Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2.3 NG] Nie odpala. Rozrusznik kreci a rozrząd stoi.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
SHITERS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2012, 13:35
Lokalizacja: Suwałki

[90 B3 2.3 NG] Nie odpala. Rozrusznik kreci a rozrząd stoi.

Post autor: SHITERS » 04 mar 2012, 21:16

Tak jak w temacie. Brak iskry bo paluch sie nie rusza. rozrzad stoi w miejscu. I nie mam pojecia co jest. Normalnie chdziła jak żyletka odpalała od strzała. Wczoraj pojechalem do dziewczyny zgasiłem i juz nie odpaliła. Rozrusznik kreci normalnie. Pomocy. Z góry dziekuje za podpowiedzi co robić dalej.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2012, 23:05 przez SHITERS, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 04 mar 2012, 21:58

moze zerwał sie rozrzad ?

SHITERS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2012, 13:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: SHITERS » 04 mar 2012, 22:13

rozrzad okej. Napięty. ale wgl go nie obraca. z tego co czytam wszystkie tematy wywniosowalem ze mozliwe ze mi zerwało klin na wale. ale nie wiem czy byly by takie objawy. i wyczytalem ze mój silnik jest bekolizyjny i zawory i głowica jest ok jak poszedł klin. Jesli to to to wystarczy wymienić tylko kółko czy tez rozrząd ? skoro jest w dobrym stanie ?

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 05 mar 2012, 13:43

Z tego co ja wiem NG jest kolizyjne czyli jak rozrzad sie zrywa to klapa . Zalezy ile ten rorzad ma juz lat i km

SHITERS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2012, 13:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: SHITERS » 05 mar 2012, 18:46

Czyli jak poszedł mi klin na wale to głowica do remontu ? bo czytalem na forum dla kogos w ng ten klin padl i wystarczylo tylko kółeczko zmienic.

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 05 mar 2012, 18:53

Niech się wypowie ktoś mądrzejszy bo ja nie wiem ;] ja na twoim miejscu wymienił bym te kółeczko , ustawił rozrząd i spróbował zakręcić/odpalić

Tadi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 11 sty 2012, 23:37

Post autor: Tadi88 » 05 mar 2012, 20:10

Bęndix (sprzęgło) w rozruszniku skończył się, dlatego rozrusznik kreci (wirnik w rozruszniku) ale zębatka rozrusznika stoi w miejscu, bo się ślizga i nie napędza wału.

SHITERS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2012, 13:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: SHITERS » 06 mar 2012, 17:26

Tadi88 pisze:Bęndix (sprzęgło) w rozruszniku skończył się, dlatego rozrusznik kreci (wirnik w rozruszniku) ale zębatka rozrusznika stoi w miejscu, bo się ślizga i nie napędza wału.
To dlaczego jak krece rozrusznikiem na biegu to auto jedzie ?

maciek1006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 26 sie 2011, 14:09

Post autor: maciek1006 » 06 mar 2012, 17:43

jezeli krecac rozrusznikiem auto jedzie to napewno nie bendix , musisz raczej rozebrac rorzad i zobaczyc co z tym kółkiem

Tadi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 11 sty 2012, 23:37

Post autor: Tadi88 » 06 mar 2012, 18:01

SHITERS pisze:To dlaczego jak krece rozrusznikiem na biegu to auto jedzie ?
to wyklucza moje założenie.

SHITERS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2012, 13:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: SHITERS » 06 mar 2012, 18:15

ale czy jak te kółko sie uszkodzi to może w tym silniku pogiąć zawory itp ? Czy moge wiazać sie tylko z kosztami kółeczka i rozrzadu.

Tadi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 11 sty 2012, 23:37

Post autor: Tadi88 » 06 mar 2012, 18:22

niby mogło pogiąć zawory, ale nie musiało. Gdyby pogięło zawory, to jako użytkownik tego auta, usłyszał byś bardzo niepokojące dźwięki. Słyszałeś coś ?

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 06 mar 2012, 21:01

Tak to jest z Ng.... Niby jest kolizyjny.

Ale wcale nie musiało pogiąć zaworów. Niestety czeka Cię rozbieranie....

SHITERS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 23 lut 2012, 13:35
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: SHITERS » 07 mar 2012, 00:20

Tadi88 pisze:niby mogło pogiąć zawory, ale nie musiało. Gdyby pogięło zawory, to jako użytkownik tego auta, usłyszał byś bardzo niepokojące dźwięki. Słyszałeś coś ?
Nic nie usłyszalem. przy normalniej jezdzie mi ja zdusiło. i juz nie zapaliła. Najpierw myslaem ze benzyny zabrałko. ale jak obliczylem ze jeszcze powinno byc na 50 km to zajrzałem pod maske, zachowywała sie tak jak by iskry nie było. sprawdzam i nie ma . zdejmuje kopułkę a tu paluch sie nie kreci, potem spojrzałem na rozrząd i tez sie nie kreci. kumpel mówił co ma coupe 20v ze mu tak samo bylo i ze mial caly silnik do remontu. Jedni gadaja ze to silnik bez kolizyjny, jedni ze kolizyjny. Nie prubowalem go palic na pych. Tylko rozrusznikiem. Zdemontowalem dzis zderzak gril i osłone rorzadu. nie widać po pasku zeby cos bylo nie tak. siedzi Twardo czyli nie rozciagniety, ząbki nie pozrywane. Niby jestem z zawodu mechanikiem ale jeszcze sie edukuje. jutro zabieram sie za wymiane kółka i jade do mechanika przed odpaleniem zeby sprawdził czy napewno rozrząd jest ok. i bedzie chwila prawdy. Jak slnik bedzie do wymiany to biore od kumpla coupe 2.8 rozbitą i z padnietym mostem tylnim za 2k [http://allegro.pl/audi-80-coupe-2-8-v6-i2182552735.html] i bedzie swap.

Tadi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 11 sty 2012, 23:37

Post autor: Tadi88 » 07 mar 2012, 20:18

SHITERS pisze:czy napewno rozrząd jest ok
masz Dwa znaki, jeśli beda w lini, znaczy ze ok. Po co Ci mechanik ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl