[B3Q 80 NG US] Szafirowy złomek Quattro US
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
[B3Q 80 NG US] Szafirowy złomek Quattro US
1. NICK: Bezimienny
2. IMIĘ: Łukasz
3. MODEL: Audi 80 B3 Quattro US
4. WERSJA: US Quattro lakier Sapphire Metallic (LY5V)
5. ROCZNIK: 1988
6. SILNIK: 2.3 R5 NG na mechaniecznym wtrysku, gazu nie widział i nie zobaczy.
7. OPIS AUTA: Pierwsze moje Quattro kolor srebrny szafir, jechałem po nią ok 250km w jedną strone (okolice Wałbrzycha), stan na tą chwile niezbyt dobry, sporo drobnych usterek jak i nie tylko, Ale plan jest zrobienie Jej na ideał tj. rozebranie do cna, blacharka+ full malowanie, złożenie wszystkiego a większość cęści nowe, jedyny szkopuł tkwi w czasie bo planuje to na długgggggggoooooo. Miała być Fiesta Mk3 robiona na rajdówkę amatorską, ale będzie dopiero kolejnym projektem jak skończe ten. Audi A4 oczywiście zostaje, narazie jako "dupo wóz" bo B3 będzie tzw "zabawką"
8.DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Brak
b. mechaniczne: Zalane do pełna
c. audio: jakiś soniak cd i seria głośniki + dźwięk R5
d. inne: Wyposażenie: Klima (bez kompresora, znaczy niedziała) 4x el.szyby, el. lusterka, tempomat, komputer pokładowy, licznik w milach (niedziałające nabijanie km/mil, ale sie zrobi pomysł jest), centralny z zepsutym polotem(dorobie nowe piloty), podgrzewane fotele, welur, znaczki "quattro na szybach(na tylnej grzany ) kubełkowe fotele, 5x ori alu 14", el. szyberdach, QUATTRO !!!
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: remont a raczej kompleksowa odbudowa, zderzak US, tylna blenda US (czyli taka jaka była oryginalnie) ori alu 15" ,
b. mechaniczne: Remont generalny wszystkiego, silnik kompleksowo, wszystke gumowe elementy wymienic, wywalic klime (raczej to co zostało) i sprzedać te fanty, naprawa wszystkich pierdół, miało być inaczej, ale zmieniłem plan i będe leciał w kompletna serie bez prawie jakichkolwiek modów.
c. audio: jakieś epokowe radio + dźwięk R5
d. inne: zacząć rozbiurkę, coś sie jeszcze wymyśli, nie śpieszy sie
10. FOTKI AUTA
No to tak moja tragedia wygląda, miała jechać na świebodzin jako ostatnia podróż przed odstawieniem do powolnego remontu, a przez to stwierdziłem że nie będe ryzykował podróży i auto już dziś zaczeło leżakowanie, a za jakiś czas zaczne powolny remont. Tu winowajca, paliwo ciekło niemal ciurkiem
Pozdrawiam.
2. IMIĘ: Łukasz
3. MODEL: Audi 80 B3 Quattro US
4. WERSJA: US Quattro lakier Sapphire Metallic (LY5V)
5. ROCZNIK: 1988
6. SILNIK: 2.3 R5 NG na mechaniecznym wtrysku, gazu nie widział i nie zobaczy.
7. OPIS AUTA: Pierwsze moje Quattro kolor srebrny szafir, jechałem po nią ok 250km w jedną strone (okolice Wałbrzycha), stan na tą chwile niezbyt dobry, sporo drobnych usterek jak i nie tylko, Ale plan jest zrobienie Jej na ideał tj. rozebranie do cna, blacharka+ full malowanie, złożenie wszystkiego a większość cęści nowe, jedyny szkopuł tkwi w czasie bo planuje to na długgggggggoooooo. Miała być Fiesta Mk3 robiona na rajdówkę amatorską, ale będzie dopiero kolejnym projektem jak skończe ten. Audi A4 oczywiście zostaje, narazie jako "dupo wóz" bo B3 będzie tzw "zabawką"
8.DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Brak
b. mechaniczne: Zalane do pełna
c. audio: jakiś soniak cd i seria głośniki + dźwięk R5
d. inne: Wyposażenie: Klima (bez kompresora, znaczy niedziała) 4x el.szyby, el. lusterka, tempomat, komputer pokładowy, licznik w milach (niedziałające nabijanie km/mil, ale sie zrobi pomysł jest), centralny z zepsutym polotem(dorobie nowe piloty), podgrzewane fotele, welur, znaczki "quattro na szybach(na tylnej grzany ) kubełkowe fotele, 5x ori alu 14", el. szyberdach, QUATTRO !!!
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: remont a raczej kompleksowa odbudowa, zderzak US, tylna blenda US (czyli taka jaka była oryginalnie) ori alu 15" ,
b. mechaniczne: Remont generalny wszystkiego, silnik kompleksowo, wszystke gumowe elementy wymienic, wywalic klime (raczej to co zostało) i sprzedać te fanty, naprawa wszystkich pierdół, miało być inaczej, ale zmieniłem plan i będe leciał w kompletna serie bez prawie jakichkolwiek modów.
c. audio: jakieś epokowe radio + dźwięk R5
d. inne: zacząć rozbiurkę, coś sie jeszcze wymyśli, nie śpieszy sie
10. FOTKI AUTA
No to tak moja tragedia wygląda, miała jechać na świebodzin jako ostatnia podróż przed odstawieniem do powolnego remontu, a przez to stwierdziłem że nie będe ryzykował podróży i auto już dziś zaczeło leżakowanie, a za jakiś czas zaczne powolny remont. Tu winowajca, paliwo ciekło niemal ciurkiem
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2012, 21:50 przez Bezimienny, łącznie zmieniany 5 razy.
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
A to inny, ja mam LY6V a to że wygląda jak srebrny to tylko wina aparatu a raczej kalkulatora.
Kolorki podobne: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4014390-Looking-for-pictures-of-UrQuattro-in-Oceanic-Blue-Metallic-LY6V-L7-AND-Lago-Metallic-LY6Z-Q6
Kolorki podobne: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4014390-Looking-for-pictures-of-UrQuattro-in-Oceanic-Blue-Metallic-LY6V-L7-AND-Lago-Metallic-LY6Z-Q6
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
No i dzisiaj pojechałem do Zielonej góry autem (ok 80km) potem autem brata po towar do niemiec, po powrocie (ok 8godz.) zastałem plame oleju pod autem, a co najlepsze poziom oleju spadł, ale nadal był w skali, wyciek z pod dekla lub głowicy (lub obu), przynajmniej tak wygląda, miska cała choć pogięta (kiedyś pordzewiała), uszczelki są prawdopodobnie fabryczne lub bardzo, bardzo stare, problem wywołany prawdopodobnie przegrzaniem wywołanym zapowietrzonym układem chłodzenia (wskaźnik na zegarach nie działa), póki co nie ruszam tego, odpowietrzę, będe kontrolował poziom oleju i płynu bo i tak planuje tylko jeden wyjazd tym autem 30km do i 50km spowrotem, potem chwile poczeka na posprzątanie garażu/warsztatu i zacznie sie rozbieranie, jeśli silnik okaże się trup to kupie inny, drogie nie są, lub będzie podczas remontu swap na 7A, sie zobaczy.