Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK 2.0E 115Km] Piszcząca pompa paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
siasiksiak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 paź 2010, 07:34
Lokalizacja: Warszawa/Mazowieckie

[B4 ABK 2.0E 115Km] Piszcząca pompa paliwa

Post autor: siasiksiak » 03 mar 2012, 12:15

Witam Panowie.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć, dlaczego zaraz po uruchomieniu silnika piszczy mi pompa paliwa? Wymieniałem wczoraj filtr paliwa i od tego czasu tak się dzieje. Zapowietrzyło się coś czy jak?
Ostatnio zmieniony 03 mar 2012, 16:42 przez siasiksiak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 03 mar 2012, 12:37

jesteś pewien ze to pompa paliwa?

Awatar użytkownika
siasiksiak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 paź 2010, 07:34
Lokalizacja: Warszawa/Mazowieckie

Post autor: siasiksiak » 03 mar 2012, 12:38

Ewidentnie piszczy spod tylnich siedzeń..

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 03 mar 2012, 13:41

jak ci auto stanie bedziesz wiedzial ze pompa padła jezeli auto jezdzi to nic nie rób chyba ze ci to bardzo przeszkadza to kup i wymień

Nawet jak by złapała powietrze to zadna tragedia,bo to nie diesel.
Ja u siebie zmieniałem filtr ze 2 razy przy pierwszym przekreceniu na zapłon tyle ze pompe bylo bardziej słychać ale to raczej normalne zjawisko ze wzgledu chwilowego braku paliwa

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 mar 2012, 16:42

siasiksiak pisze:po uruchomieniu silnika piszczy mi pompa paliwa?
A ile masz paliwa w baku?

Awatar użytkownika
siasiksiak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 paź 2010, 07:34
Lokalizacja: Warszawa/Mazowieckie

Post autor: siasiksiak » 03 mar 2012, 17:56

NO za dużo to już nie ma.. :P Ale wcześniej nie piszczało.. A poza tym, po tej wymianie filtra ewidentnie ma problem z odpalaniem teraz. Załąpie. Zgaśnie. Nie załapie, załapie w końcu, ale zanim zacznie normalnie pracowac silnik to trwa kilka sekund.. Zapowietrzyło sie..?

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 03 mar 2012, 21:34

U mnie kiedyś też piszczała, ale to inny silnik i pompa pod zbiornikiem(zewnętrzna)-pomogła regeneracja, wg mnie jedyna pewna metoda i tania. Najpierw kupiłem zamiennik za ok. 300zł i pochodził tylko 3 dni :!: i zaczął piszczeć a benzyna lała się pod auto :!:
Tu masz linka: http://www.serwispomp.pl/ -jeżdżę już 1,5 roku i jest ok <ok>
Zamienniki i podróbki z reguły dają wyższe ciśnienie i rozwalaja którąś część układu paliwowego lub pompa rozsadzi samą siebie! Ciśnienie musi być idealne takie jak dał producent! To najważniejszy parametr pompy paliwa :lol:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 03 mar 2012, 21:46

NO za dużo to już nie ma.. :P Ale wcześniej nie piszczało..
No to weź zatankuj.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 03 mar 2012, 22:00

To prawda, że jeżdżenie na 'oparach' wykańcza pompę szczególnie wewnętrzną...
Tak jak kolega doradził najpierw zatankuj większą ilość paliwa, żeby się przekonać czy to pompa na 100% ;-)

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 04 mar 2012, 10:42

Moim zdaniem również paliwo prawie jestem tego pewien, możliwe że masz według wskaźnika nawet te 10L ale warto zwrócić uwagę na to iż w dzisiejszych czasach w tych pozostałych litrach będzie np. do 50% wody? Auto nie jest nowe a stacje paliw są jakie są. A jak masz jeszcze mniej paliwa to pomyśl zwłaszcza jak jest auto pochylone na stronę nie korzystną dla pompki. Jeśli twój wskaźnik paliwa ciągle będzie sięgał do trzech czerwonych kresek pompka długo nie wytrzyma no a koszt nie 20 zł.

BLUECONECT, ile dałeś za regenerację?

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 04 mar 2012, 16:48

Z przesyłką ok. 170zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl