Nie wiem dlaczego wywaliło temat więc piszę ponownie:
Witam wszystkim forumowiczów, mam problemy z samochodem, duże spalanie ok 9/10l, nie odpala jak jest ok -10, po przy gazowaniu na na max na postoju wpada w jakieś ''turbulencje'' tzn zaczyna trząść silnikiem i obroty spadają do ~500/600 i w tym momencie nie reaguje na naciśniecie gazu i wali sadzami z rury wydechowej, ogólnie dużo by wymieniać, samochód nie chodzi tak jak wcześniej nie ma takiego przyśpieszenia itp.
Inny problem to przy przekręceniu kluczyka kontrolka od świeć żarowych nie gaśnie i samochód nie chce odpalać, pomaga tylko odłączenie i podłączenie klemy od + (występuje sporadycznie)
Warto jeszcze wspomnieć że minimalnie ''słabo żarzy się nom stop'' kontrolka od oleju.
Jak rozkminicie co z nim jest nie tak będę naprawdę wdzięczny
Zrobiłem logi i proszę was o analizę.
Passat B4 1.9TDI 1Z 1996r
Logi statyczne:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73854.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73856.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73858.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73853.html
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73857.html
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73855.html
Logi Statyczne BS:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73859.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73860.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73861.html
Logi Dynamiczne:
Grupy: 000,000,000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73873.html (W TYM LOGU KONIECZNIE PATRZ TYLKO NA OSTATNIĄ GRUPĘ NA SAMYM DOLE!!)
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73869.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73870.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73871.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73872.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/karol_73874.html
Natomiast co do błędów to kiedyś wyskoczyły takie:
01117
65535
Natomiast teraz wyskakują takie:
1117
0575
Będę wdzięczny za jaką kol wiek pomoc.
[VW PASSAT B4 1.9TDI 1Z 1996r] analiza logów
[VW PASSAT B4 1.9TDI 1Z 1996r] analiza logów
Ostatnio zmieniony 05 mar 2012, 07:48 przez karol, łącznie zmieniany 2 razy.
Widzę że temat powraca.
Popraw tytuł jak Pan moderator prosi, bo będzie usunięty.
A ja powtórzę co poprzednio pisałem:
- zawór N75 prawdopodobnie uszkodzony (przeładowanie)
- kąt wtrysku lekko się spóźnia, ale tragedii nie ma
- ten termostat trochę niepewny (trochę za mała temperatura na kilku logach)
Błędy:
- 1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF (sprawdź napięcie ładowania, powinno być 13,8 - 14,4 V)
- 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym (tak jak wspominałem za duże doładowanie)
- 65525 - nie znam takiego błędu, pewnie chodzi o 65535 - uszkodzenie sterownika, pamięci, problem z zasilaniem, masą (czasami ma wpływ nieszczelny wężyk między dolotem a MAP sensorem w ECU)
Popraw tytuł jak Pan moderator prosi, bo będzie usunięty.
A ja powtórzę co poprzednio pisałem:
- zawór N75 prawdopodobnie uszkodzony (przeładowanie)
- kąt wtrysku lekko się spóźnia, ale tragedii nie ma
- ten termostat trochę niepewny (trochę za mała temperatura na kilku logach)
Błędy:
- 1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF, Sygnał ładowania generatora terminala DF (sprawdź napięcie ładowania, powinno być 13,8 - 14,4 V)
- 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym (tak jak wspominałem za duże doładowanie)
- 65525 - nie znam takiego błędu, pewnie chodzi o 65535 - uszkodzenie sterownika, pamięci, problem z zasilaniem, masą (czasami ma wpływ nieszczelny wężyk między dolotem a MAP sensorem w ECU)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: a powiedz mi w jakim celu dajesz mu tak po obrotach na jałowym :?: jak już tak chcesz coś sprawdzić to przynajmniej rób tak na dobrze rozgrzanym silniku ,bo na nierozgrzanym dostateczne oleju podwiesza hydropopychacze,a co do błedów to kolega wyżej już napisał ...ewidentnie przeładowuje i jechał przy tym nie będzie jak powinien ...n75 do sprawdzenia i szczelność wężyków.Bład 65535 zapewne od odłaczania zasiania ecukarol pisze: po przy gazowaniu na na max na postoju wpada w jakieś ''turbulencje'' tzn zaczyna trząść silnikiem i obroty spadają do ~500/600 i w tym momencie nie reaguje na naciśniecie gazu i wali sadzami z rury wydechowej
W takim celu daje mu po obrotach bo sprawdzałem czy to samo się dzieje na postoju, bo w trakcie jazdy zdarzyło się kilka razy przy wyprzedzaniu. Zacząłem się zastanawiać czy może katalizator nie zapchany i silnik się dusi ale to chyba mało prawdopodobne.MUNIOR pisze::shock: a powiedz mi w jakim celu dajesz mu tak po obrotach na jałowym :?: jak już tak chcesz coś sprawdzić to przynajmniej rób tak na dobrze rozgrzanym silniku ,bo na nierozgrzanym dostateczne oleju podwiesza hydropopychacze,a co do błedów to kolega wyżej już napisał ...ewidentnie przeładowuje i jechał przy tym nie będzie jak powinien ...n75 do sprawdzenia i szczelność wężyków.Bład 65535 zapewne od odłaczania zasiania ecu
Ten błąd 65535 to wyskoczył ok roku temu ale komputer nie był odłączany, z rok przed wyskoczeniem tego błędu był wymieniany jakiś wężyk od podciśnienia bodajże szedł od ecu do chłodniczki od interculera bo był cały mokry
Co do kontrolki od świec to tak jak pisaliście w poprzednim temacie o przekaźniku 109, miał dwa zimne luty na cewce, z czasem się okaże czy pomogło