Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

gruzzz i tona spamu

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 mar 2012, 00:03

Miałeś SB serie na słabiutkiej 9mm pompie, więc nie wiesz na co ten silnik stać. Za krótko go niestety miałeś żebyś mógł się wypowiadać na temat jego osiągów po poważniejszych modyfikacjach.
Dla mnie i dla wielu innych osób, NG brzmi jak zarzynana kosiarka, ale to jest moje zdanie, Ty masz swoje i masz do tego pełne prawo. A haters gonna hate i nic na to nie poradzę. Poczekajcie na wykres i dajcie mi święty spokój bo wy wszyscy jesteście mocni przez klawiaturę komputera, a na jakimś spocie jakbyśmy sie spotkali to założe sie że była by zupełnie inna rozmowa (nie koniecznie w nieprzyjaznej atmosferze).

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 05 mar 2012, 00:10

pawelrybak15, widać po ostrzeżeniach jak mocny jesteś:) skąd wiesz jak długo SB miałem i skąd wiesz że było seryjne co?? Więc nie gadaj głupot bo nie Ty jedyny masz SB+ hah. Mowa o silniku który pamięta połowę lat 70 z golfa mk1 i pojemności jeszcze wtedy 1.5 litra który ewoluował przez wieki :D

Piszesz że wszyscy mają dać Ci święty spokój to może warto pomyśleć nad sobą co?? no chyba że twój wiek nie jest adekwatny do stanu faktycznego albo masz pierwsze autko i wszystkie rozumy pozjadałeś AMEN.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 mar 2012, 00:25

Miałeś B3 z tym silnikiem przez kilka miesięcy bo je rozbiłeś a potem sprzedałeś.
Czytałem Twój temat bo dawniej gdy więcej przesiadywałem na necie przeglądałem prawie każdy temat w którym był samochód z silnikiem Turbo D, w tym także Twój i nie pisałeś ani słowa o modyfikacjach, jedynie gdzieś w dziale technicznym napomknąłeś, że trochę pokręciłeś śrubkami na pompie, a to nie są poważniejsze modyfikacje. Owszem daje to dobry efekt, ale dopiero wymiana pompy na mocniejszą pozwala wycisnąć więcej z SB.
Raz jeszcze powtarzam, poczekajcie na kolejny wykres.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 05 mar 2012, 00:40

Raz jeszcze powtarzam, poczekajcie na kolejny wykres.
Chyba rok już na niego czekam:)

A co do mojego SB to cie teraz zaskoczę bo mam kontakt do dziś z poprzednim właścicielem i nie było to seryjne SB ale nie ma się czym podniecać. Zapanuj nad emocjami, pokaż wykres itd to wszyscy dadzą Ci spokój i koniec OT

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 05 mar 2012, 19:36

pawelrybak15 pisze:V6 brzmi o wiele lepiej niż kibel NG. Wszystkie R5 prócz 7A to porażka a największą porażką jest mechaniczny wtrysk <ok>
Jeśli już R5 to AAT albo AEL :-P
powiedz to wszystkim właścicielom 3B czy też AANów i historycznych ADU... ;)
ślepak pisze:spaykee, jakie plany dziadzie na 2012?:D kiedy wpadasz do trójmiasta?:>
plany są, wszystko do realizacji planów leży w garażu i nabiera wartości urzędowych od wielu miesięcy... <mikolaj>
A w Trójmieście... nie wiem, może za miesiąc. Póki co nie mam po co jechać. starzy znajomi z którymi lubiłęm wypić coś w uja walą ;)
pawelrybak15 pisze:NG brzmi jak zarzynana kosiarka
pawelrybak15 pisze:haters gonna hate
wszystko w temacie. I proszę mi w temacie nic już o traqktorach nie pisać. ;) Możesz negować mójego swapa, wybór silnika, jego dźwięk, moc, brak potencjału, co sobie chcesz. Ale jeszcze raz napiszesz cokolwiek o przewadze ropy, o tym jaki masz zajebisty silnik, to po prostu cię odwiedzę i inaczej porozmawiamy <ok> Opanuj się chłopie. Każdy lubi co innego, ale nie przekonuj kogoś do czegoś czym Ty się jarasz a na co inni ciepłym moczem leją. To kompletnie bezcelowe i jedynie robisz śmietnik a z siebie samego ogólne posmiewisko. ;-) To taka dobra rada
pawelrybak15 pisze: Raz jeszcze powtarzam, poczekajcie na kolejny wykres.
nie wrzucaj mi go w tym temacie, proszę ;-)
ślepak pisze:koniec OT
dzięki bogu, haha :D

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 mar 2012, 19:41

Nie ciskam Ci, że wswapowałeś NFa, bo to Twój wybór i Twoja sprawa więc o co chodzi ? <ok>
Dziękuje Ci za przypomnienie o tak zacnych jednostkach jak 3B/AAN oraz ADU, bo to również fajne silniki, tyle że w momencie pisania poprzedniego posta najzwyczajniej w świecie o nich zapomniałem :-)

Pozdro <piwo>

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 05 mar 2012, 19:43

pawelrybak15 pisze:najzwyczajniej w świecie o nich zapomniałem :-)
spoko, każdemu się zdaża <ok>
pawelrybak15 pisze:Nie ciskam Ci, że wswapowałeś NFa, bo to Twój wybór i Twoja sprawa więc o co chodzi ? <ok>
a tak się przysrałem, jak zawsze :lol:
pawelrybak15 pisze: Pozdro <piwo>
<piwo>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 mar 2012, 19:47

Skoro na serio kupiłeś B3 w Dieslu to chociaż je szanuj i wywal tą sznurówkę z wycieraczki <ok>

Pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 05 mar 2012, 19:56

sznurówka musi zostać bo nadaje uroku ursusowi wiec wiesz spajki <ok>

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 05 mar 2012, 19:59

pawelrybak15 pisze:Skoro na serio kupiłeś B3 w Dieslu to chociaż je szanuj i wywal tą sznurówkę z wycieraczki <ok>
chyba żarty sobie robisz. Dobre patenty zostają.
barto-team pisze:sznurówka musi zostać bo nadaje uroku ursusowi wiec wiesz spajki <ok>
dobrze wiem <ok> oraj pole musi być <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 mar 2012, 20:12

Brak mi słów :shock:
Każde 80 powinno się szanować, więc prowizory powinny pójść raus :-P

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 05 mar 2012, 20:12

Każde 80 powinno się szanować
kto to powiedział? Auto jak auto.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 mar 2012, 20:17

Ja tak powiedziałem :-P
I nie tylko ja to powiem. Wszyscy klubowicze Polskiego Klubu Audi 80 powinni takową zasadę wyznawać.

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 05 mar 2012, 20:21

ale zrozum też że to auto ma taki styl <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 05 mar 2012, 20:25

Akurat ta 80ka ma być użytkowana aż do zajechania, licznik ma taki ładny przebieg ze pasuje go przekręcić <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl