśpieszenia auta, czyli tego wkręcania się na obroty. Ale mniejsza teraz o to bo w sobotę może zdołam zrobić sobie pełne logi pb/lpg bo ten nawet nie wiem na czym był :mrgreen:

Na necie znalazłem logi również z ADRa który był po wymianie przepływki i generalnie wszystko w nim hulało ok. Porównałem więc sobie te wykresy stosując medianę aby je wygładzić (skalowanie co 20rpm). Wykresy nieco odbiegają od siebie, mój ssie niby około 10 g/s mniej ale warunki pewnie były inne. Po za tym on zaczynał przyśpieszanie od 2800rpm a ja od 1500rmp. Ale nie o to chodzi. Generalnie przebieg linii jest bardzo podobny z tym że u mnie od 4000rmp zaczyna coś się dziać i linia nie jest już taka płynna. Dziwny jest ten spadek w granicach 3000rpm na moim wykresie i tym z sieci.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl