Witam was drodzy forumowicze!
Mój problem zaczął się od tego że brakowało pierwszych dwóch biegów nawiewu.
Zatem rozkręciłem całą centralną konsolę w celu wyciągnięcia całego sterowania nawiewów.
Poczytałem na forum i postanowiłem podociskać blaszki, ale jak się okazuje styki są dobre,
mimo to nawiewy dalej nie działają jak należy.
Okazuje się że nie ma linki która powinna znajdować się przy stykach od siły nawiewu.
Szukałem jej wszędzie i jej po prostu nie ma... Nie wiem czy tak powinno być, czy też nie...
Mam wersję z klimatyzacją manualną jeżeli ma to jakiekolwiek znaczenie.
Uważam że brak linki jest powodem braku dwóch pierwszych biegów dla tego,
że podczas zmiany biegów przemieszcza się również bolec na którym powinna być linka.
Chciałbym wiedzieć gdzie mógłbym jej szukać, czy też gdzie miałaby być podpięta z drugiej strony.
Dokładam zdjęcie miejsca o którym mówię.
[B4 1Z] Brak I i II biegu nawiewu.
[B4 1Z] Brak I i II biegu nawiewu.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 13:08 przez voltan91, łącznie zmieniany 1 raz.
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Opornice wykluczyłem z tego względu że gdy ją wypiąłem to działał tylko czwarty bieg, więc uznałem że skoro z nią działa trzeci to styki...
No cóż to w takim razie podskoczę to elektronicznego po bezpiecznik...
Dzięki za pomoc!
[ Dodano: 2012-03-07, 13:01 ]
Tak jak myślałem, wymiana bezpiecznika nie zmieniła sytuacji, nadal brak I i II biegu nawiewu...
Nie mam pojęcia co jest nie tak, styki "blaszki" poprawione...
No cóż to w takim razie podskoczę to elektronicznego po bezpiecznik...
Dzięki za pomoc!
[ Dodano: 2012-03-07, 13:01 ]
Tak jak myślałem, wymiana bezpiecznika nie zmieniła sytuacji, nadal brak I i II biegu nawiewu...
Nie mam pojęcia co jest nie tak, styki "blaszki" poprawione...
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
PAKIN, Twój problem nie ma żadnego powiązania z tym tematem. Musisz w tym dziale poszukać https://audi80.pl/elektryka-vf7.htm
voltan91, ja z własnego doświadczenia wiem, że to padła opornica. 4 bieg idzie po za opornicą i on będzie zawsze. Chyba że masz spalony bezpiecznik. Najczęściej uwalające się biegi nawiewu to I i II. Nie mówię że na 100% u Ciebie jest ten problem, bo nie chcę żebyś prze zemnie kupował opornicę drugą, a koszt to około 50 zł, ale gdyby ktoś z okolicy miał na podmiankę, to była by to najlepsza sprawa
voltan91, ja z własnego doświadczenia wiem, że to padła opornica. 4 bieg idzie po za opornicą i on będzie zawsze. Chyba że masz spalony bezpiecznik. Najczęściej uwalające się biegi nawiewu to I i II. Nie mówię że na 100% u Ciebie jest ten problem, bo nie chcę żebyś prze zemnie kupował opornicę drugą, a koszt to około 50 zł, ale gdyby ktoś z okolicy miał na podmiankę, to była by to najlepsza sprawa
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt: