Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDi 1Z] Analiza logów. Grupa 000.

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

[80 B4 1.9 TDi 1Z] Analiza logów. Grupa 000.

Post autor: tasioreq » 08 mar 2012, 14:18

Witam. Panowie nie wiem w jakim dziale pisać tego posta, dlatego napiszę tutaj. Dzisiaj sobie podpiąłem Vaga i znalazło mi błąd silnika, nazwa: "00513 - Engine Speed Sensor (G28) 05-10 - Input Open - Intermittent". Powiedzcie mi co to może być i gdzie tego szukać. Sprawdzałem w googlach i chyba chodzi o czujnik obrotów ? Proszę Was o pomoc ; ) Nie wiem, gdzie wklejać logi do analizy to od razu Was o to poproszę:

http://img809.imageshack.us/img809/7273/beztytuujvj.jpg

To są logi, które udało mi się zapisać, nie wiem, czy to o to chodzi.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2012, 16:58 przez tasioreq, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 mar 2012, 14:28

Niska dawka paliwa w logach.

A co do błędu - czujnik położenia wału w skrzyni biegów, sygnał przerywany. Sprawdź kabelki, ew. czujnik.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 mar 2012, 14:28

To jest czujnik położenia wału G28.
sprawdz dokładnie cały przewód od wtyczki do czujnika bo może przetarta izolacja gdzies jest i styka sie z silnikem. Skasuj błąd i sprawdz czy powraca.
przy okazji wymiany oleju mozesz wykrecić go i wyczyscic.
Jakie masz problemy i jak Ci samochod zachowuje z tym błędem :?:

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 08 mar 2012, 15:02

Powiem tak, że jak go skasowałem to już się nie pojawia. Kiedyś czyściłem sobie wszystkie wtyczki i ogólnie kabelki, może być tak, że błąd był z kiedyś ? ; ) Podłączyłem go pod kompa przede wszystkim z powodu, że mi nie odpala na zimnym, bez grzania świeć, dokładny opis problemu: https://audi80.pl/80-19-tdi-94-kreci ... 291,15.htm.

Awatar użytkownika
karol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 27 lis 2006, 23:37

Post autor: karol » 08 mar 2012, 16:51

Na Boschu jest?

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 08 mar 2012, 16:53

Tak, tak, na boshu.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 08 mar 2012, 18:06

Termostat do wymiany trzyma ci temperature 90 stopni i nagrzewa sie do 90 stopni po 7 km

Awatar użytkownika
karol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 27 lis 2006, 23:37

Post autor: karol » 08 mar 2012, 18:25

goldi j51 pisze:Termostat do wymiany trzyma ci temperature 90 stopni i nagrzewa sie do 90 stopni po 7 km
Możesz stwierdzić po czym to osądziłeś bo powiem szczerze że jestem ciekawy.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2012, 00:11 przez karol, łącznie zmieniany 1 raz.

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 08 mar 2012, 19:31

Hmm też mi tu coś nie pasuję w tej wypowiedzi ; D Czy zawyżona dawka paliwa moze być przyczyną ciężkiego odpalania na zimnym i chłodnym silniku ? Czy kąt wtrysku może być taki jak u mnie ? W granicach 40 ? ; >

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 mar 2012, 19:57

tasioreq pisze:może być tak, że błąd był z kiedyś ?
Tak, ECU zapamiętuje błędy.
tasioreq pisze:Czy zawyżona dawka paliwa moze być przyczyną ciężkiego odpalania na zimnym i chłodnym silniku ?
Masz zaniżoną dawkę a nie zawyżoną. Dawka powinna być tak 20-15.

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 08 mar 2012, 22:41

Nie wiem właśnie w którą stronę to jest zawyżona i na odwrót, ale wiem, że jest 30, a powinno być mniej w 4 kolumnie, więc powiedz mi, czy to ma wpływ na mój problem ? ; >

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 mar 2012, 22:53

tasioreq pisze:Nie wiem właśnie w którą stronę to jest zawyżona i na odwrót, ale wiem, że jest 30, a powinno być mniej w 4 kolumnie, więc powiedz mi, czy to ma wpływ na mój problem ? ; >
Tak.

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 08 mar 2012, 22:56

Ok dzięki wielkie, będę musiał to ustawić, a co z kątem wtrysku ? Też do regulacji ? ; >

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 mar 2012, 22:56

Lekko późny, powinien być ok 50-55.

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 08 mar 2012, 23:02

No dobra, czyli też do regulacji. A powiedz mi jakiej firmy polecasz torxy, bo już użyłem dwóch i się "zmieliły" i nie wiem jakie porządne kupić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl