[1.9 TDi] czy mogę sie połączyć interfejsem z bmw obdII ??
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
Sprawdziłem te napięcia u siebie w B4.
Posiadam takie sterowniki jak: silnik, airbag, ABS i immobilizer, ze wszystkimi się łączę nawet interfejsem od Viakena K-line za 50zł i programem VAG COM 311-2. Silnik na osprzęcie Pierburga 95r.
Czarna wtyczka: zawsze jest napięcie zasilania.
Biała wtyczka:
Nie ma napięcia gdy zapłon wyłączony.
Gdy włączymy zapłon:
-na linii K względem plusa jest 5V,
-na linii K względem minusa jest około 6,5V
-na lini L względem plusa pojawiło się na jakiś czas napięcie około 1V
-między K i L nie ma żadnego napięcia
Zdecydowana większość modułów chodzi na samej linii K. Linia L występowała w starszych układach np. Digifant. U nas raczej nie potrzebna.
Opis pinów gniazda:
Posiadam takie sterowniki jak: silnik, airbag, ABS i immobilizer, ze wszystkimi się łączę nawet interfejsem od Viakena K-line za 50zł i programem VAG COM 311-2. Silnik na osprzęcie Pierburga 95r.
Czarna wtyczka: zawsze jest napięcie zasilania.
Biała wtyczka:
Nie ma napięcia gdy zapłon wyłączony.
Gdy włączymy zapłon:
-na linii K względem plusa jest 5V,
-na linii K względem minusa jest około 6,5V
-na lini L względem plusa pojawiło się na jakiś czas napięcie około 1V
-między K i L nie ma żadnego napięcia
Zdecydowana większość modułów chodzi na samej linii K. Linia L występowała w starszych układach np. Digifant. U nas raczej nie potrzebna.
Opis pinów gniazda:
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Zawsze jest linia K i L tylko występuje osobno lub razem K-odbiór L- nadawanie.
Dlatego w przypadku kiedy mamy interfejs z jednym kablem K (odbiór i nadawanie) a w aucie dwa kable osobno K i L to trzeba łączyć razem K+L jako jeden. To że linia L nie występuje to oznacza że moduł ma odbiór i nadawanie na tej samej linii.
Dlatego w przypadku kiedy mamy interfejs z jednym kablem K (odbiór i nadawanie) a w aucie dwa kable osobno K i L to trzeba łączyć razem K+L jako jeden. To że linia L nie występuje to oznacza że moduł ma odbiór i nadawanie na tej samej linii.