Witam,
zdemontowałem ostatnio kable zapłonowe i kopułkę rozdzielacza (nic więcej nie ruszałem), jakie powinno być ustawienie kopułki (czy ma to jakieś znaczenie), kopułka wpinana na klamry, nie ma na niej żadnych oznaczeń. Jak podłączyć kable zapłonowe? Jak pisałem kopułka nie ma oznaczeń więc nie wiem też gdzie wpiąć pierwszy kabel.
[80 B3 1.8S] kopułka rodzielacza i kable zapłonowe
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kopułka musi wskoczyc na swoje miejsce, ustaw na aparacie mniej więcej tak jak powinna byc i lekko obracaj a wskoczy w swoje miejsce i zepnij klamrami.
Nastepnie jeśli chcesz przelozyc kable to ustaw sobie w dłoni tak jak była zamontowana na aparacie i wyjmij jeden przewod i wepnij w takie same miejsce jak w nowej kopułce :mrgreen: .
Mam nadzieje, że palec tez wymieniasz na nowy :?:
Nastepnie jeśli chcesz przelozyc kable to ustaw sobie w dłoni tak jak była zamontowana na aparacie i wyjmij jeden przewod i wepnij w takie same miejsce jak w nowej kopułce :mrgreen: .
Mam nadzieje, że palec tez wymieniasz na nowy :?:
jak założysz palec, to tam gdzie pokazuje on, to musi być wpięty kabel 1 cylindra na kopułce. kolejność zapłonu na kopułce jest następująca: 1-3-4-2
czyli:
1 kabel to jest patrząc na kopułkę lewa dolna strona kopułki i kabel idzie na świecę 1. 3 jest nad 1 w górnej lewej części kopułki i kabel idzie do trzeciej świecy, 4 górna prawa część kopułki i kabel podłączamy do świecy nr 4, dolna prawa część kopułki to podłączenie kabla idącego do świecy nr 2. pod warunkiem że masz nieprzestawiony zapłon, tak przynajmniej jest u mnie w tym samym silniku
czyli:
1 kabel to jest patrząc na kopułkę lewa dolna strona kopułki i kabel idzie na świecę 1. 3 jest nad 1 w górnej lewej części kopułki i kabel idzie do trzeciej świecy, 4 górna prawa część kopułki i kabel podłączamy do świecy nr 4, dolna prawa część kopułki to podłączenie kabla idącego do świecy nr 2. pod warunkiem że masz nieprzestawiony zapłon, tak przynajmniej jest u mnie w tym samym silniku